ik spuit je moeder in aarsie styloquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:21 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe heet de stijl van de bloody beetroots?
Electro.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:21 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe heet de stijl van de bloody beetroots?
Bij LPG zeiken dat het te duur wordquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:47 schreef Marco001 het volgende:
woot, "nieuw"autotje vanmiddag opgehaald. radio is wel k.u.t. (want kan geen zender selecteren, alleen radiocontinu en 100% NL en gaat niet automatisch uit..) maar verder rijd hij super..
Wel even schrikken net bij het tankstation.. rijd op lpg, dacht dat er net zoals bij onze 206 een 40 liter gastank inzat, zit er een tank in van 62 liter...Ik had toen er al 50 liter inzat al zoiets van, stop nou.... word me veel te duur zo...
(is trouwens een 2003 Seat Ibiza)
Nouja, ik ben zo ook weer pleite, nachtje slapen in een hotel hier 20 minuten rijden vandaan)
quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij LPG zeiken dat het te duur word..
Oh en ik ben per 28 oktober werkloos
Techniek staat voor nietsquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wonderbaarlijk hoeveel sneller mijn laptop is in vergelijking met mijn PC.My gosh.
Wat denk je wat ik ga doenquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet je ander werken zoekeuh
Je bent geen 50quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat denk je wat ik ga doen.. Gaat niet makkelijk worden met mijn leeftijd
![]()
Voor de meeste bijbaantjes hebben ze het liefst 16-jarigen andersquote:
Overal hebben ze wel mensen nodigquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voor de meeste bijbaantjes hebben ze het liefst 16-jarigen anders.. Helft aan loonkosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |