ze zien niet zoveel zorgzame types als jij dat verrast zequote:Op vrijdag 10 september 2010 23:59 schreef Schieganger het volgende:
Meisjes vinden het vreemd dat ik morning after pillen (oftewel: ontbijt in bed) in de medicijnkast heb staan.
Ik ben te goed voor die sletjes.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:01 schreef robr0 het volgende:
[..]
ze zien niet zoveel zorgzame types als jij dat verrast ze
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:56 schreef robr0 het volgende:
[..]
tantoe spang koppeltje alleen roos hijgt alsof ze zware sjek rookt
preciessssssss je zou ze eigenlijk gewoon in hun maag moeten trappen gewoon 30x achter elkaar deng dengquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:10 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ben te goed voor die sletjes.
dat doe ik ook hoor, maar dat is gewoon voor de lol.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:11 schreef robr0 het volgende:
[..]
preciessssssss je zou ze eigenlijk gewoon in hun maag moeten trappen gewoon 30x achter elkaar deng deng
jajajajajajaj en toen was gelijk stil puur repekstquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:12 schreef Schieganger het volgende:
[..]
dat doe ik ook hoor, maar dat is gewoon voor de lol.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik weet weer precies waarom ik drie jaar geleden ook al uit huis wilde. Heerlijk, zo'n weekend bij je ouders.
JWTquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
JAN WAYNE IS GONNA MOOOVE YAAAA tududututututututuududu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |