Huisarts wilde het nog even twee dagen aanzien voordat hij aan ergere dingen wil denken en vermoedt of ehm hoopt. op een virus die mn oogspier is gaan klieren.
Net de arts uit Nijmegen gesproken over de uitslag van de botscan.
Behalve de aangeboren deffecten die allemaal net niet ernstig genoeg zijn om alles te verklaren toch ook wat onrustige plekken. Ontstekingen dus.
De kronkel in de rug was niet zo ernstig dat ze kunnen gaan opereren, er moet natuurlijk ook wel wat rendement uit te halen zijn voordat ze zo'n heftige operatie doen.
Op aanraden van de huisarts ook even genoemd van mn oog en hij zou dat meenemen in de verwijsbrief (yeah, weer eentje) naar de reumatoloog.
Nu wel meer aanknopingspunten om op te onderzoeken dus, maar ik had zo heel erg stiekem gehoopt dat het alleen het verkeerd gebouwde skelet zou zijn en dat ik dan dus ook niet zieker zou worden in de toekomst. Beetje opportunistisch natuurlijk, maar sjah..
Nu maar hopen dan dat ze het juiste beestje vinden en dat er dan ook nog wat af te remmen valt. Als ik kijk hoe ontzettend hard ik achteruit ben gegaan in de afgelopen paar jaar ben ik best bang voor de komende jaren. Ik wil niet nóg meer opgeven.