Och ik kan nog wel wat andere redenen verzinnen hoorquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och ik kan nog wel wat andere redenen verzinnen hoorMaar gewoon ff geen zin in die discussie
Nee kom maar op nu ....quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och ik kan nog wel wat andere redenen verzinnen hoorMaar gewoon ff geen zin in die discussie
* meegaatwilquote:
Kan ik me wat bij voorstellen, maar je wilt toch ook nog eens niet morgen een 2e wangzak erbijquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:32 schreef Kally het volgende:
Maar crv ik ga liever naar mijn eigen huisarts dan naar de dokterspost, vandaar
AL was het alleen maar het punt dat je dan zonder gezeik twee doosjes kan meenemenquote:
na een paar minuten in kokend water is ze in ieder geval sterielquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Douch maar lekker heet Kal, dan zweet je alle ziektestofjes eruit![]()
Dokterspost? En dan geholpen worden door de dienstdoende kneus? Toen ik mijn elleboog brak moest ik van de verpleegster -> huisarts van de dokterspost -> co-as (die wist volgens mij niet eens waar de elleboog zat.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:32 schreef Kally het volgende:
Maar crv ik ga liever naar mijn eigen huisarts dan naar de dokterspost, vandaar
1. Internet heeft er erg veel, vind het gewoon lache. mijn tikquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat heb jij toch met smileys?
Heb je ook die ene van zo'n smiley op een driewielertje?
waarvoorquote:
Jammer, ook in de trein heb je hier regelematig grenscontrole (van de week al 2 keer gehad en ik ging de grens niet eens overquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
AL was het alleen maar het punt dat je dan zonder gezeik twee doosjes kan meenemen![]()
Nee sorry, heb er ff geen zin in nuHeb gisteravond ook al eindeloos lopen debatteren met een asfaltrukker op een ander forum, kansloos verhaal, nooit aan moeten beginnen
)
ah ok,quote:
Denk niet dat het erger wordt (hoop ik)quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:34 schreef crv het volgende:
[..]
Kan ik me wat bij voorstellen, maar je wilt toch ook nog eens niet morgen een 2e wangzak erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |