quote:Op maandag 1 november 2010 17:27 schreef Momo... het volgende:
[..]
Bedoel je dan voor de zekerheid de trap meer bij de wurshop of bij de balies?
bij de wurshop.quote:Op maandag 1 november 2010 17:27 schreef Momo... het volgende:
[..]
Bedoel je dan voor de zekerheid de trap meer bij de wurshop of bij de balies?
Je bent welkom ook mee te komen eten komende donderdag, hoor.quote:Op maandag 1 november 2010 17:32 schreef Zith het volgende:
Wat gaat dit topic snel zeg, helemaal niets vna meegekregen
quote:Op maandag 1 november 2010 18:44 schreef Reflectionne het volgende:
Is het nu de trap bij de wur shop of voor de Wur shop? En moet je niet een Wur kaart hebben voor 's avonds entree?
Geen smoesjes bedenken nu, Reflectionnequote:Op woensdag 3 november 2010 10:24 schreef Reflectionne het volgende:
Pff, met dank aan de NS is er een mogelijkheid dat ik er morgen niet ben.. Ben nu weer onderweg naar Wageningen omdat ik niet op stage kon komen..
Misschien dat ik morgen dus weer naar stage moet ipv thuis blijven
quote:
waar is hier? Gewoon wageningen? Ik heb helemaal niets ervan meegekregen..quote:Op woensdag 3 november 2010 10:27 schreef Sodium het volgende:
[..]
Nou, hier ging het wat betreft storm afgelopen nacht aardig tekeer. Ik hoorde vanalles van de balkons naar beneden flikkeren en omwaaien.
Jep. Het waaide toch best flink. In ieder geval hard genoeg om het een en ander te doen omwaaien.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:31 schreef maen het volgende:
[..]
waar is hier? Gewoon wageningen? Ik heb helemaal niets ervan meegekregen..
Nogal overhoop ja.. :/ Wie weet ja! Ik heb ook geen storm gehoord eigenlijk..quote:Op woensdag 3 november 2010 11:35 schreef maen het volgende:
jeej! maar het ov lag goed overhoop vanochtend ja. Misschien door die storm van Sodium?
Dat in zo'n land als Nederland het OV zo slecht is geregeld snap ik niet. Dan weer storing hier en dan weer daar. Ik ben uit principe, ondanks mijn weekov, geld aan het terug vragen elke keer als ik +30min vertraging heb.. Krijg 2 nog wat voor 30 minuten - 59 min en +60 is 4 nog wat.. die bedragen hoef je het niet voor te doen.. Niet normaal..quote:Op woensdag 3 november 2010 12:32 schreef ieniminimuis het volgende:
welke storm?? de enige vorm van wind waar ik last van heb, zijn de gemeentemannetjes met hun bladblazers.
maar dat gehele gedoe met ov bah bah bah, elk jaar weer hetzelfde. Dan rijden ze niet omdat het spoor te glad is.. dan weer omdat de wissels het niet doen omdat het te koud/te warm is. NS is wel goed in smoesjes bedenken ^^
quote:
quote:
Ik denk het wel, eigenlijk. Ik zal nog even de lijst van geinteresseerden plaatsen, trouwens.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:35 schreef Reflectionne het volgende:
Zou iedereen al wel gelezen hebben dat de meet morgen is? (Aangezien het hier vrij rustig is de laatste tijd)..
Whoeoe.. alleen.. gadver, satéquote:Op woensdag 3 november 2010 13:46 schreef Sodium het volgende:
Grand-cafemeet op donderdag 4 november 2010; rond 18.00 uur verzamelen voor de WURshop
![]()
- Sodium
- Reflectionne
- maen
- Bioloogje
- Jappas
- Momo...
- Bierie
Het menu (ook in vegetarische variant):
-Frites, saté en appelmoes!
Haha, geen smoesjes!quote:Op woensdag 3 november 2010 13:48 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Whoeoe.. alleen.. gadver, saté
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |