Met BBQ en zo?quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:29 schreef tochweerhenk het volgende:
Nou mensen, ik ga weer eens. dorpsfeestje![]()
Tot vanavond denk ik
je vond hem anders wel lekkerquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sjonge, duurt effe dusMaar goed dat ze er niet voor betalen dan
feest ze henkquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:29 schreef tochweerhenk het volgende:
Nou mensen, ik ga weer eens. dorpsfeestje![]()
Tot vanavond denk ik
je hebt je kamer opgeruimdquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:31 schreef naatje_1 het volgende:
Zo dat hok van die beesten is ook weer schoon
Ik had alle tijd iddquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je vond hem anders wel lekker
Nee, caviahokquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt je kamer opgeruimd
goed werk heeft tijd nodigquote:
Welkom terugquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:52 schreef marcb1974 het volgende:
Ben k weer
Het fietsen was lekker
Km of 45 in totaal. En meteen boodschappen gedaan. De komende dagen lekker eten dus
Ik begrijp net dat ze liggenquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:12 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe staan de zaken in de vuelta?
Anton gevallen in de leiderstrui, ligt van top tot teen open, opgave. Egoi Martinez is afgevoerd naar het ziekenhuisquote:
Dat is wel kut, en wat voor een etappe is het?quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anton gevallen in de leiderstrui, ligt van top tot teen open, opgave. Egoi Martinez is afgevoerd naar het ziekenhuis
Goedquote:
Ging dat bij mij ook maar zo met de kilo'squote:Op zaterdag 11 september 2010 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ik ben weer vele euro's lichter
Mooizoquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GoedTerpstra en Ten Dam voorin op een paar minuten, driekwart van het peloton is nog onderweg
Ik wil wel diep bij je in de buidel tastenquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ging dat bij mij ook maar zo met de kilo's
Ik had een nooit grappig voor je gemaakt, gezien?quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil wel diep bij je in de buidel tasten
eh, nee... In dit topic?quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had een nooit grappig voor je gemaakt, gezien?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
Koffieboontje komt om zijn loontje is nooit grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar maar maar wat heb je allemaal gekocht?quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ik ben weer vele euro's lichter
Wilde het net vragenquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar maar maar wat heb je allemaal gekocht?
Nou daar heb ik ook wat voor gekochtquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ging dat bij mij ook maar zo met de kilo's
2 longsleeves voor Sander, 4 boxershorts en 4 hemdjes, 2 longsleeves voor Koen en voor mezelf een haarbandquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:42 schreef suikertaartje het volgende:
Maar maar maar wat heb je allemaal gekocht?
Oeh, en dit keer gaat het lukken hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:47 schreef LovelyLady het volgende:
Nou daar heb ik ook wat voor gekochtik ga weer eens de zoveelste poging doen om af te vallen
quote:2 longsleeves voor Sander, 4 boxershorts en 4 hemdjes, 2 longsleeves voor Koen en voor mezelf een haarband
Van die leuke blije boxers?quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:48 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, ik moet mn nieuwe ondergoed nog even uitproberen
Zou het?quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, en dit keer gaat het lukken hoor![]()
Ja het was wel nodig (die boxershorts enzo... meneer krijgt een dikke kontquote:Tof
had ik wel toen ik veel was afgevallen..ooitquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:51 schreef LovelyLady het volgende:
Zou het?misschien krijg ik dan eens wat meer energie
Dikke kont?quote:Ja het was wel nodig (die boxershorts enzo... meneer krijgt een dikke kontEn hij heeft weer een tand die er bijna uitwiebelt
Leven in het hedenquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:51 schreef Ferb het volgende:
Opstaan op Zaterdag![]()
Zaterdag![]()
Avond van Zaterdag![]()
Einde van Zaterdag![]()
Begin van Zondag
Maandag mag je weer lekker buffelen in de schoolbankjesquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:51 schreef Ferb het volgende:
Opstaan op Zaterdag![]()
Zaterdag![]()
Avond van Zaterdag![]()
Einde van Zaterdag![]()
Begin van Zondag
Neuh, hele saaie, waarom zou je in ondergoed willen investeren, je ziet het toch niet, denk ik altijd maar.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van die leuke blije boxers?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neuh, hele saaie, waarom zou je in ondergoed willen investeren, je ziet het toch niet, denk ik altijd maar.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maandag mag je weer lekker buffelen in de schoolbankjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |