ok, die persoon houdt kamernet in de gaten, dus ik neem aan dat hij die al gezien heeft.quote:
Hij staat er ondertussen al niet meer op, we hadden al 40 + reacties, maar kan goed dat hij al gereageerd heeft.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:36 schreef Klaudias het volgende:
[..]
ok, die persoon houdt kamernet in de gaten, dus ik neem aan dat hij die al gezien heeft.
Spannendste wat ik deze week heb meegemaakt is dat de plastic hoesjes voor de studentenpas op warenquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:50 schreef maen het volgende:
is er niets meer gebeurd in Wageningen?
Whaa.... Vet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:58 schreef Bierie het volgende:
[..]
Spannendste wat ik deze week heb meegemaakt is dat de plastic hoesjes voor de studentenpas op waren
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:58 schreef Bierie het volgende:
[..]
Spannendste wat ik deze week heb meegemaakt is dat de plastic hoesjes voor de studentenpas op waren
oh, dat valt me mee. Had verwacht dat het niet veel zou zijn, aangezien het meeste mensa-voer dat ook is..quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:53 schreef Sodium het volgende:
[..]
Ohja, al iemand in Forum gebruik gemaakt van Grand café-diner? Ik wel en moet bekennen dat het inderdaad 'surprisingly good' is. Ook een mooie prijs. Misschien moeten we daar gewoon een diner-meet gaan houden.
Tja, het is een beetje afhankelijk van wat je ervan verwacht en wat er op het menu staat, denk ik, maar mij zijn alle de maaltijden die ik er at, goed bevallen; het is zeker geen 'gaarkeukenvoer' te noemen. Je krijgt er ook een stukje gemak voor terug. Als je bijvoorbeeld nog laat/later op Forum bent, is het fijn dat je er ook kunt eten, keuzemogelijkheden hebt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:05 schreef maen het volgende:
[..]
oh, dat valt me mee. Had verwacht dat het niet veel zou zijn, aangezien het meeste mensa-voer dat ook is..
Wel iets om uit te proberen dus!
Een diner meet? Kan ik daar ook eten als niet Wageningen student?quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:53 schreef Sodium het volgende:
[..]
Ik heb ook geen plastic hoesje gekregen!
Ohja, al iemand in Forum gebruik gemaakt van Grand café-diner? Ik wel en moet bekennen dat het inderdaad 'surprisingly good' is. Ook een mooie prijs. Misschien moeten we daar gewoon een diner-meet gaan houden.
Ik denk van wel. Ze vragen bij het afrekenen niet om je WURkaart, ofzo. Mogelijk dat ze dat wel gaan doen als half Wageningen ineens daar komt eten, maar dat zie ik niet direct gebeuren.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:04 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Een diner meet? Kan ik daar ook eten als niet Wageningen student?
Is de stage ondertussen al wat leuker? Je zag er nogal tegenop in het begin.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:43 schreef Reflectionne het volgende:
Bij mij is er niks veranderd en heb ook niks meegemaakt.. Nog steeds stage. Het is hier wel erg stil he? Jammer, maarja ik heb ook niet aan gespreksstof..
Alhoewel: Al iemand bij Food4you geweest? /Gaan er nog mensen? Ik ga morgen een kijkje nemen. Vond het de vorige jaren niet zo bijzonder, maar ga toch steeds weer eventjes kijken
Nja, opdracht is niet zo leuk (kan erger, maar zeker ook leuker), reistijd is 2 uur heen en 2 uur terug, begeleider is niet zo leuk en heb niet echt een klik met de mensen in het bedrijf (leeftijd is vrij hoog daar en vooral veel mannen die van boten, voetbal en wielrennen houden). Beetje jammer dus, maar nog een dikke maand en dan ben ik klaar. Dan begint het studentenleven weerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:57 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Is de stage ondertussen al wat leuker? Je zag er nogal tegenop in het begin.
Food4you hmm meestal ga ik idd wel even kijken, maar vandaag moeten typen en moet morgen naar Amsterdam voor een leuk meisje.Dus gaat niet gebeuren dit jaar denk ik...
Oke het gaat je dus wel beter, maar je bent nog wel de dagen aan het aftellen. Das weer minder.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:17 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Nja, opdracht is niet zo leuk (kan erger, maar zeker ook leuker), reistijd is 2 uur heen en 2 uur terug, begeleider is niet zo leuk en heb niet echt een klik met de mensen in het bedrijf (leeftijd is vrij hoog daar en vooral veel mannen die van boten, voetbal en wielrennen houden). Beetje jammer dus, maar nog een dikke maand en dan ben ik klaar. Dan begint het studentenleven weerHeb mijn minor (Vakken aan de uni) rond
![]()
Leuk een date! Is dat van dat date topic van Fok waar op gestemd moest worden? (wat ik vergeten ben)
Hoe gaat het verder met jou? Zijn er veel mensen bij de handbal gekomen uiteindelijk, of waren ze naar 1 keer geschrokken van de trainer?
Shit! Mijn stem!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:30 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Oke het gaat je dus wel beter, maar je bent nog wel de dagen aan het aftellen. Das weer minder.
Die date van dat topic heb ik op 1 stem niet gehaald(echt waar, het was 1 stem
) Dus uiteindelijk zelf maar een meisje ontmoet om mee te gaan daten, dat lijkt nu de goede kant op te gaan.
Handbal is vet druk tegenwoordig, Laatste training hebben we de groep moeten opsplitsten in dames en heren apart omdat er zoveel mensen waren. De trainer is echter nog steeds klote, hij heeft net weer een oefenwedstrijd van de dames last minute geannuleerd. Maar gelukkig ben ik nu voorzitter van de vereniging en gaan we dus oplossingen voor hem aan het zoeken onder mijn leiding.
Ik niet, zit nog steeds met stage.. Ben er nog nooit geweest ook, wel gehoord dat het heel erg leuk is.quote:Op zondag 10 oktober 2010 09:53 schreef Bierie het volgende:
Zijn er nog mensen die naar de Palm intocht gaan? Is op woensdag 3 November. Het idee is dat je voor een tientje in verschillende kroegen een palmpje kan drinken met vervolgens ergens een afterparty
jazeker! ik heb er nu al zin in! Al weet ik van vorig jaar vrij weinig meer af... dat moet dit jaar beterquote:Op zondag 10 oktober 2010 09:53 schreef Bierie het volgende:
Zijn er nog mensen die naar de Palm intocht gaan? Is op woensdag 3 November. Het idee is dat je voor een tientje in verschillende kroegen een palmpje kan drinken met vervolgens ergens een afterparty
Dankje!quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:43 schreef Sodium het volgende:
Hier weinig benoemenswaardige dingen meegemaakt. Wel eenmaal een loos alarm op de Dreijen mogen ondergaan. Net voor de start van ons practicum, ging dat alarm ineens af. Dus iedereen kijkt naar elkaar, legt netjes z'n spullen neer, neemt de trappen naar de BG en vraagt zich ondertussen af wat er gebeurd is. Komen we in de centrale hal op de BG aan, blijkt het loos alarm (foutje!) en kunnen we terug naar het lab![]()
Reflectionne, succes met je stage! Nog even doorbijten. Gaan we trouwens nog een keertje dineren in Grand Café (chocolademelk is trouwens best lekker, daar)?
Jep, maar ben ook veel weg geweest laatste weken, in de weken van de AID was ik veel thuis, met de computer constant aan...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:36 schreef Reflectionne het volgende:
Toch erg dat dit topic alleen in de AID loopt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |