Behoorlijk aangeschoten. Ik ben jou kwijt op msn!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:33 schreef suikertaartje het volgende:
Wat fijn dat het goed gaat met Panzerknacker he?
Hoe kan je ST nou kwijtraken?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Behoorlijk aangeschoten. Ik ben jou kwijt op msn!
Dat is dan verdorie al de TWEEDE keer hequote:Op zaterdag 11 september 2010 00:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Behoorlijk aangeschoten. Ik ben jou kwijt op msn!
Rustig wel, zit te verzinnen of ik naar bed ga of niet.quote:
Ook goed en zit met het zelfde dilemmaquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rustig wel, zit te verzinnen of ik naar bed ga of niet.
En met jou?
Serieus? hoe kan ik zo'n schat kwijtrakenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is dan verdorie al de TWEEDE keer he
En dat was je ook al vergeten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Serieus? hoe kan ik zo'n schat kwijtraken, blijf gewoon hier joh!
Ja wel hoor, mooi bruidjequote:
Ik miste ook al een smsjequote:Op zaterdag 11 september 2010 00:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel hoor, mooi bruidjeen verder gewoon erg gelachen om ouwe lui die a-ritmisch op de muziek dansen
Hah. Dat doe ik ook hoor, ik kan heul niet dansen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel hoor, mooi bruidjeen verder gewoon erg gelachen om ouwe lui die a-ritmisch op de muziek dansen
Ik kon het wel maar ik weet niet of ik het nog kanquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hah. Dat doe ik ook hoor, ik kan heul niet dansen.
Stom, want dat is net zo sexy
Hey Babybelquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:46 schreef babybel het volgende:
ben er even ingebonjourd door suikertaartje
Babybelquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:46 schreef babybel het volgende:
hey!quote:
Ja, als jij nu nog koffie gaat drinken dan moet je hierquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:46 schreef babybel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |