abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86459750
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:52 schreef MrMoon het volgende:
Nieuwe keeper *O*
[..]

slimme aankoop ...
enkel zal hij vast eventjes nodig hebben om uit dat vorm-gat te komen... hij zal nu nauwelijks een prestatie halen.
maar op den duur kan het een erg efficiente aankoop zijn, zodra zn XP popt naar goed is hij standaard al 6 ton waard als Future Coach.

[ Bericht 0% gewijzigd door RM-rf op 15-09-2010 14:06:26 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_86459816
Ik moet ook maar weer een FC aankopen.
Ik moet alleen kijken wat ik precies ga aankopen.
pi_86460472
FC's zijn altijd handig. Heb er nu eentje (mn keeper) van 31 die uitstekend/goed is, daarna heb ik er nog 2 die nu 28 zijn en al goed/goed ^O^

Ik verwacht dat mijn huidige trainer dit seizoen daalt naar matig ls, dus dan kan die er alvast mooi uit :Y
Ik ben van pindavlees
pi_86460705
quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:01 schreef RM-rf het volgende:

[..]

slimme aankoop ...
enkel zal hij vast eventjes nodig hebben om uit dat vorm-gat te komen... hij zal nu nauwelijks een prestatie halen.
maar op den duur kan het een erg efficiente aankoop zijn, zodra zn XP popt naar goed is hij standaard al 6 ton waard als Future Coach.
die vorm maakt me niet zo veel uit aangezien ik toch niet voor resultaat speel.. Hij moet uiteindelijk mijn coach worden.. Ik heb nu dan ook 2 FC's in mijn team.. dat is een aantal dat ik denk ik maar ga aanhouden..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_86461196
Als ik een FC in mijn team wil, moet het perse een wereldklasse verdediger of keeper zijn.
Die zijn niet goedkoop....
  woensdag 15 september 2010 @ 15:09:18 #281
231633 Xummon
of toch niet?
pi_86462176
quote:
11. Patricio Contreras (VL)

25 jaar en 19 dagen, TSI = 13 540
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Heeft zwak ervaring en is een goed leider
moet over een seizoen of 10 mijn coach worden
hoop dat zijn ervaring dan wel aanzienlijk gestegen is
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_86462225
Heb net een derde trainee gekocht met matig verdedigen en redelijk vleugel... die gaat vanaf volgende week meerouleren
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_86462465
quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:26 schreef MrMoon het volgende:

[..]

die vorm maakt me niet zo veel uit aangezien ik toch niet voor resultaat speel.. Hij moet uiteindelijk mijn coach worden.. Ik heb nu dan ook 2 FC's in mijn team.. dat is een aantal dat ik denk ik maar ga aanhouden..
ik heb zelf 6 FC's... handel er ook in.
als je toch nog wat restplaatsen in je team voor friendlies hebt, kun je er beter nog wat mee doen dat je geld oplevert. :)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_86462688
quote:
Op woensdag 15 september 2010 15:17 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ik heb zelf 6 FC's... handel er ook in.
als je toch nog wat restplaatsen in je team voor friendlies hebt, kun je er beter nog wat mee doen dat je geld oplevert. :)
dat is zeker waar.. ik heb er nog een op de hotlist staan.. misschien dat ik die ook aantrek.. maar ik wil eigenlijk ook wat geld overhouden..
pi_86462879
Vraagje over FC's. Is er ook markt voor redelijke FC's?
pi_86463081
Een vriend van me heeft een nederlandse NT-speler in zijn team + 8 FC's
pi_86463695
quote:
Op woensdag 15 september 2010 15:29 schreef Drassss het volgende:
echt geen flauw idee.. mijn huidige coach is wel een met redelijk leiderschap..
pi_86463845
quote:
Op woensdag 15 september 2010 15:29 schreef Drassss het volgende:
ik ben ermee begonnen, omdat ze in aankoop veel gunstiger zijn...
er is wel een zekere markt voor spelers met redelijk LS en solid XP en je kunt die voor 1-5K aankopen zolang hun XP nog redelijk is...

doorverkopen is echter tricky.. lang gold 79K als een 'standaard' prijs om ze aan te bieden (was ook een traditie om ze makkelijk op de TL terug te vinden)...
enkel is de prijs langzaam gezakt, zeker sinds de invoering van een beter zoekscherm, waar je ook specifiek op ervaring en Leiderschap kunt zoeken.

nu doen spelers met solid XP en redelijk LS veel lager... ergens tussen de 25K en 50K en dan kan de 'winst' erg krap worden... zeker als je bedenkt dat zulke spelers soms lang moeten spelen voor een XP-pop als je ze enkel in friendlies opstelt, 2,3 seizoenen is nog steeds goed mogelijk, zelfs als je bij aankoop let op de verwachte XP-sub (door ze via Alltid te checken).
(ook leuk is het blesure-risico.. heb ooit een speler met nog enkele subpunten tot zn xp-pop een seizoen langer moeten aanhouden doordat hij twee kleine +1-blessure's kreeg, maar waarvoor hij wel beide keren 7 weken deed om van +1 naar een pleistertje te komen)

als je niet genoeg geld hebt om direkt te investeren in XP-trainee's met 'redelijk' ervaring en goed LS, zou ik eerder overwegen matig ervaren spelers met goed LS te laten spelen totdat hun ervaring 'redelijk' is..
kost je minder begin-investering en brengt je meer op als ze in XP stijgen naar redelijk.
pi_86463927
quote:
Op woensdag 15 september 2010 15:54 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ik ben ermee begonnen, omdat ze in aankoop veel gunstiger zijn...
er is wel een zekere markt voor spelers met redelijk LS en solid XP en je kunt die voor 1-5K aankopen zolang hun XP nog redelijk is...

doorverkopen is echter tricky.. lang gold 79K als een 'standaard' prijs om ze aan te bieden (was ook een traditie om ze makkelijk op de TL terug te vinden)...
enkel is de prijs langzaam gezakt, zeker sinds de invoering van een beter zoekscherm, waar je ook specifiek op ervaring en Leiderschap kunt zoeken.

nu doen spelers met solid XP en redelijk LS veel lager... ergens tussen de 25K en 50K en dan kan de 'winst' erg krap worden... zeker als je bedenkt dat zulke spelers soms wel langer moeten spelen voor een XP-pop als je ze enkel in friendlies opstelt, 2,3 seizoenen is nog steeds goed mogelijk, zelfs als je bij aankoop let op de verwachte XP-sub (door ze via Alltid te checken)...

als je niet genoeg geld hebt om direkt te investeren in XP-trainee's met 'redelijk' ervaring en goed LS, zou ik eerder overwegen matig ervaren spelers met goed LS te laten spelen totdat hun ervaring 'redelijk' is..
kost je minder begin-investering en brengt je meer op als ze in XP stijgen naar redelijk.
Dank voor dit verhaal.

Het gaat mij ook meer om de lege plekken op de woensdag in te vullen. Ik maak namelijk niet echt winst met mijn trainingen, zodat een extra zakcentje altijd welkom is.
pi_86464382
Zonder kleerscheuren mijn Georgische vlaggetje opgehaald *O*
pi_86464916
Zijn er hier ook mensen die problemen hebben met HT? Of zijn ze het nu op mn werk eindelijk aan het afschermen?
Ik ben van pindavlees
pi_86464935
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:32 schreef Xummon het volgende:

[..]

-O-
Volgende week heb je alweer kans op revanche O-)

HT down trouwens? Lekkere timing voor de cupfighters die een klein uur van tevoren nog iets aan hun opstelling zouden willen veranderen..

edit: Flap ook problemen ^^, dus zal wel aan HT liggen..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_86465049
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Volgende week heb je alweer kans op revanche O-)

HT down trouwens? Lekkere timing voor de cupfighters die een klein uur van tevoren nog iets aan hun opstelling zouden willen veranderen..

edit: Flap ook problemen ^^, dus zal wel aan HT liggen..
Bij mij issie er weer inmiddels
Ik ben van pindavlees
pi_86465693
Ik ben potdorie nog echt zenuwachtig ook voor m'n bekerpot straks tegen nr2 uit IV.. Hopen op onderschatting door m'n tegenstander, dan zou het nog wel eens een 'makkie' kunnen worden ook. Mocht 'ie volle bak gaan, dan ben ik heel benieuwd naar de uitkomst :)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_86465745
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik ben potdorie nog echt zenuwachtig ook voor m'n bekerpot straks tegen nr2 uit IV.. Hopen op onderschatting door m'n tegenstander, dan zou het nog wel eens een 'makkie' kunnen worden ook. Mocht 'ie volle bak gaan, dan ben ik heel benieuwd naar de uitkomst :)
Succes alvast. Ik heb mijn Fok Cup wedstrijd en dat zijn ongeveer de enige wedstrijden voor mij dit seizoen die ik misschien kan winnen :')
pi_86466384
Heb ik een mooie FC op t oog, zit ik tegen een GM op te bieden :')
Ik ben van pindavlees
pi_86466573
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:58 schreef Flappekz het volgende:
Heb ik een mooie FC op t oog, zit ik tegen een GM op te bieden :')
Zoveel mogelijk geld uit zijn zak kloppen :9
pi_86466598
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:03 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Zoveel mogelijk geld uit zijn zak kloppen :9
Ja, maar eigenlijk moet ik nu ook naar huis :{
Ik ben van pindavlees
pi_86466684
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik ga tegen een Ve klasser die op plek 7 in zijn competitie staat.
Ik ben zelf een Ve klasser op plek 1.

Ik ben tot op heden 13 wedstrijden ongeslagen, 10 wedstrijden op rij winst.
Hij zet zijn A-team alleen in bij de beker.
Ik zet ook mijn A-team in met PIC en dolgelukkig TS.

Ben benieuwd hoeveel SE's ik meekrijg deze wedstrijd.
pi_86466747
quote:
03:16
De onervarenheid van Gert Kool straalde van zijn spel af toen hij in de 3e minuut te lang treuzelde met de bal. Nadat de plotseling uit zijn rug opduikende Valentin Savary hem de bal afnam, had deze geen enkele moeite om de 1-0 voor Erm te scoren.
goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')