ben F1 aan het kijkenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik ga weer ff liggenstrakkies lekker wielrenfietsen kijken
Gewoon, niet. Kijk maar de andere kant op als het je niet aanstaatquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:47 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hoe krijg je de kreukels dan weg?
Yep, laatste mooie dag van t jaar denk ikquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is trouwens schitterend weer
Nee tochquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yep, laatste mooie dag van t jaar denk ik
morgen zou het ook nog mooi weer wordenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yep, laatste mooie dag van t jaar denk ik
Vergeet het maarquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
morgen zou het ook nog mooi weer worden
In NL wordt het tering weerquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vergeet het maar
Misschien bij jou ja, in NL niet hoor
hier ook niet zie ik netquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vergeet het maar
Misschien bij jou ja, in NL niet hoor
kijk ze flesquote:
Beetje laat of niet?quote:
quote:
Laat op bed gegaan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben net een uurtje wakker
altijdquote:
De Vuela is over een half uur pas. EN golf en judo boeien me niet.quote:
quote:
sssssstttttttttttquote:
quote:
Whutt?quote:
Misschien vindt je er nog wat waardevols tussen,kun je naar tussen kunst & kitschquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, koffie. En toch weer effe lekker wat ouwe troep weggemikt. Daar blijf ik nog wel een tijdje mee doorgaan denk ik
Hier wel in ieder geval.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Koffie, goed. Ik ben alleen mijn schepje kwijt. Zo maar eens naar de blokker (zouden ze die daar hebben?) een nieuwe halen.
Kan ook gewoon met een lepeltjequote:Op zaterdag 11 september 2010 15:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Koffie, goed. Ik ben alleen mijn schepje kwijt. Zo maar eens naar de blokker (zouden ze die daar hebben?) een nieuwe halen.
Je kan ook gewoon schudden. Perfectie heeft echter precisie nodig.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:56 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Kan ook gewoon met een lepeltje
een origineel SItecom USB-1.1 hubje uit 2004quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:50 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Misschien vindt je er nog wat waardevols tussen,kun je naar tussen kunst & kitsch
Zijn handige dingetjes, maar daar krijg je geen miljoen voor ben ik bangquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een origineel SItecom USB-1.1 hubje uit 2004
Ik heb er maar 4, dus er kan er nog wel eentje bijquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
zijn geen handige dingetjes want poepkaptraag en iedere laptop heeft teenwoordig toch al achtduizend USB poorten
Welke kleur?quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
75 cent voor het schepje, stelletje afzetters!
Schepje?quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
75 cent voor het schepje, stelletje afzetters!
Zwart. Ze hadden weinig keus, enkel zwart of wit. Zwart past beter bij mijn prachtige studentenkamer.quote:
voor zijn koffiequote:
Rode koffie schepjes zijn hipperquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zwart. Ze hadden weinig keus, enkel zwart of wit. Zwart past beter bij mijn prachtige studentenkamer.
ik heb er geenquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb eentje van geborsteld staal
sjonge, duurt effe dusquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er geen![]()
bij mij worden de bonen per kopje gemalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |