De speenhouder werkt niet. Dat je het weet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:47 schreef Gellius het volgende:
Dàt! En nog meer van dat soort spul. Het ziet er allemaal heel handig uit. Op zich hou ik daar wel van. Het zijn gadgets, maar dan anders. Van stof enzo.
Dat wordt wel een beetje lastig zo langzamerhand. Ik heb het gevoel dat we met de huidige uitzet zo drie, vier kinderen door het eerste kwartaal heen kunnen slepen, maar dat het daarna allemaal wat lastiger gaat worden.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:47 schreef Claudia_x het volgende:
Anyhow, laat het me weten als je nog kraamcadeau-ideeen nodig hebt.
Die hebben we nog niet. Wat is het precies?quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De speenhouder werkt niet. Dat je het weet.
Ik kan je een date met zodiakk warm aanbevelen. Da's een prima exemplaar.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:47 schreef Thisbe het volgende:
Hahaha Claudia, je hebt iedereen weggejaagd! Alle mannen, en ik moet er nog een vangen!
Als je baby de speen accepteert dan zul je merken dat hij of zij die tientallen keren per nacht kwijtraakt waardoor je alsnog telkens je bed uit moet. Daar hebben ze iets op bedacht, namelijk een knuffelpopje dat de speen 'vasthoudt' voor de baby. (Zo'n knuffelpopje is veilig, maar een speenkoord mag niet in bed.) Alleen werkt het dus niet. Niet aan beginnen!quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:49 schreef Gellius het volgende:
[..]
Die hebben we nog niet. Wat is het precies?
Ligt aan de context...quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Moet ik het onderwerp 'kinderen' van de gespreksonderwerpenlijst schrappen?
Kan je er ook de politieportofoons mee afluisteren?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:02 schreef Thisbe het volgende:
En in het kader van: wat hebben we vandaag gedaan?
Ik heb vandaag getracht om vreemde software te laden op mijn chip, waarna mijn firewall dit met grof geweld voorkwam. Ik zat vastgenageld aan mijn stoel door de klap.
Ik ben echt een robot geworden.
Nee, wel een vliegtuig ermee laten neerstorten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kan je er ook de politieportofoons mee afluisteren?
Was jij in Eindhoven?quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:54 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee, wel een vliegtuig ermee laten neerstorten.
Draagdoek heb ik óók. Drie stuks zelfs.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:47 schreef Ringo het volgende:
Ja, hoor, door dit soort ouderlijk gekneut ben ik langzaam maar zeker aan het radicaliseren. Godverdomme, stelletje tot op het bot gedecadeerde materialisten, in Afrika doen ze het met een lemen hut, een draagzak en een kookpot. En daar worden de mannen heel bewust buiten dit soort moederlijke muizenissen gehouden. MET EEN REDEN! JA?
Het is toch Japan week of zoiets JAM?quote:Op zondag 12 september 2010 01:25 schreef JAM het volgende:
Van al het bovenstaande vond ik dat geoudehoer van Mainport over de vriendin van z'n broer nog het interessantste. Daar vond ik eigenlijk ook geen hol aan maar dat had nog énige charme omdat er een meisje in voorkwam waarvan ik me voorstal dat ze een beetje spleetoogjes heeft; dit alles om te zeggen: 'Wat een geoudehoer toch weer,.'
Is dat dat trage 'meesterwerk'? Ik heb dat ooit gedownload omdat het hoog in een pitchforklijstje stond en ik het niet kende, maar daar werd ik niet zo gelukkig van.quote:Op zondag 12 september 2010 12:26 schreef Ringo het volgende:
Dat herinnert me eraan dat ik die ene cd van Talk Talk, mij ooit aangeraden door DO2, nog altijd niet gevonden heb.
Da's vast B. geweest. Die heeft mij ook Roxy Music aangesmeerd.quote:Op zondag 12 september 2010 11:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ooit kreeg ik van iemand in #filosofie (ik denk Batuwu of Gelluis) het mp3tje van If there is something van roxy music. Gisteren heb ik voor 5 euro een livealbum van ze gekocht bij Fame.
Zo ziet u, niets is voor niets.
Sonic Youth heb ik een jaar of vier geleden ontdekt en die ontdekking sloeg in als een bom. Van The Fall ken ik maar heel weinig, wat wel heel goed is. Kun je mij een album aanraden?quote:Op zondag 12 september 2010 12:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Is dat dat trage 'meesterwerk'? Ik heb dat ooit gedownload omdat het hoog in een pitchforklijstje stond en ik het niet kende, maar daar werd ik niet zo gelukkig van.
In de categorie 'hoog in pitchfork en bij downloaden heel tof gebleken': sonic youth en the fall. In de categorie 'hoog in pitchfork maar ik wist al dat het heel tof was': pavement.
Tsja, ik heb nog maar heel weinig gehoord eigenlijk (gisteren wel een 5cd-bootleg bij de Fame gekocht, ik was er toch), maar This nation's saving grace was eigenlijk vanaf de eerste keer luisteren al heel goed, en werd daarna nog wat beter.quote:Op zondag 12 september 2010 12:39 schreef Ringo het volgende:
[..]
Sonic Youth heb ik een jaar of vier geleden ontdekt en die ontdekking sloeg in als een bom. Van The Fall ken ik maar heel weinig, wat wel heel goed is. Kun je mij een album aanraden?
Pavement, of course.
Wat was dat ook alweer?quote:Op zondag 12 september 2010 12:55 schreef ShadyLane het volgende:
Ik weet trouwens niet of ik jouw boek wel ga uitlezen, I.R., het ligt hier nu alweer 'n tijdje op de plank. Zeg jij van: "maar SL, dan mis je iets briljants!" ?
Sterker nog. We kunnen een eigen schooltje beginnen!quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:47 schreef Gellius het volgende:
Nog even en er is een heel LPT-klasje voor Mane om privégeschiedenisonderwijs te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |