Maar... maar... Ik sta ook op die reserve lijstquote:Op maandag 13 september 2010 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dus?! Venun niet en het zou oneerlijk tegenover hem zijn om doordat ik al ga zijn kans weg te gooien
Rustig joh, ik zeg toch dat ik overal voor in benquote:Op maandag 13 september 2010 15:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan had je dat moeten verzinnen vóór je je opgaf. Ik ben het wel met bioloogje eens dat met z'n zessen daar gaan zitten niet de bedoeling is / de actie gewoonweg verpest
Eerlijke loting dan hequote:Op maandag 13 september 2010 15:23 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Maar... maar... Ik sta ook op die reserve lijst
Voor alles?quote:Op maandag 13 september 2010 15:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Rustig joh, ik zeg toch dat ik overal voor in ben
Ik heb al gesherlocked en heb anoniem 4 al ontmaskerd...quote:Op maandag 13 september 2010 15:26 schreef icemotion het volgende:
Er is vast nog wel iemand met een dobbelsteen over voor die loting![]()
Of Anoniempje 4 meldt zich gewoon bij Bioloogje per PM en ze bedenken samen iets..
Ja hoorquote:
Dat dusquote:Op maandag 13 september 2010 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat nog gewoon iedereen
bioloogje hoopt gewoon
quote:Op maandag 13 september 2010 15:27 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik heb al gesherlocked en heb anoniem 4 al ontmaskerd...
Alleen nog maar ontmaskerd? Actie ondernemen dan!quote:Op maandag 13 september 2010 15:27 schreef bioloogje het volgende:
[..]
En je was tevreden?quote:Op maandag 13 september 2010 15:27 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik weet het ook!quote:Op maandag 13 september 2010 15:37 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik zei al dat het voor mij een stuk moeilijker was, dan dat het nu voor jullie zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |