Haha, daar ga ik niet bij zijn! Rot stagequote:Op donderdag 4 november 2010 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
en na afloop feesten op ceres! dan zie ik jullie daar wel
jammerquote:Op donderdag 4 november 2010 09:50 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha, daar ga ik niet bij zijn! Rot stage
Moet je betalen met chipknip? Geen contant geld?quote:Op donderdag 4 november 2010 11:41 schreef Sodium het volgende:
Maaltijd is ¤3.95, exclusief drinken (maar das allemaal tussen de 1.10 en 1.70). Dus heel betaalbaar. Wel betalen met chipknip, trouwens.
Tot vanavond!
Ohja, wil degene die dit topic straks volmaakt de huidige OP kopieren/plakken/knippen/knutselen?
Geen contant geld. Ik kan wel even kijken of ik nog voldoende saldo heb en voor jou kan betalen. Kun je mij gewoon contant terugbetalen.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:43 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Moet je betalen met chipknip? Geen contant geld?
Ik heb wel een chipknip, zal hem zo dan maar even opladen... Maar is wel even goed om te weten.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:51 schreef Sodium het volgende:
[..]
Geen contant geld. Ik kan wel even kijken of ik nog voldoende saldo heb en voor jou kan betalen. Kun je mij gewoon contant terugbetalen.
Ohja, wat betreft de OP: ik heb net alle codes bewerkt en in een word-bestandje geplaatst. Er gaat namelijk iets mis wanneer je de voorgaande OP rechtstreeks quote. Dus als je een nieuw topic wilt openen en de codes van de kant-en-klare OP wilt hebben: PM mij even.
Opladen kan ook in het Forum hoor, hoef je niet persé voor om te fietsen/lopen wat dan ookquote:Op donderdag 4 november 2010 11:57 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik heb wel een chipknip, zal hem zo dan maar even opladen... Maar is wel even goed om te weten.
En goed bezig met de OP... en ruim op tijd ook...
Mwa, er zit hier een oplaadpunt bij de uitgang in Nijmegen. Omlopen zal niet nodig zijn.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:04 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Opladen kan ook in het Forum hoor, hoef je niet persé voor om te fietsen/lopen wat dan ook
Prima hoor, niet dat je vanavond roept dat je 10 km hebt gelopen om je chipkaart op te laden enzoquote:Op donderdag 4 november 2010 12:11 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Mwa, er zit hier een oplaadpunt bij de uitgang in Nijmegen. Omlopen zal niet nodig zijn.
In dat geval, heb ik tenminste wel een mooi verhaal, en het zou meteen aangeven hoeveel ik wel niet voor jullie overhebquote:Op donderdag 4 november 2010 12:23 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Prima hoor, niet dat je vanavond roept dat je 10 km hebt gelopen om je chipkaart op te laden enzo
Ja, die smoesjes wou ik je alvast even afpakken!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:26 schreef bioloogje het volgende:
[..]
In dat geval, heb ik tenminste wel een mooi verhaal, en het zou meteen aangeven hoeveel ik wel niet voor jullie overheb
Hoho, voor jullie ga ik nu voor de 2e keer in mijn leven het forum binnen he...quote:Op donderdag 4 november 2010 12:27 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja, die smoesjes wou ik je alvast even afpakken!
En dat is een opoffering? Kost je veel moeite??quote:Op donderdag 4 november 2010 16:13 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Hoho, voor jullie ga ik nu voor de 2e keer in mijn leven het forum binnen he...
en nog minder dan 2 uur mensen...
Voor niemand anders heb ik de moeite genomen om naar het forum te gaan... Dus ja. Dat is opoffering, en kost heel veel moeitequote:Op donderdag 4 november 2010 16:32 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
En dat is een opoffering? Kost je veel moeite??Nouja, ik voel me dan maar vereerd omdat je het doet
Oke, ik voel me heeeeel vereerdquote:Op donderdag 4 november 2010 16:38 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Voor niemand anders heb ik de moeite genomen om naar het forum te gaan... Dus ja. Dat is opoffering, en kost heel veel moeite![]()
(oke misschien ook niet zo heel veel moeite...)
Geen smoesjes!!quote:Op donderdag 4 november 2010 17:25 schreef maen het volgende:
het moet wel ff ophouden met stormen, want hier heb ik geen zin om door heen te fietsen!
........quote:Op donderdag 4 november 2010 17:34 schreef Zwansen het volgende:
Wie van jullie heeft er verstand van genetische modificatie? En dan met name op het gebied van biomassaconversie naar ethanol of methaan (bij vergisting- of fermentatieprocessen).
Dus met behulp van genetisch gemodificeerde gisten/bacteriën o.i.d. de efficiency van deze conversie verhogen.
Ik ben eigenlijk op zoek naar artikelen die iets zeker over de yield improvement bij dit soort processen, maar ik vind weinig tot nu toe.
Geen probleem. Ik ben al een keer bij de WUR geweest en heb daar met iemand van de vakgroep biobased economy gepraat. Daarom vroeg ik me af of er op fok WUR'ers zijn die hier ook iets vanaf weten.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:35 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
........![]()
![]()
Sorry ik kan je niet helpen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |