quote:In Apeldoorn zit de Hangar.. Is niet zo bijzonder, beetje een popiejopie winkel..Op donderdag 28 oktober 2010 20:38 schreef T_Fuff het volgende:
The Globe(Arnhem), Tenue de Nîmes(Amsterdam), Mode d'Emploi (Den Haag), die ken ik.
Ik weet dat er in Amsterdam nog een zit, maar daar weet ik de naam niet van.
Ook dacht ik dat er in Apeldoorn een zat, maar niet geheel zeker.
quote:Bedoel je 290 square meters misschien?Op donderdag 28 oktober 2010 20:38 schreef T_Fuff het volgende:
The Globe(Arnhem), Tenue de Nîmes(Amsterdam), Mode d'Emploi (Den Haag), die ken ik.
quote:Zit er ook zo'n zaak dat jullie weten in de buurt van Rotterdam, Breda of Tilburg? Een dagje Amsterdam is wel leuk, maar niet echt naast de deur. Den Haag of Arnhem kom ik sowieso nooit.Op donderdag 28 oktober 2010 20:38 schreef T_Fuff het volgende:
quote:Nee is niet funest vooral niet voor nudies... Ik vind het eerder mooiOp donderdag 28 oktober 2010 23:06 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zit er ook zo'n zaak dat jullie weten in de buurt van Rotterdam, Breda of Tilburg? Een dagje Amsterdam is wel leuk, maar niet echt naast de deur. Den Haag of Arnhem kom ik sowieso nooit.
Ik ga die Nudie morgen gewoon halen, voor rond de 100 euro durf ik dat wel te gokken, leuk om eens uit te proberen het komende jaar.
Is een stortbui op de fiets ofzo trouwens funest of niet? Omdat je hem niet mag wassen.
quote:Okee.Op donderdag 28 oktober 2010 23:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee is niet funest vooral niet voor nudies... Ik vind het eerder mooi
quote:In de regen fietsen is niet erg hoor. Vind ik zelf wel vervelend voor de plek die schuurt op de punt van het zadel, daar gaat het iets sneller kapot, maar dan moet je niet teveel fietsen in de regen en met een te hoog zadelOp donderdag 28 oktober 2010 23:06 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zit er ook zo'n zaak dat jullie weten in de buurt van Rotterdam, Breda of Tilburg? Een dagje Amsterdam is wel leuk, maar niet echt naast de deur. Den Haag of Arnhem kom ik sowieso nooit.
Ik ga die Nudie morgen gewoon halen, voor rond de 100 euro durf ik dat wel te gokken, leuk om eens uit te proberen het komende jaar.
Is een stortbui op de fiets ofzo trouwens funest of niet? Omdat je hem niet mag wassen.
quote:Bijna comfortabel, maar ik draag ze niet genoeg, omdat ik maar 2 dagen naar buiten moet, en soms zelfs helemaal niet. Studeren in Joggingbroek werkt toch beter.Op donderdag 28 oktober 2010 23:42 schreef Mylene het volgende:
One_conundrum, hoe gaat het met je APC jeans?
quote:Welke maat heb je en wat meet de waist nu? De mijne is gigantisch gestretched en draag hem daarom ook niet meer. Aangezien je hem volgens mij vooral binnenshuis hebt gedragen denk ik dat er nog behoorlijk wat stretch in zit, denk aan fietsen etc.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:16 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Bijna comfortabel, maar ik draag ze niet genoeg, omdat ik maar 2 dagen naar buiten moet, en soms zelfs helemaal niet. Studeren in Joggingbroek werkt toch beter.
Ik heb het niet druk genoeg, maar ben al aant kijken voor nog een Dry.
De bovenbenen en billen / kruis zitten me toch iets te strak, maar misschien is dat dus ook door niet regelmatig dragen...
quote:Iets meer dragen tot het comfortabel zit dus.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:45 schreef One_conundrum het volgende:
hij is al 2 maten gestrechted. Van (true) 30 inch, naar net geen 32. Dus ongeveer 5 CM. Kijk de foto's in de OP maar
Zodra ik naar buiten moet doe ik em wel aan, naar winkel school vriendin, en alles op fiets, maar het dagelijkse zit er nog niet in. Effectief nu 3 weken ofzo. Het laatste stijve moet er nog even uit. en vooral bij mijn billen / ballen / bovenbenen, maar dat wordt allemaal steeds beter...
Jeans #13
quote:Ik begon met 32/34, die was véél te lang, opvallend, want normaal heb ik altijd 34L. Toen een 32/32, deze dus, die zat erg lekker. Heb toen nog een 31/32 geprobeerd, maar die werd echt te strak, vind dat niet prettig zitten en ook niet zo mooi staan, heb het liever wat losser. Dus vandaar toch maar de 32/32 genomen.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:58 schreef M1stral het volgende:
@ BigSmurf:
Mooi broekje... Maar had je niet nog een maatje kleiner kunnen gaan? Hij zit naar mijn idee wat losjes bij je bovenbenen en Nudies krimpen niet want ze zijn sanforized.
Maargoed, als je voor een wat lossere fit gaat is het ook geen probleem. De fit opzich is verder niet slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |