Ja de meeste die hier hadden gemeld dat ze een slotje over hadden was ik al supporter van.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:17 schreef Drassss het volgende:
Nieuwe supporter
Outpost76 is vanaf nu een supporter van je team!
Das mooi klote.....quote:Op woensdag 15 september 2010 11:19 schreef Flappekz het volgende:
Verdomme....
[..]
Vorige week geen training wegens alweer een blessure, deze week maar een beetje training....bah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nu een 34 en een 32 jarige op mijn middenveld staan. De 34 jarige zal straks mijn coach worden ( volgend seizoen ). Ik heb nu nog 3.1 miljoen om een nieuwe mid mid te kopen. Dit kan natuurlijk alleen als er 1tje op de TL komtquote:Op woensdag 15 september 2010 11:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan ga je er zeker een berg op vooruit!![]()
Tja dat middenveld probleem ken ik. Al zal ik eerst een vervanger voor mn 37 jarige (coach) spits moeten kopen van de winst die ik maak met het verkopen van mn 2 verdedigers.
wat je ook kunt doen als je HO (Hattrick Organizer) hebt is daar de keeper handmatig invoeren en toevoegen aan je selectie en dan een opstelling maken.. kijken wat het met je verdedigingsratings doet..quote:Op woensdag 15 september 2010 11:20 schreef Drassss het volgende:
Dank, als ik het zo bekijk zal ik redelijk goed redelijk ongeveer gaan krijgen. Daar doe ik het voor in de VI.
Heb ik niet. Het was puur een vraagje, want als het goed is heb ik overmorgen mijn nieuwe keeper. Dan kom ik er zondag vanzelf achter. Toch bedankt!quote:Op woensdag 15 september 2010 11:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat je ook kunt doen als je HO (Hattrick Organizer) hebt is daar de keeper handmatig invoeren en toevoegen aan je selectie en dan een opstelling maken.. kijken wat het met je verdedigingsratings doet..
Ik heb nu 2 mids. 1 van 26 en 1 van 25. Mn 3e middenvelder is een B verdedigen trainie met uitstekend positiespel en vleugel. Dat is alles. Verder ook maar 1 spits.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb nu een 34 en een 32 jarige op mijn middenveld staan. De 34 jarige zal straks mijn coach worden ( volgend seizoen ). Ik heb nu nog 3.1 miljoen om een nieuwe mid mid te kopen. Dit kan natuurlijk alleen als er 1tje op de TL komtHeel langzaam begin ik dus in geldnood te komen.. maar ach Als ik eenmaal 2 jonge middenvelders heb kan ik eigenlijk een seizoen of 3/4 vooruit ( qua leeftijden ).
Ik zou zeggen eind van de middagquote:Op woensdag 15 september 2010 11:53 schreef Armageddon het volgende:
Vanmiddag of vanavond mijn speler op de TL zetten?
Vanmiddag.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:53 schreef Armageddon het volgende:
vanavond..quote:Op woensdag 15 september 2010 11:53 schreef Armageddon het volgende:
Dan zeg ik begin van de avond! Dan hebben we ze allemaal gehad met zen 4enquote:Op woensdag 15 september 2010 11:53 schreef Armageddon het volgende:
ik zet de spelers bijna altijd 's avonds tussen 20:00 en 20:30 te koop..quote:Op woensdag 15 september 2010 11:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dan zeg ik begin van de avond! Dan hebben we ze allemaal gehad met zen 4en![]()
Dat dus.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
Woensdagmiddag tussen 2 en 4 is m.i. het ideale tijdstip. De meeste users zijn dan op zaterdag online en ik heb al zo vaak een bidwar gehad, ook met minder interessante spelers.
Dan wacht ik nog wel even met on-line neerzettenquote:Op woensdag 15 september 2010 12:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
Woensdagmiddag tussen 2 en 4 is m.i. het ideale tijdstip. De meeste users zijn dan op zaterdag online en ik heb al zo vaak een bidwar gehad, ook met minder interessante spelers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen toppertje. Nu maar hopen dat iemand m trainen wil.
Iemand een jeugd oefen potje? Inm al geregeld.
[ Bericht 5% gewijzigd door Outpost76 op 15-09-2010 13:21:21 ]
quote:Op woensdag 15 september 2010 12:22 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn jeugd pull.Denk dat dat wel heel ijdele hoop is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen toppertje. Nu maar hopen dat iemand m trainen wil.
Iemand een jeugd oefen potje? Inm al geregeld.![]()
Heb zelf net een redelijk def/matig passen uit de jeugd getrokken. Had net een B trainee plekje vrij dus heb hem daar maar laten instromen![]()
quote:Op woensdag 15 september 2010 13:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
2-0 gewonnen van de kleine Xummonnetjes.. Zijn kennelijk een beetje van slag, nu al 2 nederlagen op rij
quote:1. Demid Kozlov (K) (156024027)
31 jaar en 22 dagen, volgende verjaardag: 14-12-2010
waardeloos in vorm, conditie redelijk
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: Dynamo Groningen
(sinds 15-09-2010 (6/43), )
Total Skill Index (TSI): 2 980
Loon: 2 868 ¤ (2 390 ¤) /week inclusief 20% bonus
45 888 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Keepen: uitstekend
Verdedigen: slecht
Positiespel: slecht
Vleugelspel: niet-bestaand