Beter. Maar nog niet echt je van hetquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:28 schreef DaMart het volgende:
Dan verander ik het voor jou naar vleesvak.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik wel, ik was toch bezig net
Hoe moet ik het dan noemen? Groentela is ook weer niet ladingdekkendquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Beter. Maar nog niet echt je van het
Tuurlijkquote:
Je kunt toch zeggen dat je vlees in de groentela stopt?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:32 schreef DaMart het volgende:
Hoe moet ik het dan noemen? Groentela is ook weer niet ladingdekkend.
Wit, bruin, met pitjes/zaden of zonder?quote:
Nee, want het ligt in de vriezer, en daar heb ik een aparte la voor het vleesquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je kunt toch zeggen dat je vlees in de groentela stopt?
Of gewoon, vlees in je koelkast
Maakt nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wit, bruin, met pitjes/zaden of zonder?
Net zoals ik een perenijsjesla heb, trouwensquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want het ligt in de vriezer, en daar heb ik een aparte la voor het vlees.
Keilekker!quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net zoals ik een perenijsjesla heb, trouwens.
Oh, nou, dan stop je vlees in je vriezerquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:34 schreef DaMart het volgende:
Nee, want het ligt in de vriezer, en daar heb ik een aparte la voor het vlees.
Tussen wit en bruin toch wel, mag ik hopen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:34 schreef tochweerhenk het volgende:
Maakt niet
Ik weet het verschil toch niet![]()
Maak je eigenquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, nou, dan stop je vlees in je vriezer![]()
Fuck! ijsjes vergeten te kopen...
Misschien is hij wel kleurenblindquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tussen wit en bruin toch wel, mag ik hopen?
Hangt er maar vanaf wat je ermee bedoeltquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:25 schreef suikertaartje het volgende:
Vleeslade is echt een smerig woord
Nee, ik moet toch nog even naar de winkelquote:
Doe maar bruin hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tussen wit en bruin toch wel, mag ik hopen?
Dan proef je het toch nog, suffiequote:Op zaterdag 11 september 2010 13:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien is hij wel kleurenblind.
Donequote:
Dan nog is het een smerig woord.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Hangt er maar vanaf wat je ermee bedoelt
Dat ligt er maar net aan waarvoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Done![]()
Fijn, zo half gebukt bij een aanrecht staan
Wat heb je toch een natte afwasborstelquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan waarvoor
Ik had gehoopt op jouw vleesladequote:Op zaterdag 11 september 2010 13:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan waarvoor
dat is de afspoelborstel, die doet het vuile werkquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:40 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat heb je toch een natte afwasborstel![]()
Ja, dat gaat niet lukken, wantquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had gehoopt op jouw vleesladeMaar helaas
Mja, maar nu heb ik wel weer schone borden en zoquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat gaat niet lukken, wantwat een woord.
Ik ook, maar daar heb ik een machientje voorquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, maar nu heb ik wel weer schone borden en zo
Dat heb ik dus opzettelijk niet genomen in mijn nieuwe huisquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook, maar daar heb ik een machientje voor
Suffie.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat heb ik dus opzettelijk niet genomen in mijn nieuwe huis
Ik heb er ook bewust geen genomen toen ik hier kwam wonen. Dan had ik namelijk geen koelvriescombinatie meer kwijtgekund in de keuken, of ik had het gasfornuis achterwege moeten laten en enkel de magnetron moeten gebruiken om eten te makenquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb ik dus opzettelijk niet genomen in mijn nieuwe huis
Ik doe het ook nog altijd met de hand, geen idee waarom ik zon duur ding zou moeten kopen voor 2 borden, wat bestek en een paar bekersquote:
Je hebt ze ook in eenpersoonsuitvoering, die zijn of lager, of veel smallerquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er ook bewust geen genomen toen ik hier kwam wonen. Dan had ik namelijk geen koelvriescombinatie meer kwijtgekund in de keuken, of ik had het gasfornuis achterwege moeten laten en enkel de magnetron moeten gebruiken om eten te maken.
en relatief NOG duurder in aanschaf en energieverbruikquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hebt ze ook in eenpersoonsuitvoering, die zijn of lager, of veel smaller
Mijne is dan ook heel stylish verantwoord roestvrijstaalquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:48 schreef tochweerhenk het volgende:
Een afwasmachine is gewoon overbodige luxe.
Maar ik heb niks tegen jouw afwasmachine hoor suikertaartje
Inderdaad, en als je alleen woont heb je toch weinig afwas.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en relatief NOG duurder in aanschaf en energieverbruik
klopt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en relatief NOG duurder in aanschaf en energieverbruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Oh dat zal beslist welquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
klopt.
maar ze bestaan wel
Waarvoor? Vakantie? Verhuizing?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:54 schreef suikertaartje het volgende:
Ik moet nog van alles inpakken en ik heb er helemaal geen zin in
Ik moet je iets vertellen..quote:
Er is hier in dit huis vanavond/ vannacht een lanparty.quote:
nou nou vertel vertelquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:55 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik moet je iets vertellen..
tuut tuut een lanpartyquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er is hier in dit huis vanavond/ vannacht een lanparty.
Dus ik vlucht.
Het is al middag.quote:
Lanparty's zijn toch helemaal te gek?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er is hier in dit huis vanavond/ vannacht een lanparty.
Dus ik vlucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |