Jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:14 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Is dat die Pienaar van Ajax?
Heitinga eruit
Heitinga vind ik ook zwaar tegenvallen, kerel ziet er stoer uit maar lijkt gewoon te zwak te zijn voor de EPL. Wedstrijd 2 weken terug teven Wolves speelden ze 1-1 omdat Heitinga stond te slapen rond de middencirkel met de bal aan zijn voet waardoor Wolves vervolgens kon scoren uit de counter. Heitinga moet echt beter zijn best gaan doen en wat feller gaan voetballen, gewoon elke wedstrijd 200% geven, lijkt die nu in ieder geval niet te doen, komt bij mij over dat hij het allemaal wel goed vindt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:19 schreef Paul-89 het volgende:
Ik denk de trainer ook heeft gezien dat Heitinga veel steekjes laat vallen en veel kopduels verliest en hij hem dus als een soort stofzuiger gebruikt.
Klopt, Heitinga wil heel erg graag overkomen als een 'tough guy' maar kan zich beter bezighouden met zijn beperkingen. Komt zwaar tekort voor dit niveau, iedere wedstrijd domme fouten of slaap momentjes. In de Premier League sta je iedere week tegenover topspitsen in NL 2 tot 4 keer per jaar. Stap lijkt te groot.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:24 schreef YazooW het volgende:
[..]
Heitinga vind ik ook zwaar tegenvallen, kerel ziet er stoer uit maar lijkt gewoon te zwak te zijn voor de EPL. Wedstrijd 2 weken terug teven Wolves speelden ze 1-1 omdat Heitinga stond te slapen rond de middencirkel met de bal aan zijn voet waardoor Wolves vervolgens kon scoren uit de counter. Heitinga moet echt beter zijn best gaan doen en wat feller gaan voetballen, gewoon elke wedstrijd 200% geven, lijkt die nu in ieder geval niet te doen, komt bij mij over dat hij het allemaal wel goed vindt.
Speler halen van de grote rivaal en captain maken,opmerkelijk.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:29 schreef YazooW het volgende:
Als ik zo de berichten mag geloven heeft Harry Redknapp Gallas captain gemaakt
En van der Vaart staat meteen in de basis natuurlijk
Zo te zien leek het maar een "twittergerucht"...quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Speler halen van de grote rivaal en captain maken,opmerkelijk.
Wat verwacht je dan ook, gezien hun leeftijden....quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:41 schreef Wilskracht het volgende:
Dat middenveld van Man UTD met Giggs en Scholes werd overlopen in de laatste 10 minuten.
verwacht dat een coach ze op tijd wisselt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan ook, gezien hun leeftijden....
spor1 mag van elke ploeg 2 wedstrijden niet uitzenden.,quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:57 schreef YazooW het volgende:
Sport1 zendt West Ham - Chelsea niet uit... WTF
Bagger excuus.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan ook, gezien hun leeftijden....
Ah ok, wist ik nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:08 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
spor1 mag van elke ploeg 2 wedstrijden niet uitzenden.,
Green was weer lekker bezigquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:27 schreef YazooW het volgende:
Tottenham komt voor met 0-1 door Modric
Chelsea staat inmiddels al weer zo'n 10 minuten voor met 0-2 tegen West Ham
Inderdaad als die nu verliest/gelijk speelt staat er meteen volle druk op.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:50 schreef Morendo het volgende:
Als ik Mancini was zou ik niet tot het laatste moment wachten met het huren van de verhuiswagen.
hoe datquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:44 schreef YazooW het volgende:
Ah fuck, Chelsea heeft z'n eerste tegendoelpunt te pakken dit seizoen
quote:Op zondag 12 september 2010 18:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heel matig inderdaad gaan weer een nietszeggend seizoen tegemoet.
Liverpool is een mooie, traditierijke, club, maar wel praktisch blut. Ze moeten eigenlijk verkopen om te kunnen kopen.quote:Op zondag 12 september 2010 18:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus...
Ik geef niks om Liverpool hoor ik weet niet wat je precieze bedoeling is.
Ja, en Meireles. Die is wel goed.quote:Op zondag 12 september 2010 19:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
Veel middelmaat compenseert het ontbreken van klasse niet. Poulsen als vervanger van Mascherano
Ja dat Aquilani verhaal snap ik ook niet eerst steeds verhalen dat hij niet fit genoeg is zijn vader zij van wel, paar keer ingevallen en alweer weg.quote:Op zondag 12 september 2010 19:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Liverpool is een mooie, traditierijke, club, maar wel praktisch blut. Ze moeten eigenlijk verkopen om te kunnen kopen.
Ik snap dan trouwens niet wat ze met die Aquilani hebben gedaan, maar goed......
Mooie kun je prima achterwege laten hoor.quote:Op zondag 12 september 2010 19:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Liverpool is een mooie, traditierijke, club, maar wel praktisch blut. Ze moeten eigenlijk verkopen om te kunnen kopen.
Ik snap dan trouwens niet wat ze met die Aquilani hebben gedaan, maar goed......
Op het WK ja, net als Salcido.quote:Op zondag 12 september 2010 19:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, en Meireles. Die is wel goed.
En bij Football Manager.quote:Op zondag 12 september 2010 19:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Op het WK ja, net als Salcido.
Kunnen Hicks en Gillett Liverpool niet op eBay plaatsen ofzo...quote:Op zondag 12 september 2010 18:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heel matig inderdaad gaan weer een nietszeggend seizoen tegemoet.
Feyenoord - Ajax, Man U - Liverpool, Schalke - Dortmund.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:15 schreef McFearless het volgende:
Morgen eerst Feyenoord - Ajax dan Man U - Liverpool, kan slechter imo.
Na Man U - Liverpool heb ik andere dingen te doen, maar zekere een mooie dag voor de liefhebber.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:29 schreef Paul-89 het volgende:
En, Sankt Pauli - Hamburg SV, Stadsderby.
Keept Gomes al weer? Zijn vervanger vond ik namelijk niet overtuigen.quote:
Nee Cudicini volgens mij.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Keept Gomes al weer? Zijn vervanger vond ik namelijk niet overtuigen.
Ah, gelijk nummer één in de pikorde dus.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:36 schreef jrk1990 het volgende:
Tottenham 1-1 Wolverhampton
Van der Vaart mocht hem nemen
Gelijkmaker in de 94e min.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:26 schreef Doublepain het volgende:
Als ik het zo zie, heeft Arsenal in de laatste min een penal gemist?
Na vorige week kan je beter de everton manager daarin fotoshoppenquote:
Eerst opgewarmd worden door Feyenoord - Ajax, dan Man Utd - lpoolquote:Op zondag 19 september 2010 13:44 schreef YazooW het volgende:
Nog 3 kwartier wachten op Man Utd - Liverpool, volgens velen DE wedstrijd van het jaar.
quote:Man Utd: Van der Sar, O'Shea, Vidic, Jonny Evans, Evra, Nani, Fletcher, Scholes, Giggs, Berbatov, Rooney.
Subs: Kuszczak, Brown, Owen, Anderson, Smalling, Macheda, Gibson.
Liverpool: Reina, Johnson, Carragher, Skrtel, Konchesky, Meireles, Poulsen, Maxi, Gerrard, Cole, Torres.
Subs: Jones, Agger, Jovanovic, Kyrgiakos, Babel, Lucas, Ngog.
Referee: Howard Webb (S Yorkshire)
quote:"Sir Alex Ferguson describes this as "the daddy of the derbies" in his match notes and as usual the stakes are high when Manchester United face Liverpool. United will want recover from the costly loss of concentration and subsequent loss of two injury-time goals in the draw at Everton. Liverpool boss Roy Hodgson would like to make a statement about where his new regime is heading. Will Fernando Torres come to life when faced by the man he torments, Nemanja Vidic?"
Dordrecht of Utrechtquote:Op zondag 19 september 2010 16:17 schreef Thas het volgende:
Ik kijk een skysports stream, en elke keer worden onderin de scores van FC Dordrecht en VVV Venlo weergeven?
Berbatop
Ook wel logisch dat Nani gewisseld wilde worden als je ziet hoeveel sprintjes hij vandaag wel niet heeft getrokken![]()
Alleen waarom al die schwalbes, nergens voor nodig![]()
VVV - Utrecht en FC Dordrecht - FC Den Bosch lieten ze elke keer zienquote:
Ongelofelijk hoe makkelijk het loopt bij Chelsea.quote:Op zondag 19 september 2010 17:13 schreef YazooW het volgende:
2-0 Chelsea 11e minuut.
5e goal voor Malouda alweer dit seizoen
Maar wordt helaas nergens uitgezonden (ziggo)quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Om 20.45 begint Tottenham Hotspurs - Arsenal!
Klagen wij vaak over de arbitrage op de Nederlandse velden maar de ref en linesmen die daar mee doen zijn nog een graadje erger. Arsenal wordt een zuivere penalty onthouden, ze keuren een geldig doelpunt van Arsenal af en een buitenspel goal van Tottenham wordt goed gekeurd. Zonde wat Arsenal speelt met een frisse jonge ploeg die zeker recht heeft op de overwinning.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Om 20.45 begint Tottenham Hotspurs - Arsenal!
En toen kreeg arsenal 2 penaltys in 3 minutenquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:12 schreef franske19 het volgende:
[..]
Klagen wij vaak over de arbitrage op de Nederlandse velden maar de ref en linesmen die daar mee doen zijn nog een graadje erger. Arsenal wordt een zuivere penalty onthouden, ze keuren een geldig doelpunt van Arsenal af en een buitenspel goal van Tottenham wordt goed gekeurd. Zonde wat Arsenal speelt met een frisse jonge ploeg die zeker recht heeft op de overwinning.
Allebei volkomen terecht overigens. Arsenal heeft een half uur onnodig krachten moeten verspillen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
En toen kreeg arsenal 2 penaltys in 3 minuten
Was 1-3, toen 3-3 en Ameobi met z'n derde voor de 3-4 net voor tijd.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:41 schreef YazooW het volgende:
Woohoo mijn plaatsgenoot Patrick van Aanholt heeft gescoord voor Chelsea tegen Newcastle, staan wel met 1-2 achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:43 schreef YazooW het volgende:
Newcastle wint dus met 3-4 na 6 minuten blessuretijd...
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:46 schreef YazooW het volgende:
Liverpool staat trouwens in de 89e minuut nog op 1-1 tegen NorthamptonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is natuurlijk minder ernstig, maar toch![]()
United won zoals verwacht met gemak, 2-5, van Scunthorpe
2x Owen, Park, Gibson, SmallingÖzil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
Volgens mij waren ze gewoon op de bekende websites te vinden hoor, iig die van Manchester United en Chelsea welquote:
quote:Man City v Chelsea line-ups
Man City: Hart, Zabaleta, Kompany, Toure, Boyata, Milner, De Jong, Barry, Toure Yaya, Silva, Tevez. Subs: Given, Adebayor, Adam Johnson, Boateng, Lescott, Vieira, Jo.
Chelsea: Cech, Ivanovic, Terry, Alex, Cole, Ramires, Mikel, Essien, Malouda, Drogba, Anelka. Subs: Turnbull, Zhirkov, Ferreira, Sturridge, Van Aanholt, Kakuta, McEachran.
Referee: Andre Marriner (W Midlands)
Ja.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:49 schreef Blistering het volgende:
Loopt bij jullie het commentaar ook vet achter @ sport 1?
Okay, was al bang dat het aan mijn tv lag.quote:
jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:49 schreef Blistering het volgende:
Loopt bij jullie het commentaar ook vet achter @ sport 1?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:04 schreef RubenSosa het volgende:
TEVEZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Serieus? Heb ik even gemistquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:21 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Drogba eruit voor Sturridge.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:23 schreef Thas het volgende:
[..]
Serieus? Heb ik even gemist![]()
Silva eruit voor Johnson nu
quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
City speelt wel voor de winst, mooi om te zien hoe ze met 3 man op de aanvaller afgaan steeds. Verdiende 3 punten en Chelsea heeft het goed laten afweten...
ManUtd speelt wel erg wisselvallig. Komende week moeten ze ook winnen van Valencia, maar dat wordt ook lastig.quote:
Corners werden echt dramatisch slecht genomen, passes kwamen slecht aan, Giggs and Scholes zaten niet lekker in de wedstrijd.. Erg weinig uitgespeelde kansenquote:Op zondag 26 september 2010 14:54 schreef Bostonian het volgende:
[..]
ManUtd speelt wel erg wisselvallig. Komende week moeten ze ook winnen van Valencia, maar dat wordt ook lastig.
Deze dus :quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:57 schreef Paul-89 het volgende:
De tering wat een overtreding, dat die gast nog kan lopen.
quote:
Inderdaad, wat een gek. Maar goed dat die speler van Wigan een beetje los van de grond is want anders kun je zo je beide enkels breken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
, het mooiste is nog dat 'ie z'n handen omhoog steekt alsof hij niks deed.
Ja dat heb je bijna met alle "ex-madrid" spelersquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:47 schreef Ambrosius het volgende:
Wel leuk om te zien dat Van der Vaart zo'n belangrijke speler is geworden bij Spurs.
1-1 VdV.
Sport 1? BBC?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:03 schreef Paxcon het volgende:
Waar worden de samenvattingen van de premier league eigenlijk uitgezonden?
Half 12, BBCquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:03 schreef Paxcon het volgende:
Waar worden de samenvattingen van de premier league eigenlijk uitgezonden?
Heeft hij wel maar niet op 'zijn' plek.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:50 schreef Morendo het volgende:
Leuk voor van der Vaart dat hij het zo goed doet. Eigenlijk bizar dat hij bij een geheel fitte Oranje-selectie geen basisplaats heeft in het NL elftal.
Nederland: Stekelenburg; Van der Wiel, Heitinga, Mathijsen, Van Bronckhorst; Van Bommel, De Jong; Robben, Sneijder, Kuyt; Van Persie.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heeft hij wel maar niet op 'zijn' plek.
Sneijder en Van der Vaart zijn beide nr. 10. Bert vindt Wesley beter op 10. Toen van de Vaart nog een tijdje als linksbuiten in de basis maar deed hij niet echt wat er van een linksbuiten wordt verwacht dus was hij zijn plek kwijt. Al kwam dit ook wel weer omdat Robben niet fit was.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nederland: Stekelenburg; Van der Wiel, Heitinga, Mathijsen, Van Bronckhorst; Van Bommel, De Jong; Robben, Sneijder, Kuyt; Van Persie.
Mwoah, bovenstaande opstelling was de basis in de WK-finale. Er is een gaatje gevallen op de linksbackpositie, VdV is linksbenig, maar daar zal hij toch wel niet geposteerd worden.
Ja, dat schreef ik.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Sneijder en Van der Vaart zijn beide nr. 10. Bert vindt Wesley beter op 10. Toen van de Vaart nog een tijdje als linksbuiten in de basis maar deed hij niet echt wat er van een linksbuiten wordt verwacht dus was hij zijn plek kwijt. Al kwam dit ook wel weer omdat Robben niet fit was.
Klopt inderdaad, Bert blijft vasthouden aan 2 controleurs, wat ik wel begrijpelijk vind maar dat gaat wel ten koste van het aanvallende spel van Oranje. Zelfs tegen de ´mindere goden´ blijft hij eraan vasthouden, om vastigheden/automatisme erin te krijgen zo zegt hij zelf.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, dat schreef ik.![]()
Best bizar dat zo'n goede speler niet een 'standaard' basisplek heeft. Maar ja, dat komt natuurlijk door ons sterke middenveld inderdaad. En omdat Bertje persé met twee controlerende middenvelders wil spelen.
Jammer dat zoveel spelers van Arsenal geblesseerd zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:26 schreef YazooW het volgende:
Over 5 minuten Man Shitty tegen Newcastle![]()
En om 5 uur natuurlijk Chelsea - Arsenal, hoop stiekem wel dat Arsenal wint, houdt de spanning in de competitie!
Maar Chelsea mist nog steeds Lampard, wat in de vorige wedstrijd tegen City goed te merken was.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:27 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Jammer dat zoveel spelers van Arsenal geblesseerd zijn.
Lekker bezig Nigel, mongool.quote:1338: According to the TV peeps, some replays have been held back from broadcast as they are rather upsetting. I fear that means a broken leg for Hatem Ben Arfa. Heartbreak. On comes Wayne Routledge as his replacement, but what a horrid way to start proceedings.
1336: Actually, this doesn't look too good for Ben Arfa. It looks on the replays like De Jong gets the ball but then sweeps his right foot round to sweep the Frenchman's standing leg - it doesn't look good. The stretcher is on and the winger remains down, receiving oxygen. De Jong can consider himself lucky to have got away with that.
1334: A few early tackles flying in, and Nigel de Jong has just put the classic reducer on new Newcastle favourite Hatem Ben Arfa. Lay off him Nige, I've been looking forward to watching the 'new David Ginola'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |