quote:Op zondag 12 september 2010 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Oh kut ik heb een fout gemaakt in mijn opstelling... de verkeerde spits naar het midden gezet... komt omdat ik op het laatste moment mijn opstelling heb gespiegeld
quote:
quote:Op zondag 12 september 2010 20:38 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Voor mij ook de eerste gele kaart in een competitieduel
En direct een blessure bij de tegenstander
quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Theodoor Mioch is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar (104d).
Zonder verdere training denk ik dat hij waardeloos zal blijven in Vleugelspel. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Keepen worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Ik kreeg ook ineens een keeper...hij is matig, maar zal niet verder getraind wordenquote:Op maandag 13 september 2010 09:43 schreef NelisZ het volgende:
Mijn eerste scout kwam met een vijftienjarig spelertje, max matig positiespel en huidig matig scoren, toch maar laten gaan... Gelukkig want de tweede kwam met deze:
[..]
Ik ga hem eerst op verdedigen trainen, aangezien ik nog ene speler heb die daar goed in kan worden, hopen dat mijn keeper er ook wat aan heeft. Daarna heb ik nog geen reden om geen keepen te gaan trainenquote:Op maandag 13 september 2010 09:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kreeg ook ineens een keeper...hij is matig, maar zal niet verder getraind worden
Ik hou het lekker op pm, passen en vleugelquote:Op maandag 13 september 2010 09:48 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik ga hem eerst op verdedigen trainen, aangezien ik nog ene speler heb die daar goed in kan worden, hopen dat mijn keeper er ook wat aan heeft. Daarna heb ik nog geen reden om geen keepen te gaan trainen
Als je keeper potentieel heeft in verdedigen is het een goudmijn... ik heb er dus laatst een verkocht met goed keepen en redelijk verdedigen voor 4 miljoenquote:Op maandag 13 september 2010 09:48 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik ga hem eerst op verdedigen trainen, aangezien ik nog ene speler heb die daar goed in kan worden, hopen dat mijn keeper er ook wat aan heeft. Daarna heb ik nog geen reden om geen keepen te gaan trainen
Ja, maar dat was dan ook een U20 potentieel toch? Dan moet je ook nog eens net geluk hebben met de leeftijdquote:Op maandag 13 september 2010 10:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je keeper potentieel heeft in verdedigen is het een goudmijn... ik heb er dus laatst een verkocht met goed keepen en redelijk verdedigen voor 4 miljoen
Klopt... maar die was ook 15 jaar... als ie zijn potentieel heeft bereikt op 17 jaar en 0 dagen is het goedquote:Op maandag 13 september 2010 10:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, maar dat was dan ook een U20 potentieel toch? Dan moet je ook nog eens net geluk hebben met de leeftijd
ik vind et nog steeds fijn dat ik gelijk heb gespeeldquote:Op maandag 13 september 2010 08:31 schreef Flappekz het volgende:
Vinnut nog steeds niet eerlijk dat ik heb verloren
Puur een getal wat je ratings nog duidelijker maken.quote:Op maandag 13 september 2010 10:45 schreef zeeuws jongetje het volgende:
ff een noob-vraagje: die HatStats hè...wat zegt dat nou en waar kan ik kijken hoeveel ik er heb??
Leuke speler. Qua dagen ook nog goed?quote:Op maandag 13 september 2010 10:49 schreef Nixx- het volgende:
Hoor eens, Wolf Sturink is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' uitstekend op het gebied van Verdedigen! Zijn overall vaardigheden zijn redelijk. Dus wellicht is hij wat voor ons. Deze speler is zwak in Passen op dit moment in zijn loopbaan.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Ach, waarom niet
Mooie verdediging krijg ik bij elkaar met 2x goed verdedigen en 3x uitstekend
29 dagen. Ik weet alleen niet van hoe ver hij moet komen.quote:Op maandag 13 september 2010 10:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Leuke speler. Qua dagen ook nog goed?
als je firefox of chrome gebruikt, add-on Foxtrick installeren ... IE is imho bij Hattrick niet erg handig, maar daar kun je later je Hatstats score teruglezen op alltid.orgquote:Op maandag 13 september 2010 10:45 schreef zeeuws jongetje het volgende:
ff een noob-vraagje: die HatStats hè...wat zegt dat nou en waar kan ik kijken hoeveel ik er heb??
wat mij mooi lijkt is dat je voor iedere dag een aparte training kan instellen (al dan niet primair en secundair)quote:Op maandag 13 september 2010 15:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af waarom ze geen primaire en secundaire training invoeren voor de A-elftallen... dat zou het nog een stuk leuker maken
persoonlijk zou ik indien mogelijk altijd promoveren als het kan. Maar zeker naar de VII altijd doen. De kans dat je daar in een league komt die je op zijn minst kunt overleven is namelijk redelijk groot. Wat zijn je ratings nu?quote:Op maandag 13 september 2010 15:01 schreef klootzzz het volgende:
Morguh!![]()
Iedereen een fijn weekend gehad?-)
Gisteren met 5-1 gewonnen en het blessure monster kwam weer even kijken, uiteraard zullen sommige zeggen.![]()
Over 2 weken speel ik het twee-luik tegen de degradant en huidig nummer 1 in de competitie, ik sta tweede, denk dat ik qua ratings wel kan winnen, tenzij hij z'n ratings heeft lopen verstopen. Ben er ook niet overtuigd van of ik dit seizoen al de stap moet maken naar de VII, dit seizoen was de eerste keer dat de fan verwachting gestegen is (naar ergens in de middenmoot) en ik breek dit seizoen de grens van de 1000fans.
Maar of het wijsheid is om dit seizoen de overstap te maken weet ik dus niet, advies aub!
Dat verjongingsproces ben ik laatst ook opgestart... mijn middenveld kan nu weer een seizoen of 3 mee... ik moet nu alleen nog wat aan de spitsen doen...quote:Op maandag 13 september 2010 16:44 schreef ScudRaket het volgende:
Ik denk dat ik gezien de leeftijd van mijn spelers het roer eens om moet gooien. Ik ga ook op zondag 5-3-2 spelen, met counter. Als mijn goede trainees poppen, gaan ze eruit waarna ik 10 17/18 jarigen op de laatste linie ga opstellen. Dat levert hopelijk genoeg geld op om de voorhoede te vervangen, die toch wel oud wordt.
Dit zijn de ratings van afgelopen zondag, met de kanttekening dat ik nog een iets hoger middenveld kan halen aangezien ik 2 wingers aan het optrainen ben op PM in m'n B-elftal. De reden waarom ik twijfel is vanwege de bezoekersaantallen en daarmee de recettes die ik ontvang, in mijn huidige competitie krijg ik het stadion aardig vol. Afgelopen zondag tegen de nr 3 gespeeld thuis in de plenzende regen kwamen er toch nog 16.350 man kijken.quote:Op maandag 13 september 2010 16:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
persoonlijk zou ik indien mogelijk altijd promoveren als het kan. Maar zeker naar de VII altijd doen. De kans dat je daar in een league komt die je op zijn minst kunt overleven is namelijk redelijk groot. Wat zijn je ratings nu?
quote:Isidoro Ardata
17 years and 87 days, TSI = 1 460
In inadequate form, solid stamina. [Technical]
Has disastrous experience and passable leadership abilities.
Keeper: disastrous
Defending: solid
Playmaking: weak
Winger: weak
Passing: passable
Scoring: poor
Set pieces: disastrous
Sorry Vullie, vind ze net wat te dicht bij de TV geplaatst...quote:Op maandag 13 september 2010 17:24 schreef TheVulture het volgende:
Als er iemand nog een openingsbod op een bejaarde spits of middenvelder wil doen... u bent welkom!
500k, niet verkeerdquote:Guillaume Chaudron (290669141)
17 jaar en 85 dagen, volgende verjaardag: 10-10-2010
matig in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: YMFC
(sinds 13-09-2010 (6/43), )
Total Skill Index (TSI): 1 550
Loon: 684 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: goed Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Wel wakker blijven he?quote:Op maandag 13 september 2010 22:35 schreef Drassss het volgende:
Zo nog 5u te gaan voordat Gied afloopt.....
Ik ook, gok op een redelijk vlotte 3-setterquote:Op maandag 13 september 2010 22:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb de US Open finale momenteeldat redt me en ik hoop op een 5 setter
Ja ik vrees een hele korte 3 setter voor Rafa... binnen 2 uur. Maargoed ik vermaak me iig tot 0.00quote:Op maandag 13 september 2010 22:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ook, gok op een redelijk vlotte 3-setter
Dat ga ik sowieso niet redden....zware dag met lastige sollicitatie achter de rug, zo lekker pittenquote:Op maandag 13 september 2010 22:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik vrees een hele korte 3 setter voor Rafa... binnen 2 uur. Maargoed ik vermaak me iig tot 0.00
hehe, succes! Ik lees het morgenochtend welquote:Op maandag 13 september 2010 22:42 schreef Drassss het volgende:
Ik zal straks ook wel een inzakmomentje hebben... nouja als het echt moet dan maar de wekker zetten.... Hoe faal het ook is, ik moet die speler hebben![]()
18 jaar en 93 dagen... kort voor de negentien en als die 400K dicht tegen de Transfervergelijk aanligt zal die behoorlijk minder waard worden zodra hij eenmaal 19 is, in 2 weekjes.quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:12 schreef Armageddon het volgende:
Kunnen jullie mij vertellen waarom ik deze speler 278566801 niet verkocht krijg voor 400.000 ?
In de TV staat hij tegen de 6 ton aan. Voor welke prijs moet ik hem dan op de lijst zetten?quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:38 schreef RM-rf het volgende:
[..]
18 jaar en 93 dagen... kort voor de negentien en als die 400K dicht tegen de Transfervergelijk aanligt zal die behoorlijk minder waard worden zodra hij eenmaal 19 is, in 2 weekjes.
verder is het bij wingers altijd zo dat bijskills veel belangrijker zijn en de Transfervergelijk geeft nog wel eens 'ranges' bij bijskills; bv PM tussen matig-goed. Waarbij wingers met goed PM bijskills die vergelijking naar boven drukken, maar een winger met matig PM bijskill veel minder waard is.
ik zou het niet weten, ik kan zn skills niet zien verder dus dat is moeilijk... sowieso is het een rotmoment een speler te koop te zetten, met 93 dagen wachten de meeste kopers sowieso liever af en ik neem aan dat er wel genoeg ongeveer gelijksoortige spelers op de TL staan, met net wat optimalere leeftijd...quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
In de TV staat hij tegen de 6 ton aan. Voor welke prijs moet ik hem dan op de lijst zetten?
In iedergeval savonds ( 18.00 of later ).. ze zeggen dat zaterdag een prima dag is, maar persoonlijk vind ik het amper iets uitmaken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:19 schreef Armageddon het volgende:
Dan zet ik hem voor 350k te koop. Wat is het beste moment om een speler op de TL te zetten?
mijn indruk is dat de beste prijzen op zaterdag en zondag betaald worden...quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:19 schreef Armageddon het volgende:
Dan zet ik hem voor 350k te koop. Wat is het beste moment om een speler op de TL te zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas was ik deze keer niet de couteraar.
Daar naast heeft mn 37 jarige (coach) spits een +1 blessure opgelopenen zijn gister mijn verdedigers niet verkocht dus gaan ze woensdag opnieuw op de tl.
Al met al nu al een kut week(mbt hattrick dan).![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:37 schreef Drassss het volgende:
Wat een gelul zeg... Wekkertje om 03.40.. Is mijn INternet naar de filistijnen! Weg speler
Goede nieuws.. de keeper die ik nodig heb staat er nu eindelijk op voor de marktprijs![]()
2-2quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
Hoeveel is die wedstrijd geeindigt? Ik vind het namelijk niet heel raar als jullie allebei weinig goals gemaakt hebben.
Ik zelf vind zaterdag middag een betere optie dan zaterdag avond (qua einde deadline dan) Zaterdag avond zitten er toch veel al in de kroeg oid.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:33 schreef Armageddon het volgende:
Mooi zo dank je! Dus morgenavond op de TL zetten.
Ja, want anders had ik nu deze keeper moeten laten lopen.. Hierdoor krijg ik eindelijk een iets wat betere verdediging, want matig redelijk matig is niet echt geweldig in de VI volgend seizoen, laat staan nu in de Vquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |