Te veel..geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
tuut tuut een lanparty![]()
hoeveel mensen komen er ?
De hele woonkamer vol mannen, computers en bier.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:02 schreef tochweerhenk het volgende:
Lanparty's zijn toch helemaal te gek?
o-rly :quote:
1nerd in je huis is al veel laat staan 4 of meerquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De hele woonkamer vol mannen, computers en bier.
Hmm.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er is hier in dit huis vanavond/ vannacht een lanparty.
Dus ik vlucht.
Welke idioot doet dat dan ook in zijn huiskamer, zeker als hij niet eens alleenstaand isquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm.
Ze zullen je nodig hebbenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm.
moggel GFquote:
haar vriend man ega of wat het ook isquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welke idioot doet dat dan ook in zijn huiskamer, zeker als hij niet eens alleenstaand is
In dit geval nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
die duren meestal meerdere dagen trouwens he, dat weet je
Mijn man. De schatquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Welke idioot doet dat dan ook in zijn huiskamer, zeker als hij niet eens alleenstaand is
Je pc weer wat opgefrist?quote:
uitgeslapen welquote:
eerst maar een bakkie koffie doenquote:
zo'n bavaria lust ik ook welquote:
Stoerquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja ik gaat is ff die 3 haren die ik nog heb laten knippen![]()
laterz !
Ik ook, maar er zijn er genoeg zo te zienquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zo'n bavaria lust ik ook wel
ferbquote:
laat ze er maar een krul in leggenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja ik gaat is ff die 3 haren die ik nog heb laten knippen![]()
laterz !
Permanentje, watergolvenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
laat ze er maar een krul in leggen
ow?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Permanentje, watergolven![]()
LL weet daar vast wel meer van trouwens
Llquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja we hebben er inmiddels een stuk of 4. LL's die vaak posten in topics waar ik ook kom zeg maar. Maar die ene dus
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Permanentje, watergolven![]()
LL weet daar vast wel meer van trouwens
Leuk!quote:
jij liever dan ikquote:
Was sarcastisch hoor.quote:
Oh, ja, want anders had ik je namelijk ten huwelijk moeten vragenquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ja, want anders had ik je namelijk ten huwelijk moeten vragen
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:34 schreef tochweerhenk het volgende:
![]()
Was helemaal niet sarcastisch bedoeld![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooohhh nee laat dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Succes!quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:41 schreef suikertaartje het volgende:
Dat ga ik dan nu echt doen..strijken.
Ja klopt, je kan naast een afwasmachine toch ook wel een strijkmachine kopenquote:
Nee je moet gewoon niet strijken. Ook niet met een machinequote:Op zaterdag 11 september 2010 14:43 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ja klopt, je kan naast een afwasmachine toch ook wel een strijkmachine kopen
Hoe krijg je de kreukels dan weg?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee je moet gewoon niet strijken. Ook niet met een machine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |