abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86317573
Ik wilde een bestand openen.. lukte niet dus moest ik een programma kiezen waarmee ik het wilde openen. (openen met).. en toen ik dit deed zijn alle pictogrammen veranderd in internet explorern.. Dus op mijn bureaublad zie ik alleen pictogrammen van internet explorer.. ook bij start.. letterlijk alles is internet explorer... Ik weet niet of ik hier foto's kan plaatsen maar als jullie mij uitleggen hoe zal ik dat doen..

wie kan mij helpen aub.. ik heb ookj nog geen backup gedaan omdat de l,aptop net uit de doos komt.

windows 7 zit erop

ciao
vogels kunnen vliegen omdat ze vleugels hebben.. ait
  zaterdag 11 september 2010 @ 17:22:28 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_86317654
Je kan een foto (screenshot) plaatsten door:
- Een screenshot te maken (printscreenknop op je toetsenbord)
- Paint te openen, 'plakken' of ctrl-v doen
- Opslaan als screenshotfok.PNG (of jpg)

Dit moet je dan eventjes online zetten. Dat kan bijvoorbeeld via http://www.imgdumper.nl/ , klik op 'uploaden' rechts of iets dergelijk.

Je krijgt dan een link dat je kan plaatsen.
pi_86317682
Rechtsklik op datzelfde bestand, dan Open With, dan Choose Default Program.

Let nu op dat je eerst leest wat je doet voordat je het vinkje zet/laat staan.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_86317890
Persoonlijk vind ik het best knap om įlle programma's te associėren met IE. Dat lukt je niet zomaar. _O-
pi_86318019
ik kan geen paint openen omdat hij met internet explorer wil openen en in die lijst vind ik geen paint..
  zaterdag 11 september 2010 @ 17:48:42 #6
160693 Me.
"Normale" user
pi_86318261
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 17:32 schreef Vreemde_Vogel het volgende:
Persoonlijk vind ik het best knap om įlle programma's te associėren met IE. Dat lukt je niet zomaar. _O-
Wss gewoon de *.ink (snelkoppeling) extensie geselecteerd om te openen met IE, niet heel handig dus.

Heb zelf geen Windows, dus kan ook niet kijken met wat het wel geopend zou moeten worden.

quote:
Op zaterdag 11 september 2010 17:37 schreef slapdullah het volgende:
ik kan geen paint openen omdat hij met internet explorer wil openen en in die lijst vind ik geen paint..
Start -> Uitvoeren -> mspaint -> enter
Not guilty by reason of insanity
pi_86318265
Als je onder start >> programma's >> bureaublad accesoires >> paint kijkt dan? kan dat wel?
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_86318407
uitvoeren kan ik ook niet openen.. ik heb paint op het bureaublad gezet.. en klik erop en dan openen met. ik selecteer paint.. en nu zijn alle pictogrammen verandert in paint.. dus letterlijk elke pictrogram in mijn laptop!!

maar ja ik zie vooruitgang.. help me
pi_86319066
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 17:55 schreef slapdullah het volgende:
uitvoeren kan ik ook niet openen.. ik heb paint op het bureaublad gezet.. en klik erop en dan openen met. ik selecteer paint.. en nu zijn alle pictogrammen verandert in paint.. dus letterlijk elke pictrogram in mijn laptop!!

maar ja ik zie vooruitgang.. help me
Ah, maar je wil dus een pictogram op je desktop openen met...

Volgens mij vindt je computer nu dat je elke snelkoppeling met paint wil openen. Niet het programma zelf dus...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_86319697
nee kijk.. ik wilde een programma openen.. maar hij opende niet dus ik klikte perongelijk internet explorer aan.. bij openen met..

maar nu wil mijn laptop alle programma;s openen met internet explorer.. letterlijk alle programma;s maar dat lukt natuurlijk niet.. maar ik krijg het ook niet normaal.. ik kan dus nix openen.. ik kan wel op chrome omdat k dat via msn doe je weet wel k klik op inbox dan opent tie wel een schermpje voor de rest kan ik helemaal niets..
  zaterdag 11 september 2010 @ 22:59:49 #11
160693 Me.
"Normale" user
pi_86327732
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 18:48 schreef slapdullah het volgende:
nee kijk.. ik wilde een programma openen.. maar hij opende niet dus ik klikte perongelijk internet explorer aan.. bij openen met..

maar nu wil mijn laptop alle programma;s openen met internet explorer.. letterlijk alle programma;s maar dat lukt natuurlijk niet.. maar ik krijg het ook niet normaal.. ik kan dus nix openen.. ik kan wel op chrome omdat k dat via msn doe je weet wel k klik op inbox dan opent tie wel een schermpje voor de rest kan ik helemaal niets..
Hij wil de programma's niet via internet explorer openen, slechts de snelkoppelingen.

Hier de oplossing: http://www.makeuseof.com/(...)ociations-windows-7/
Not guilty by reason of insanity
  zondag 12 september 2010 @ 02:06:10 #12
261627 sciter
The world is my playground.
pi_86333003
Wat gebeurt er als j Internet explorer opent me Internet explorer? :')

En het is inderdaad niet goed dat je lapop alle exstensies associeert met IE.

Waarschijnlijk klik je iets aan bij het openene met dat niet aangeklikt moet worden, heb alleen geen windows 7
pi_86384537
Wanneer ik internet explorer open met internet explorer krijg ik foutmelding.. ik kan niks meer openen..

Ik heb die link geoopend.. stap een lukt niet omdat ik default programs... (standaardprogramma's) niet kan openen.. krijg ik dat het niet geopend kan worden met .ink paint blalbala

stap 2 lukt ook niet wat dat bestand is van vista en ik heb win 7

sorry allemaal ik weet dat ik lastig ben maar ik heb echt hulp nodig
  maandag 13 september 2010 @ 17:26:53 #14
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:37:12 #15
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_86437270
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:26 schreef koffiekoekje het volgende:

.... damn :')
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
pi_86437528
Paint is conquering your computer :o
pi_86441178
Potentieel legendarisch topic,

Systeemherstel geen optie?
pi_86458513
Je zult inderdaad de bestanden met de extensie .LNK gekoppeld hebben aan Internet Explorer.
Er zijn 2 mogelijke oplossingen.

1) Systeemherstel uitvoeren via Start -> Alle programma's -> Bureau accessoires -> Systeemwerkset -> Systeemherstel (een datum kiezen van voor de problemen)

2) Dit .REG bestand uitvoeren (als administrator) om de .LNK extensies te corrigeren http://www.winhelponline.com/fileasso/lnkfix_vista.zip
Met vriendelijke groet,
MicrosoftHelpt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')