abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86401868
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:22 schreef bijdehand het volgende:

Wat pritt en een lakje verf
Met duct tape en ijzerdraad is haast alles te repareren.
  Milf maandag 13 september 2010 @ 22:35:14 #77
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_86402791
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:21 schreef Alicey het volgende:

[..]

Met duct tape en ijzerdraad is haast alles te repareren.
MacGyver 8-)
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_86403310
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:53 schreef dralion13 het volgende:

[..]

ja, die eerste foto is in Tsjechië gemaakt, er zijn meer foto's van de staat zoals die is achter gelaten

owja, en jullie hebben het ook over dat rotte hout, dat is dit jaar nog vervangen, dus dat is verrot omdat die plaat er af was
Als dat hout dit jaar vervangen is, dan is dat zeer slecht behandelt.
Heb hier buiten een oud onbehandeld houten kastje staan welke er na 4 jaar buiten staan beter uitziet dan die "vernieuwde" houten plaat.
_O-
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_86405581
ik geef er 50 euro voor
namaste
pi_86410560
quote:
Op maandag 13 september 2010 23:28 schreef Dulk het volgende:
ik geef er 50 euro voor
Ik zeg doen.
pi_86411619
Hoeveel man zat er in?

Volgens het kenteken mag er maximaal 110 kg mee worden vervoerd (inzittenden + lading) en is de MLV (Massa Ledig Voertuig) 2640 kg.

Te zwaar beladen dus, weten we ook gelijk hoe de schade komt :P
pi_86411725
Ok, algemene tip dan, als je ooit een auto moet laten repatrieren uit het buitenland (mij is het ooit overkomen en ik kan iedereen dat tientje extra voor de kredietbrief plus adviseren), maak foto's van je auto van alle kanten voor je 'm afgeeft. Met een datum er op dus!
pi_86411773
Wat een lelijk ding zeg, terecht dat ie kapot is gemaakt
pi_86419205
De camper was waarschijnlijk van onder al niet in een al te beste staat. Dat ielige balkje is niet zozeer een draagbalk van het chassis, meer eentje van de alkoof opbouw.

Gezien de handrem defect was, is hij denk ik van de oplegger afgerold bij het op/afladen, en de aflader heeft geen lier gebruikt maar hem er af laten rollen. Lijkt ook alsof hij met de linksijzkant ergens tegenaan heeft gezeten (iets zwarts... paaltje?). Dat de beplating los ligt komt denk ik doordat deze beschadigd is en er half bijhing.Dit is gevaarlijk op de snelweg met vervoer, en dus zal de transporteur hem hebben losgetrokken

Verwoest is een beetje een overdreven, dit is nog wel te herstellen, maar een camperbouwer zit niet te wachten op zo'n oude camper op te knappen en geeft dan een dusdanig hoge herstelprijs dat de verzekeraar "totall loss" zal kiezen: dit is een economische afweging.

Je spreekt trouwens van "rot hout" doordat die plaat er af zou zijn? Hout rot pas na enkele jaren buiten liggen en zo te zien is dit ook nog multiplex oid, dat rot niet zomaar. Ik zie bij de linkerhoek ook wat waterschade door langdurige water lekkage.

Advies: De dagwaardebepaling afwachten, geld vangen, en camper laten herstellen met dit geld bij een camperbouwer in de winter. Paar vierkante meter plaat, hout en wat aluminium profielen en kit en je kunt weer rijden.

[ Bericht 14% gewijzigd door harry83 op 14-09-2010 13:37:27 ]
pi_86419605
quote:
Op zondag 12 september 2010 10:42 schreef dralion13 het volgende:
RDW keuring stelt over het algemeen wel wat voor lijkt me
Nee, het is een schouwing. Ze lopen er 3x omheen, kijken naar de papieren (chassisnummer) en hij krijgt een kenteken. Hoeft niet eens te rijden/lopen, al helpen ze je niet met duwen dat moet je zelf doen.

De volgende APK keuring, uit te voeren bij elke willekeurige APK garage, kijkt wel naar de technische staat, maar dat is een beoordeling op bouwjaar: Dus doen de remmen het (min of meer) en een roetmeting e.d.

Dat zegt niets over roestende alkoven, want dat maakt geen onderdeel uit van het chassis en mag dus verrot zijn.

APK zegt niets. Ik heb kevers met gaten zo groot als een koekepan door de APK gekregen,!
pi_86426164
sommige reacties hier zijn onbetaalbaar, net zoals die camper.... niemand wil er een euro voor geven.... :')
pi_86426286
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O-
:W :W :W :W :W :W
Als de ANWB al betaald dan nooit meer dan de dagwaarde van de camper
:D Vermakelijk topic wel dit.
pi_86426358
komend jaar met die camper naar de zwarte cross gaan, moet je eens kijken wat er daarna nog van over is.... :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')