maat 50 pantalon zou voor jeans 34 moeten zijn maar dat is uiteraard per merk en fit verschillendquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:20 schreef electrocrash het volgende:
Weet iemand van jullie of voor een man maat 50 voor broeken hetzelfde is als w 40/36?
Ik vind de 514 altijd wel een mooi model. Maar heb zelf ook nooit levi's gehadquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik heb een beetje aversie tegen Levi's eerlijk gezegd. Maar dank voor de tip
quote:Artist Denim is die inderdaad van styleforum/mynudies/superfuture.Op woensdag 20 oktober 2010 19:41 schreef One_conundrum het volgende:
Die korting geld niet op Roy
edit: vind die mooi? Dan hebben we het over die gast op styleforum toch?
editedit; en Roy staat niet op de webshop toch?
editeditedit; maar je gaat wel wat bestellen daar dan?
quote:Ik ga het ook proberenOp donderdag 21 oktober 2010 12:05 schreef SpamNinja het volgende:
@ Dalliance, je hebt er nauwelijks ervaring voor nodig hoor. Aandachtspuntjes zijn het type naald/draad dat je gebruikt (moeten vrij stevig zijn) en dat je aan het begin en aan het eind een klein stukje 'terugnaait'. Zonder naaimachine wordt het echter wel lastig vrees ik.
quote:Mwah, hebben wel leuke broeken soms maar ik vind de prijs te hoog voor wat je krijgt. Voor die 110 euro kan ik ook een Diesel, Nudie, Tommy, Levi's of Boss kopen. Dan onderscheid Kuyichi zich voor mij te weinig om daar net zoveel geld voor te betalen (zowel qua uiterlijk als kwaliteit)Op woensdag 6 oktober 2010 15:00 schreef macondo het volgende:
En wat vinden we van Kuyichi Jeans eigenlijk? Fair trade en Nederlands - maar hoe bevallen ze?
(thanks voor ALD uitleg btw)
quote:Mazzel dus. Ik vind 150 best cheap om eerlijk te zijn.Op donderdag 21 oktober 2010 14:41 schreef Eirick het volgende:
Zo, ben ik even blij.
ROY denim ligt nu voor $275 bij Selfedge, terwijl ik hem nog mooi voor $150 mee heb kunnen pikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |