Wss gewoon de *.ink (snelkoppeling) extensie geselecteerd om te openen met IE, niet heel handig dus.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:32 schreef Vreemde_Vogel het volgende:
Persoonlijk vind ik het best knap om įlle programma's te associėren met IE. Dat lukt je niet zomaar.
Start -> Uitvoeren -> mspaint -> enterquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:37 schreef slapdullah het volgende:
ik kan geen paint openen omdat hij met internet explorer wil openen en in die lijst vind ik geen paint..
Ah, maar je wil dus een pictogram op je desktop openen met...quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:55 schreef slapdullah het volgende:
uitvoeren kan ik ook niet openen.. ik heb paint op het bureaublad gezet.. en klik erop en dan openen met. ik selecteer paint.. en nu zijn alle pictogrammen verandert in paint.. dus letterlijk elke pictrogram in mijn laptop!!
maar ja ik zie vooruitgang.. help me
Hij wil de programma's niet via internet explorer openen, slechts de snelkoppelingen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:48 schreef slapdullah het volgende:
nee kijk.. ik wilde een programma openen.. maar hij opende niet dus ik klikte perongelijk internet explorer aan.. bij openen met..
maar nu wil mijn laptop alle programma;s openen met internet explorer.. letterlijk alle programma;s maar dat lukt natuurlijk niet.. maar ik krijg het ook niet normaal.. ik kan dus nix openen.. ik kan wel op chrome omdat k dat via msn doe je weet wel k klik op inbox dan opent tie wel een schermpje voor de rest kan ik helemaal niets..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |