die vent die hem daar neerzette schrok zich wss doodquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:45 schreef dralion13 het volgende:
is niet door vandalen gedaan, het zijpaneel dat er af was lag dubbelgevouwen in de camper, denk niet dat vandalen dat doen.
Wat mijn zus denkt is dat de camper van de trailer is gevallen bij het lossen (ze hadden vooraf al gemeld dat de handrem het niet goed deed)
Waarom ANWB bellen? Fok vragen is makkelijker toch?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:48 schreef Rewimo het volgende:
En wat zeiden ze bij de ANWB toen je zus hen belde?
Dan moet je een betere bril/lenzen kopen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
OpgeknaptZie weinig verschil tussen de 'goede' en 'gesloopte' staat van het voertuig. Alleen maar roest.
Het enige verschil is dat hij nu uit elkaar valt, maar komt dat door het vervoer of door alle roest.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dan moet je een betere bril/lenzen kopen.
Vandalen kunnen het nog steeds prima gedaan hebben. Als ik ANWB man was en dat gevandaliseerde kreng op kwam halen en het paneel ernaast zou zien liggen zou ik deze ook dubbelvouwen en in de camper leggen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:45 schreef dralion13 het volgende:
is niet door vandalen gedaan, het zijpaneel dat er af was lag dubbelgevouwen in de camper, denk niet dat vandalen dat doen.
Wat mijn zus denkt is dat de camper van de trailer is gevallen bij het lossen (ze hadden vooraf al gemeld dat de handrem het niet goed deed)
Ze hadden problemen met de olietoevoer, maar nu is opeens de handrem een reden om er niet mee terug te rijden.quote:Op zondag 12 september 2010 09:07 schreef DABAMaster het volgende:
het was een 'repatriėring ivm technisch falen', dus mag je er als anwb denk ik niet van uitgaan dat het voertuig aan alle voertuigeisen voldoet he?
Het is een denkfout die veel Jensen maken, een likje verf hier en daar, een nieuw kussentje binnenin en het is opgeknapt, maar het uiterlijk aanpakken is natuurlijk verfraaing en geen opknappen.quote:Op zondag 12 september 2010 10:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Olietoevoer was een probleem, Handrem deed het niet, en nog steeds denkt TS dat die verrotte camper "opgeknapt" was.
quote:Op zondag 12 september 2010 10:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Olietoevoer was een probleem, Handrem deed het niet, en nog steeds denkt TS dat die verrotte camper "opgeknapt" was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |