abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87528493
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 10:39 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Jep, maar ben ook veel weg geweest laatste weken, in de weken van de AID was ik veel thuis, met de computer constant aan... :@

Gisteren ging onze trainer weer eerder weg, van de training omdat hij weer eens naar een ander land moest voor zijn blinde tafeltennisers... :( Maar er waren wel weer veel mensen op de training *O*

en wanneer gaan we meeten?
Ja daar zit ook wel wat in, iedereen (incl ik) zou nu wel drukker zijn dan tijdens de AID.. Behalve de AID lopers dan. Toen had ik ook wat te melden haha..

Kan jij als voorzitter niet een andere trainer zoeken??

Ja, wanneer gaan we meeten?! (Wel spannend hoor, ik ga weer net zo zeuren als toen ik mensen moest ontmoeten tijdens de AID :P ) Zolang ik nog stage loop ga ik waarschijnlijk alleen op donderdag of vrijdag een diner meet kunnen doen.. En dat is dan nog niet eens zeker omdat ik stage loop en dan om 7 uur pas thuis ben, ik kan proberen op zo'n dag in Wageningen te werken maar dat weet ik nooit lang van te voren.. Meestal werk ik wel in Wageningen op donderdag en vrijdag, maar dat is dus niet zeker.. Wel grote kans trouwens.

Misschien moeten we eerst peilen wie er mee willen doen!

Bioloogje
Reflectionne

Btw, ik heb geen ervaring met meeten, dus misschien zeg ik wel iets stoms met peilen wie er mee willen doen..
pi_87532583
:') Breaking news! Het bovenste deel van oplichtende F van Forum (ingang oostzijde) is kapot. Zullen ze er van op de hoogte zijn, denken jullie?

quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 10:39 schreef bioloogje het volgende:

[..]

en wanneer gaan we meeten?
Goede vraag. Iemand een idee?

quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:17 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Ja daar zit ook wel wat in, iedereen (incl ik) zou nu wel drukker zijn dan tijdens de AID..
Dat is voor mij de hoofdzakelijke reden. Ik kom werkelijk om in het werk en ben blij als ik 's avonds gewoon even lekker op de bank zit.

*O* Meetinginteresse: *O*
Bioloogje
Reflectionne
Sodium
pi_87534337
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:18 schreef Sodium het volgende:
:') Breaking news! Het bovenste deel van oplichtende F van Forum (ingang oostzijde) is kapot. Zullen ze er van op de hoogte zijn, denken jullie?
[..]

Goede vraag. Iemand een idee?
[..]

Dat is voor mij de hoofdzakelijke reden. Ik kom werkelijk om in het werk en ben blij als ik 's avonds gewoon even lekker op de bank zit.

Bioloogje
Reflectionne
Sodium
Whooooeoe!! Super breaking news!! Wauww!

Al 3 geinteresseerden in de meeting!! Nogmaals Wauww!!
pi_87539189
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:07 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Whooooeoe!! Super breaking news!! Wauww!

Al 3 geinteresseerden in de meeting!! Nogmaals Wauww!!
Maak dat maar 4 :)
Hoor wel wanneer als ik het maar een beetje bij tijds weet :)
Profiel opgeheven.
pi_87547853
5!
maar dan inderdaad wel flink vooruit plannen :P
  donderdag 14 oktober 2010 @ 22:12:40 #56
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_87551965
Ik wil ook wel meeten. :)
  donderdag 14 oktober 2010 @ 22:13:09 #57
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_87551983
en als een diner meet te moeilijk is, dan kunnen we altijd een bierdrink meet houden :P Heb trouwens de komende 3 weken vakantie :')
pi_87560337
Wauw, wat een interesse ineens! Superleuk!
Ik heb in tegenstelling tot bio helaas de komende drie weken geen vakantie, maar mits het geen late meeting wordt, kan ik wel gewoon. De 21ste, 22ste en 28ste (en mss de 29ste) van oktober zijn niet mogelijk, de rest ligt nog min of meer open en november ligt helemaal open wat mij betreft. Weekenden zijn ook prima. Heeft iemand hier een dag waarop hij/zij absoluut niet kan? Of iemand meteen een goed voostel?

Bioloogje
Reflectionne
Sodium
Bierie
maen
Momo...
pi_87560780
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 08:33 schreef Sodium het volgende:
Wauw, wat een interesse ineens! Superleuk!
Ik heb in tegenstelling tot bio helaas de komende drie weken geen vakantie, maar mits het geen late meeting wordt, kan ik wel gewoon. De 21ste, 22ste en 28ste (en mss de 29ste) van oktober zijn niet mogelijk, de rest ligt nog min of meer open en november ligt helemaal open wat mij betreft. Weekenden zijn ook prima. Heeft iemand hier een dag waarop hij/zij absoluut niet kan? Of iemand meteen een goed voostel?

Bioloogje
Reflectionne
Sodium
Bierie
maen
Momo...
Leuk leuk!

Euhm, voor mij ook niet te laat omdat ik nog steeds stage loop en 's ochtends om 6 uur op moet.. Maar ben ook pas om zeven uur in Wageningen tenzij ik dus thuis werk (of tenzij het na zeventien november is). In de weekenden is maar net welk weekend..

Verder de dag maakt mij niet zo veel uit..

Misschien een aantal data prikken en dan kijken wanneer de meesten van ons kunnen?
pi_87561831
Zet mij ook maar op de lijst :)! Ik kan meestal wel, dinsdagen en vrijdagen iets minder makkelijk alleen.
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:53:18 #61
163216 bioloogje
pi_87631144
Studenten kamers uit door brand

Iemand hier iets van gemerkt?
pi_87637652
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:53 schreef bioloogje het volgende:
Studenten kamers uit door brand

Iemand hier iets van gemerkt?
:') Goed gepland, zo middenin de Nationale Brandpreventieweken!
Niets van die brand gemerkt of gehoord, maar ik woon dan ook niet in Asserpark. Wel maf, je vraagt je toch af hoe een brand in een fietsenberging ontstaat. En begreep ik het nou goed dat door de brand het trappenhuis vol met rook kwam te staan? Dat zou toch juist een veilige vluchtweg moeten zijn? Ik ken Asserpark niet goed genoeg, maar is daar een open verbinding tussen het trappenhuis en de fietsenkelder?

Wat betreft de meeting: wie-oh-wie is er zo moedig om een datum te prikken?

Bioloogje
Reflectionne
Sodium
Bierie
maen
Momo...
Jappas
pi_87661473
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 17:12 schreef Sodium het volgende:

[..]

:') Goed gepland, zo middenin de Nationale Brandpreventieweken!
Niets van die brand gemerkt of gehoord, maar ik woon dan ook niet in Asserpark. Wel maf, je vraagt je toch af hoe een brand in een fietsenberging ontstaat. En begreep ik het nou goed dat door de brand het trappenhuis vol met rook kwam te staan? Dat zou toch juist een veilige vluchtweg moeten zijn? Ik ken Asserpark niet goed genoeg, maar is daar een open verbinding tussen het trappenhuis en de fietsenkelder?

Ik vind het toch een vreemd verhaal ja. Hoe ontstaat er brand in een fietsenkelder? Daar zit toch niks wat kortsluiting kan maken oid.. En dat er veel rook ontwikkeling in het trappenhuis is ontstaan lijkt me ook niet zo handig.. Mja, het is goed afgelopen.

Allemaal aan de zelfstudie? (Tijd om te SOGgen op Fok!)
  maandag 18 oktober 2010 @ 09:32:10 #64
163216 bioloogje
pi_87662078
Heb herfstvakantie *O* Daarna zelfstudieweek voor tentamens die ik niet heb, daarna tentamenweek met tentamens die ik niet heb...

Dus 3 weken de tijd om een paar verslagen af te maken:P
pi_87662118
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 09:32 schreef bioloogje het volgende:
Heb herfstvakantie *O* Daarna zelfstudieweek voor tentamens die ik niet heb, daarna tentamenweek met tentamens die ik niet heb...

Dus 3 weken de tijd om een paar verslagen af te maken:P
Jonge.. wat een leven!
  maandag 18 oktober 2010 @ 09:43:06 #66
163216 bioloogje
pi_87662269
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 09:34 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Jonge.. wat een leven!
*)

Daarna weer stage dus 5 dagen per week vol aan de bak waarvan er 4 zijn met 3e en 4e klas VMBO Basis en kader (Heel laag niveau dus)
pi_87662418
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 09:43 schreef bioloogje het volgende:

[..]

*)

Daarna weer stage dus 5 dagen per week vol aan de bak waarvan er 4 zijn met 3e en 4e klas VMBO Basis en kader (Heel laag niveau dus)
Dus dat is makkelijk? Of hoe moet ik het zien? Lijkt me ook wel lastiger om die mensen wat uit te leggen enzo.. Waar ga je stage lopen dan? In Wageningen?
  maandag 18 oktober 2010 @ 09:55:47 #68
163216 bioloogje
pi_87662546
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 09:51 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Dus dat is makkelijk? Of hoe moet ik het zien? Lijkt me ook wel lastiger om die mensen wat uit te leggen enzo.. Waar ga je stage lopen dan? In Wageningen?
De stof is dan makkelijk voor mij ja, voor die leerlingen is het moeilijk zat. Maar de leerlingen zelf zijn waarschijnlijk zeer moeilijk. Het zijn kleine klassen maar elke leerling telt voor 2. Het wordt dus een moeilijke stage waarschijnlijk. Maar wel heel leuk. Ik ga in Duiven stage lopen.
pi_87662613
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 09:55 schreef bioloogje het volgende:

[..]

De stof is dan makkelijk voor mij ja, voor die leerlingen is het moeilijk zat. Maar de leerlingen zelf zijn waarschijnlijk zeer moeilijk. Het zijn kleine klassen maar elke leerling telt voor 2. Het wordt dus een moeilijke stage waarschijnlijk. Maar wel heel leuk. Ik ga in Duiven stage lopen.
Oke, voor jou niet veel kennis voor de stof nodig maar wel voor het gedrag van die leerlingen. Uitdagend..

Pffff.. ben vandaag echt chagrijnig, super slecht geslapen en echt geen zin meer in stage.
  maandag 18 oktober 2010 @ 10:26:17 #70
163216 bioloogje
pi_87663355
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 09:58 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Oke, voor jou niet veel kennis voor de stof nodig maar wel voor het gedrag van die leerlingen. Uitdagend..

Pffff.. ben vandaag echt chagrijnig, super slecht geslapen en echt geen zin meer in stage.
Nog maar 3 weekjes volhouden dan ben je er vanaf. Dat ga je nog wel volhouden. Doe vandaag lekker wat je kunt doen, dan kun je er morgen weer vol tegenaan. *O* Go Reflectionne *O*
pi_87663476
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:26 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Nog maar 3 weekjes volhouden dan ben je er vanaf. Dat ga je nog wel volhouden. Doe vandaag lekker wat je kunt doen, dan kun je er morgen weer vol tegenaan. *O* Go Reflectionne *O*
:) (alleen 't is 4,5 ipv 3.. ;))
  maandag 18 oktober 2010 @ 10:44:25 #72
163216 bioloogje
pi_87663871
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:30 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

:) (alleen 't is 4,5 ipv 3.. ;))
Maar een week geleden was het nog een dikke maand... Dat was dan wel een heel dikke maand. :P Maar als je die 3 weken volhoudt kan die 1,5 week er ook nog wel bij :D
pi_87664163
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:44 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Maar een week geleden was het nog een dikke maand... Dat was dan wel een heel dikke maand. :P Maar als je die 3 weken volhoudt kan die 1,5 week er ook nog wel bij :D
Haha ja, hele dikke maand in maanden niet in weken.. vandaar ;) zeventien november is mijn laatste dag.. Eerst was het bij mij maanden en nu is het toch maar weken, dat is wel realistischer he? :P

4,5 is wel kort :D Maar toch.. vandaag wil ik niks..

Zeg, had jij niet dit weekend die date?
  maandag 18 oktober 2010 @ 11:09:11 #74
163216 bioloogje
pi_87664618
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:54 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Haha ja, hele dikke maand in maanden niet in weken.. vandaar ;) zeventien november is mijn laatste dag.. Eerst was het bij mij maanden en nu is het toch maar weken, dat is wel realistischer he? :P

4,5 is wel kort :D Maar toch.. vandaag wil ik niks..

Zeg, had jij niet dit weekend die date?
Ah oke, hopen dat het morgen beter gaat...

Ik heb vorige week zondag date gehad, en afgelopen vrijdag, en nu ben ik mijn kamer aan het opruimen want ze komt morgen hierheen O+

ben beetje verliefd :@
pi_87665092
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:09 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Ah oke, hopen dat het morgen beter gaat...

Ik heb vorige week zondag date gehad, en afgelopen vrijdag, en nu ben ik mijn kamer aan het opruimen want ze komt morgen hierheen O+

ben beetje verliefd :@
O+ O+ O+ O+ :D Leuk leuk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')