slimme aankoop ...quote:
die vorm maakt me niet zo veel uit aangezien ik toch niet voor resultaat speel.. Hij moet uiteindelijk mijn coach worden.. Ik heb nu dan ook 2 FC's in mijn team.. dat is een aantal dat ik denk ik maar ga aanhouden..quote:Op woensdag 15 september 2010 14:01 schreef RM-rf het volgende:
[..]
slimme aankoop ...
enkel zal hij vast eventjes nodig hebben om uit dat vorm-gat te komen... hij zal nu nauwelijks een prestatie halen.
maar op den duur kan het een erg efficiente aankoop zijn, zodra zn XP popt naar goed is hij standaard al 6 ton waard als Future Coach.
moet over een seizoen of 10 mijn coach wordenquote:11. Patricio Contreras (VL)
25 jaar en 19 dagen, TSI = 13 540
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Heeft zwak ervaring en is een goed leider
ik heb zelf 6 FC's... handel er ook in.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die vorm maakt me niet zo veel uit aangezien ik toch niet voor resultaat speel.. Hij moet uiteindelijk mijn coach worden.. Ik heb nu dan ook 2 FC's in mijn team.. dat is een aantal dat ik denk ik maar ga aanhouden..
dat is zeker waar.. ik heb er nog een op de hotlist staan.. misschien dat ik die ook aantrek.. maar ik wil eigenlijk ook wat geld overhouden..quote:Op woensdag 15 september 2010 15:17 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik heb zelf 6 FC's... handel er ook in.
als je toch nog wat restplaatsen in je team voor friendlies hebt, kun je er beter nog wat mee doen dat je geld oplevert.
echt geen flauw idee.. mijn huidige coach is wel een met redelijk leiderschap..quote:Op woensdag 15 september 2010 15:29 schreef Drassss het volgende:
Vraagje over FC's. Is er ook markt voor redelijke FC's?
ik ben ermee begonnen, omdat ze in aankoop veel gunstiger zijn...quote:Op woensdag 15 september 2010 15:29 schreef Drassss het volgende:
Vraagje over FC's. Is er ook markt voor redelijke FC's?
Dank voor dit verhaal.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:54 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik ben ermee begonnen, omdat ze in aankoop veel gunstiger zijn...
er is wel een zekere markt voor spelers met redelijk LS en solid XP en je kunt die voor 1-5K aankopen zolang hun XP nog redelijk is...
doorverkopen is echter tricky.. lang gold 79K als een 'standaard' prijs om ze aan te bieden (was ook een traditie om ze makkelijk op de TL terug te vinden)...
enkel is de prijs langzaam gezakt, zeker sinds de invoering van een beter zoekscherm, waar je ook specifiek op ervaring en Leiderschap kunt zoeken.
nu doen spelers met solid XP en redelijk LS veel lager... ergens tussen de 25K en 50K en dan kan de 'winst' erg krap worden... zeker als je bedenkt dat zulke spelers soms wel langer moeten spelen voor een XP-pop als je ze enkel in friendlies opstelt, 2,3 seizoenen is nog steeds goed mogelijk, zelfs als je bij aankoop let op de verwachte XP-sub (door ze via Alltid te checken)...
als je niet genoeg geld hebt om direkt te investeren in XP-trainee's met 'redelijk' ervaring en goed LS, zou ik eerder overwegen matig ervaren spelers met goed LS te laten spelen totdat hun ervaring 'redelijk' is..
kost je minder begin-investering en brengt je meer op als ze in XP stijgen naar redelijk.
Volgende week heb je alweer kans op revanchequote:
Bij mij issie er weer inmiddelsquote:Op woensdag 15 september 2010 16:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Volgende week heb je alweer kans op revanche![]()
HT down trouwens? Lekkere timing voor de cupfighters die een klein uur van tevoren nog iets aan hun opstelling zouden willen veranderen..
edit: Flap ook problemen ^^, dus zal wel aan HT liggen..
Succes alvast. Ik heb mijn Fok Cup wedstrijd en dat zijn ongeveer de enige wedstrijden voor mij dit seizoen die ik misschien kan winnenquote:Op woensdag 15 september 2010 16:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik ben potdorie nog echt zenuwachtig ook voor m'n bekerpot straks tegen nr2 uit IV.. Hopen op onderschatting door m'n tegenstander, dan zou het nog wel eens een 'makkie' kunnen worden ook. Mocht 'ie volle bak gaan, dan ben ik heel benieuwd naar de uitkomst
Zoveel mogelijk geld uit zijn zak kloppenquote:Op woensdag 15 september 2010 16:58 schreef Flappekz het volgende:
Heb ik een mooie FC op t oog, zit ik tegen een GM op te bieden
Ja, maar eigenlijk moet ik nu ook naar huisquote:Op woensdag 15 september 2010 17:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk geld uit zijn zak kloppen
Ik ga tegen een Ve klasser die op plek 7 in zijn competitie staat.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik ben potdorie nog echt zenuwachtig ook voor m'n bekerpot straks tegen nr2 uit IV.. Hopen op onderschatting door m'n tegenstander, dan zou het nog wel eens een 'makkie' kunnen worden ook. Mocht 'ie volle bak gaan, dan ben ik heel benieuwd naar de uitkomst
goed begin is het halve werk zullen we maar zeggenquote:03:16
De onervarenheid van Gert Kool straalde van zijn spel af toen hij in de 3e minuut te lang treuzelde met de bal. Nadat de plotseling uit zijn rug opduikende Valentin Savary hem de bal afnam, had deze geen enkele moeite om de 1-0 voor Erm te scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |