abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86374809
231 hatstats in de VII, weet niet meer of dat een nieuw persoonlijk record is maar het leverde me wel een 6-0 op, geen kaarten en blessures en een versteviging, qua doelsaldo, van de 5 punten voorsprong. *O*
pi_86374818
quote:
Op maandag 13 september 2010 08:31 schreef Flappekz het volgende:
Vinnut nog steeds niet eerlijk dat ik heb verloren
ik vind et nog steeds fijn dat ik gelijk heb gespeeld
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  maandag 13 september 2010 @ 10:45:03 #103
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_86375055
ff een noob-vraagje: die HatStats hè...wat zegt dat nou en waar kan ik kijken hoeveel ik er heb??
pi_86375187
Hoor eens, Wolf Sturink is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.

Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' uitstekend op het gebied van Verdedigen! Zijn overall vaardigheden zijn redelijk. Dus wellicht is hij wat voor ons. Deze speler is zwak in Passen op dit moment in zijn loopbaan.

Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Ach, waarom niet :P

Mooie verdediging krijg ik bij elkaar met 2x goed verdedigen en 3x uitstekend :)
pi_86375364
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:45 schreef zeeuws jongetje het volgende:
ff een noob-vraagje: die HatStats hè...wat zegt dat nou en waar kan ik kijken hoeveel ik er heb??
Puur een getal wat je ratings nog duidelijker maken.
pi_86375463
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:49 schreef Nixx- het volgende:
Hoor eens, Wolf Sturink is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.

Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' uitstekend op het gebied van Verdedigen! Zijn overall vaardigheden zijn redelijk. Dus wellicht is hij wat voor ons. Deze speler is zwak in Passen op dit moment in zijn loopbaan.

Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Ach, waarom niet :P

Mooie verdediging krijg ik bij elkaar met 2x goed verdedigen en 3x uitstekend :)
Leuke speler. Qua dagen ook nog goed?
pi_86375860
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:59 schreef Drassss het volgende:

[..]

Leuke speler. Qua dagen ook nog goed?
29 dagen. Ik weet alleen niet van hoe ver hij moet komen.
Ik heb nu een:
goed/goed (16+80)
redelijk/uitstekend (17+48)
matig/goed (17+82)
zwak/uitstekend (16+72)
?/uitstekend (16+29)

Mijn topper blijft nog steeds:
goed (7.5)/uitstekend (8) (16+61) met matig verdedigen en matig passen.
pi_86375975
Gewoon een gruwelijke Berlijnse muur in je jeugd dus :P

Ik begin nu ook wat leuke spelers te krijgen. Eén 15 jarige spits met 3 matig/redelijke ratings en dus die uitstekende verdediger van 15 jaar. Hopelijk heeft die ook wat bijskills, want dan komen de miljoenen er ook weer aan.
pi_86382621
Morguh! :Z

Iedereen een fijn weekend gehad?-)

Gisteren met 5-1 gewonnen en het blessure monster kwam weer even kijken, uiteraard zullen sommige zeggen. })

Over 2 weken speel ik het twee-luik tegen de degradant en huidig nummer 1 in de competitie, ik sta tweede, denk dat ik qua ratings wel kan winnen, tenzij hij z'n ratings heeft lopen verstopen. Ben er ook niet overtuigd van of ik dit seizoen al de stap moet maken naar de VII, dit seizoen was de eerste keer dat de fan verwachting gestegen is (naar ergens in de middenmoot) en ik breek dit seizoen de grens van de 1000fans.

Maar of het wijsheid is om dit seizoen de overstap te maken weet ik dus niet, advies aub! _O_
Manager van de AFC Hueso Pirata (1362992)
pi_86382939
Gister 3-0 gewonnen.

Volgende week uit tegen de nummer 4, en de week daarop tegen de nummer laatst die 0 punten heeft met een doelsaldo van 1 voor en 38 tegen. Zelf alles nog gewonnen, vooral de wedstrijd tegen de nummer 2 uit met 0-1 winnen stak er bovenuit.

Heb ook maar besloten mijn stadion uit te breiden met 6000 plaatsen van 26000 naar 32000. Hij geeft aan dat dit over 13 dagen klaar is en dat zou mooi voor de volgende thuiswedstrijd zijn.

Geld in kas is inmiddels op, maar heb mijn team versterkt waar nodig met de nodige vervangers en trainees. Krijg alleen een probleem als mijn eerste keeper wegvalt, maar dat risico neem ik wel.
pi_86383018
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:45 schreef zeeuws jongetje het volgende:
als je firefox of chrome gebruikt, add-on Foxtrick installeren ... IE is imho bij Hattrick niet erg handig, maar daar kun je later je Hatstats score teruglezen op alltid.org
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_86384078
Ik vraag me eigenlijk af waarom ze geen primaire en secundaire training invoeren voor de A-elftallen... dat zou het nog een stuk leuker maken :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 13 september 2010 @ 15:55:54 #113
231633 Xummon
of toch niet?
pi_86384597
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af waarom ze geen primaire en secundaire training invoeren voor de A-elftallen... dat zou het nog een stuk leuker maken :Y
wat mij mooi lijkt is dat je voor iedere dag een aparte training kan instellen (al dan niet primair en secundair)

dat men dan zelf kan kiezen of men de hele week dezelfde trainingen kiest, of per dag een andere
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_86386264
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:01 schreef klootzzz het volgende:
Morguh! :Z

Iedereen een fijn weekend gehad?-)

Gisteren met 5-1 gewonnen en het blessure monster kwam weer even kijken, uiteraard zullen sommige zeggen. })

Over 2 weken speel ik het twee-luik tegen de degradant en huidig nummer 1 in de competitie, ik sta tweede, denk dat ik qua ratings wel kan winnen, tenzij hij z'n ratings heeft lopen verstopen. Ben er ook niet overtuigd van of ik dit seizoen al de stap moet maken naar de VII, dit seizoen was de eerste keer dat de fan verwachting gestegen is (naar ergens in de middenmoot) en ik breek dit seizoen de grens van de 1000fans.

Maar of het wijsheid is om dit seizoen de overstap te maken weet ik dus niet, advies aub! _O_
persoonlijk zou ik indien mogelijk altijd promoveren als het kan. Maar zeker naar de VII altijd doen. De kans dat je daar in een league komt die je op zijn minst kunt overleven is namelijk redelijk groot. Wat zijn je ratings nu?
  maandag 13 september 2010 @ 16:44:45 #115
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_86386531
Ik denk dat ik gezien de leeftijd van mijn spelers het roer eens om moet gooien. Ik ga ook op zondag 5-3-2 spelen, met counter. Als mijn goede trainees poppen, gaan ze eruit waarna ik 10 17/18 jarigen op de laatste linie ga opstellen. Dat levert hopelijk genoeg geld op om de voorhoede te vervangen, die toch wel oud wordt.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_86386694
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:44 schreef ScudRaket het volgende:
Ik denk dat ik gezien de leeftijd van mijn spelers het roer eens om moet gooien. Ik ga ook op zondag 5-3-2 spelen, met counter. Als mijn goede trainees poppen, gaan ze eruit waarna ik 10 17/18 jarigen op de laatste linie ga opstellen. Dat levert hopelijk genoeg geld op om de voorhoede te vervangen, die toch wel oud wordt.
Dat verjongingsproces ben ik laatst ook opgestart... mijn middenveld kan nu weer een seizoen of 3 mee... ik moet nu alleen nog wat aan de spitsen doen...
pi_86386819
Vannacht ga ik ook 1 van mijn 33 jarige mids vervangen. De 19 jarige Gied zal ik aankopen.. 4.5 miljoen in kas om ooit nog een keeper + mid te kopen..
pi_86387064
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:37 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

persoonlijk zou ik indien mogelijk altijd promoveren als het kan. Maar zeker naar de VII altijd doen. De kans dat je daar in een league komt die je op zijn minst kunt overleven is namelijk redelijk groot. Wat zijn je ratings nu?
Dit zijn de ratings van afgelopen zondag, met de kanttekening dat ik nog een iets hoger middenveld kan halen aangezien ik 2 wingers aan het optrainen ben op PM in m'n B-elftal. De reden waarom ik twijfel is vanwege de bezoekersaantallen en daarmee de recettes die ik ontvang, in mijn huidige competitie krijg ik het stadion aardig vol. Afgelopen zondag tegen de nr 3 gespeeld thuis in de plenzende regen kwamen er toch nog 16.350 man kijken.

Ratings thuis: (met pic)
Middenveld: Zwak(4) laag.
Rechterverdediging: Zwak(4) laag.
Centrumverdediging: Zwak(4) zeer hoog.
Linkerverdediging: Zwak(4) laag.
Rechteraanval: Redelijk(6) heel laag.
Centrumaanval: Matig(5) heel laag.
Linkeraanval: Redelijk(6) heel laag.

Dank!

[ Bericht 23% gewijzigd door klootzzz op 13-09-2010 17:16:49 ]
Manager van de AFC Hueso Pirata (1362992)
  maandag 13 september 2010 @ 16:57:31 #119
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_86387076
Meteen maar ff een trainee aangeschaft voor 300k:
quote:
Isidoro Ardata
17 years and 87 days, TSI = 1 460
In inadequate form, solid stamina. [Technical]
Has disastrous experience and passable leadership abilities.

Keeper: disastrous
Defending: solid
Playmaking: weak
Winger: weak
Passing: passable
Scoring: poor
Set pieces: disastrous
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_86388144
Als er iemand nog een openingsbod op een bejaarde spits of middenvelder wil doen... u bent welkom!
pi_86389646
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:24 schreef TheVulture het volgende:
Als er iemand nog een openingsbod op een bejaarde spits of middenvelder wil doen... u bent welkom!
Sorry Vullie, vind ze net wat te dicht bij de TV geplaatst...
Ik ben van pindavlees
pi_86391174
Had nog ff snel een trainee nodig voor pm/passen, en wilde er niet zoveel tijd aan besteden:

quote:
Guillaume Chaudron (290669141)
17 jaar en 85 dagen, volgende verjaardag: 10-10-2010

matig in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Eigenaar: YMFC
(sinds 13-09-2010 (6/43), )
Total Skill Index (TSI): 1 550
Loon: 684 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden

Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: goed Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
500k, niet verkeerd
Ik ben van pindavlees
pi_86402821
Zo nog 5u te gaan voordat Gied afloopt.....
pi_86402851
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:35 schreef Drassss het volgende:
Zo nog 5u te gaan voordat Gied afloopt.....
Wel wakker blijven he? :P
Ik ben van pindavlees
pi_86402883
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:36 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Wel wakker blijven he? :P
Ik heb de US Open finale momenteel :P dat redt me en ik hoop op een 5 setter :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')