quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:16 schreef squatt3r het volgende:
2,50 geboden voor die stealth guard voor iphone 4, als je je rek. nummer in pm stuurt maak ik het over en stuur je mijn adres
Ja? Ik wist niet dat dat de handigste manier was, ik ga het morgen proberen, dan ben ik helemaal nuchterquote:Op maandag 13 september 2010 21:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
Lekker gaan douchen en dan in de vochtige badkamer aanbrengen of afzuigkap in de keuken aan, even met 'n verstuiver rondspuiten en je scherm 'n beetje bevochtigen. Daarna met 'n bankpasje o.i.d. 't nat onder de protector uitschuiven
de tip heeft gewerkt, voor het eerst is het mij in twee keer gelukt, primeur!quote:Op maandag 13 september 2010 22:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vochtige ruimtes zorgen ervoor dat er weinig stofdeeltjes door de lucht gaan, vooral in 'n douchecabine na 't douchen is dat minimaal.
Mooi zo, veel plezier ermeequote:Op dinsdag 14 september 2010 00:34 schreef squatt3r het volgende:
[..]
de tip heeft gewerkt, voor het eerst is het mij in twee keer gelukt, primeur!
Ik kon me er al helemaal niks bij voorstellen en toen ik er op googlede zag ik dat 't Ansen (Drenthe) is, da's een eindje uit de buurtquote:
Ik heb je gePMd, maar geen reactie teruggehad .. Heb je nog interesse?quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:09 schreef jur16 het volgende:
Ik zou graag een setje screenprotectors willen, je ka nme pmen, dan maak ik 2,50 over.
Je hebt PMquote:Op woensdag 15 september 2010 20:59 schreef AntonioDuMachi het volgende:
1 protector + snellader! PM me even je rekeningnr. Dan maak ik het geld morgen over .
2,50 geboden voor die stealth guard voor iphone 4, als je je rek. nummer in pm stuurt maak ik het over en stuur je mijn adres
hm echt verneukt? onbruikbaar? of kan je nog een poging wagen? ik vind het ook altijd complexe handeling..quote:Op donderdag 16 september 2010 22:34 schreef -Menn0- het volgende:
Godverdomme ik heb net mijn stickerdingen verneukt
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:34 schreef -Menn0- het volgende:
Haha ik had hem ook gekocht, bij mij ook. Maarrrr ik ben er ook gewoon niet handig in, mijn schuld dus..(niet bij TS gekocht)quote:Op donderdag 16 september 2010 22:34 schreef -Menn0- het volgende:
Zoals je zei in de badkamer, maar hij zat er niet mooi op. Het zag er echt niet uit. Dus heb ik em d'r af gehaald, nog een keer geprobeerd, weer kut dus weggegooid!quote:
Hmm, minder dan. Ik neem aan dat je geen nieuwe wil?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:15 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Zoals je zei in de badkamer, maar hij zat er niet mooi op. Het zag er echt niet uit. Dus heb ik em d'r af gehaald, nog een keer geprobeerd, weer kut dus weggegooid!
make it 2quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb nog 5 setjes, dus ik ga even in chronologische volgorde werken:
- 1 setje voor TikTakTok gaat op de post.
- Clumsy_Clown, ik heb niets van je gehoord. Heb je nog interesse?
- Neo_ 1 of 2?
- dj_ko 1 protector
- MaximumRush 1 protector (als ik vanavond niets meer hoor van c_c dan schuif ik 'm door naar jou, oké?)
Ik wil best wachten, maar hoorde niets van je. Aangezien er al 2 eerder in 't topic roepen dat ze wel wat willen kopen, maar niet meer reageren wilde ik er wat druk achter zettenquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb nog interesse, maar ben m'n edentifier kwijt, dus kan het maandag pas overmaken. Als je niet wil wachten mag je 'm doorschuiven.
Ik heb geen PM van je ontvangen, iets fout gegaan?quote:
blijkbaar, ik heb hem nog een keer verstuurdquote:Op zondag 19 september 2010 19:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik heb geen PM van je ontvangen, iets fout gegaan?
Heb je nog interesse?quote:Op zondag 19 september 2010 15:43 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Dat oplader dingetje... Heb je t wel eens gebruikt met een iPhone [aangezien je ook die protector dingen verkoopt gok ik dat je er zelf ook één hebt...]
Zoja: Werkt t n beetje? Hoever of hoevaak kun je m opladen met 1 AA-batterij?
Interesse onder voorbehoud van in het verleden behaalde resultaten...
op het plaatje te zien zit er geen iphone aansluiting opquote:
Volgens mij niet nee.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:27 schreef bambino het volgende:
[..]
op het plaatje te zien zit er geen iphone aansluiting op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |