quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:54 schreef Reflectionne het volgende:
[..]Dat is geen reden om niet te komen hoor haha.. Ik eet wel vegetarisch!
Je bent wel erg scherp op smoesjes!
Oeh, zonder enige vorm van zelfdiscipline wordt het heel lastig. Zorg hoe dan ook voor een haalbaar werkschema. Niets is zo demotiverend als het hebben van teveel (of weinig uitdagend) werk. Wat mij daarnaast altijd helpt om efficient te werken is het hebben van een opgeruimde (vaste) werkplek, liefst bij een vakgroep zelf. Misschien hebben ze speciale studentenwerkplekken waar je gebruik van kunt maken. Hebben ze dat niet, zorg er dan voor dat je je werkplek thuis opgeruimd hebt voordat je uberhaupt je computer aanzet of literatuur inkijkt. Probeer ondanks een gebrek aan discipline toch ook zoveel mogelijk de dag op een vast moment te starten en ook weer af te sluiten en las tussendoor voldoende pauzes in waarin je totaal iets anders gaat doen (lunchen, thee halen/zetten, door de krant bladeren, spelletje doen). Op die manier ben je misschien in staat je concentratie langer te behouden. Mocht ik nog meer tips hebben, dan komt dat laterquote:Op woensdag 3 november 2010 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
iemand nog tips om efficient een scriptie te schrijven voor mensen zonder zelfdiscipline?
Geen excuses, het is juist goed hoor! Haha het was alleen geen smoes!quote:Op woensdag 3 november 2010 15:13 schreef Sodium het volgende:
[..]
excuses. Ik denk dat eenieder van ons wel een drempel over moet, inclusief ikzelf. Hoewel je niets te verliezen hebt, blijft met een onbekende groep mensen afspreken spannend.
Is de deur bij de wur shop dan niet dicht?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:12 schreef maen het volgende:
ik moet nog even moed verzamelen, en bekijken van welke kant ik het beste binnen kan komen zodat ik wel jullie kan zien maar jullie mij niet
Ja, na een bepaalde tijd wel (geloof iets vanaf half zes of zes uur)! Dus als je tot later in Forum bent, kun je je fiets het beste aan de Noordoostzijde parkeren. Of in de kelder natuurlijk. Lekker warm en windvrij.quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 16:23 schreef bioloogje het volgende:
Welke deur... Waar moet ik in vredesnaam heen? Doe eens niet zo moeilijk anders gaan we buiten afspreken hoor
Haha ik ook! Ik durf daar niet in, iedereen gaat daar fietsend in maar ik durf dat nietquote:Op woensdag 3 november 2010 16:24 schreef maen het volgende:
ach het wijst zich vanzelf wel.Jij hebt geen keus, je moet gewoon naar binnen. We zullen je herkennen als een zoekend persoon
maar ik vind die helling om in de fietsenkelder te komen echt heel naar. 1 keer gedaan, zo ongeveer onderuit gegaan dus mijn fiets blijft lekker buiten
Dat wordt dan helemaal gevaarlijk als je daar in fietstquote:Op woensdag 3 november 2010 18:14 schreef ieniminimuis het volgende:
de fietsenkelder is niet meer open na kantooruren, je kunt er wel uit maar niet in!
Dat vind ik juist leuk aan de fietsenkelder: lekker naar beneden racen (zover het overige verkeer dat toelaat, dan).quote:Op woensdag 3 november 2010 16:26 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha ik ook! Ik durf daar niet in, iedereen gaat daar fietsend in maar ik durf dat nietIk vind 'm té steil en dan bots ik vast onderaan tegen iemand. Mijn fietsje staat altijd buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |