heey!!!quote:
met mij alles redelijk, veel dingen te regelen prive, autotje behoorlijk kapot, gezeik van een zekere overbuurman, etc..quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het zeker, maar hoe gaat die met jou?
Oh jawel maar zo saai was het dus ook weer nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor als het saai was en wij langs zouden komen
schandalig... je moest je schamenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:48 schreef babybel het volgende:
[..]
heey!!!
ben eventjes afwezig geweest afgelopen tijd, omdat ik het veeeel te druk had
Hier alles goed, gistereneergisteren(donderdag) er weer een jaartje erbij. Fijn dat het met jou goed gaatquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:49 schreef babybel het volgende:
[..]
met mij alles redelijk, veel dingen te regelen prive, autotje behoorlijk kapot, gezeik van een zekere overbuurman, etc..
maar met mij als persoon gaat het prima hoor!!!
jij nog nieuws? alles oke daar bij Angus Young in `t dorp?
nog gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier alles goed, gistereneergisteren(donderdag) er weer een jaartje erbij. Fijn dat het met jou goed gaat
Dank je, achja is het nog kort geleden dus dat maakt niet uitquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:50 schreef babybel het volgende:
[..]
nog gefeliciteerd!
(al is dat altijd k*t om dat na de tijd te zeggen, maar goed)
Slaap lekker LLquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:53 schreef LovelyLady het volgende:
Lieverdjes, ik ga naar bed, morgen weer vroeg op
slaap lekker![]()
adios LLquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:53 schreef LovelyLady het volgende:
slaap lekker![]()
Stom!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:53 schreef LovelyLady het volgende:
slaap lekker![]()
Ja kom dan ook op een fatsoenlijke tijd onlinequote:
Ik ben eruit,quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook goed en zit met het zelfde dilemma
Ik denk dat ik ook zo maar eens ga, maar Slaap Lekker Marcquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben eruit,
bed en boek
truste
Jammerquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
slaap lekker allen, ik ben druk
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben eruit,
bed en boek
truste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |