analoog stoorde hier ook, dus ligt niet aan je providerquote:Op maandag 13 september 2010 23:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hier ook digitaal. Even gezapt en was opgelost.
Mijn kabel![]()
![]()
Zowel UPC en Ziggo hebben er blijkbaar last van.quote:Op maandag 13 september 2010 23:34 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
analoog stoorde hier ook, dus ligt niet aan je provider
Tim neemt zijn telefoon op met "Met de snelste man van Nederland!", die reputatie moet je wel hooghoudenquote:Op maandag 13 september 2010 23:34 schreef bakatje het volgende:
Ik snap dat gezeik op boetes niet zo, maar goed. Je kunt zelf voorkomen dat je er één krijgt, klaar.
Ach, hij zal het geld wel hebben voor zijn rijstijl.quote:Op maandag 13 september 2010 23:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tim neemt zijn telefoon op met "Met de snelste man van Nederland!", die reputatie moet je wel hooghouden
Boetes inkomensafhankelijk maken, dan voelt hij het ook.quote:Op maandag 13 september 2010 23:38 schreef bakatje het volgende:
[..]
Ach, hij zal het geld wel hebben voor zijn rijstijl.
Net zo charismatisch als een hark.quote:Op maandag 13 september 2010 23:19 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind het helemaal niks die Cohen..
Veel te braaf denk ik.
quote:Op maandag 13 september 2010 23:47 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Net zo charismatisch als een hark.
ze is rechtsdenkend maar de subsidie zit op linksquote:Op maandag 13 september 2010 23:50 schreef Xenomaniac het volgende:
Wat heeft die De Brey het toch fantastisch met zichzelf getroffen.
Gütmensch.
Rechtsdenkend?quote:Op maandag 13 september 2010 23:57 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
ze is rechtsdenkend maar de subsidie zit op links
das ff moeilijk he meid
Daar hebben ze tot nu toe zelfs niet de minste wil voor laten zien.quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:22 schreef WilburQuant het volgende:
En hopelijk gaat links idd een blok vormen
Come again?quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:22 schreef WilburQuant het volgende:
Cohen en Claudia![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekkere linkse uitzending vanavond. Zo mag ik het graag zien. En hopelijk gaat links idd een blok vormen om dit land nog een beetje te beschermen tegen dat bruine () kabinet waar alleen maar rijke idioten wat aan hebben.
Onzin, hij weet dat dit kabinet binnen een paar maand op z'n gat ligt en dan komt er een grote nieuwe kans voor hem.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:24 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Claudia de Breij is zo mooi het schoolvoorbeeld van een verdwaasde en verdwaalde PvdA'er....
En Cohen de lafste politicus, de man wil al niet eens meer in de strijd zijn voor het kabinet, heeft zich al helemaal neergelegd in het oppositieschap. Je ziet 'm denken, laat maar komen, 't zal mijn tijd wel duren.
Iddquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:05 schreef eriksd het volgende:
Hey Scanman, de clown van VKZ is ook hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |