abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:45:54 #1
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_86297484
Nog niet in de media verschenen maar wel op de twitters. Dode bij steekpartij Station Almere Buiten.

Foto's:
http://twitpic.com/2n3tmx
http://plixi.com/p/44355775

quote:
Steekpartij in Almere
ALMERE - Een 21-jarige man is vrijdagavond ernstig gewond geraakt bij een steekpartij bij busstation Almere-Buiten.

De man uit Almere werd neergestoken met een scherp voorwerp. Het is nog niet bekend wat voor voorwerp dit precies geweest is. Het slachtoffer raakte ernstig gewond en is met een ambulance naar het ziekenhuis overgebracht.

De politie startte meteen een onderzoek naar de toedracht en de mogelijke dader(s). Een deel van het busstation is enige tijd ontoegankelijk geweest in verband met onderzoek ter plaatse door de districtsrecherche en de technische recherche. Ook zijn diverse getuigen gehoord. Het onderzoek is in nog in volle gang en de politie wil graag in contact komen met mensen die mogelijk iets verdachts hebben gezien.

[ Bericht 63% gewijzigd door Frutsel op 11-09-2010 21:43:30 ]
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_86297656
The photo you were looking for no longer exists

Das snel.
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:50:52 #3
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_86297727
Enige wat je ook ziet op die foto's zijn 2 bushokjes met daar tussenin z'on warmhouddekending. Kan van alles onder liggen natuurlijk...
pi_86297988
Hé, das bij het altijd gevaarlijke station Almere Buiten. Dan vráág je er ook om.
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:58:31 #5
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_86298101
"wat kijk je!!!"

"?"

*stabstabstab*
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_86298217
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:58 schreef TeenWolf het volgende:
"wat kijk je!!!"

"?"

*stabstabstab*
Nee joh, hij ging vast op $dader z'n pradaschoen staan.
pi_86298458
Gaat lekker dan, in Den Haag ook al iemand neergestoken op een schoolplein, 16 jaar.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_86298626
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:07 schreef Hathor het volgende:
Gaat lekker dan, in Den Haag ook al iemand neergestoken op een schoolplein, 16 jaar.
En dodelijke schietpartij in Enschede.

Ik ben benieuwd hoeveel van de daders en slachtoffers autochtonen betreffen O-)
pi_86298705
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:10 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

En dodelijke schietpartij in Enschede.

Ik ben benieuwd hoeveel van de daders en slachtoffers autochtonen betreffen O-)
En een dodelijke steekpartij in Den oever.
Nederlander trouwens :P
pi_86299063
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:12 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

En een dodelijke steekpartij in Den oever.
Nederlander trouwens :P
Maar dat betekent voor vrijdag 10 september 2010 al 3 maal moord/doodslag. Terwijl we er een stuk of 160 hadden in heel 2009. Nou wil ik niet de drama-queen uithangen, maar ik heb al een tijdje het idee dat we met 2010 wel weer flink omhoog zullen gaan.
pi_86300182
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:21 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Maar dat betekent voor vrijdag 10 september 2010 al 3 maal moord/doodslag. Terwijl we er een stuk of 160 hadden in heel 2009. Nou wil ik niet de drama-queen uithangen, maar ik heb al een tijdje het idee dat we met 2010 wel weer flink omhoog zullen gaan.
De aantalen dalen al jaren als ik me niet vergis.
Drie op vrijdag 10 september wil niet zeggen dat er op zaterdag 11 september weer drie aan de beurt zijn.
pi_86300248
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:47 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

De aantalen dalen al jaren als ik me niet vergis.
Drie op vrijdag 10 september wil niet zeggen dat er op zaterdag 11 september weer drie aan de beurt zijn.
Zeker, we zullen het wel zien over een paar maanden.

TENZIJ WE ZELF SLACHTOFFERS ZIJN GEWORDEN :o :'( :(

;)
pi_86300351
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:49 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Zeker, we zullen het wel zien over een paar maanden.

TENZIJ WE ZELF SLACHTOFFERS ZIJN GEWORDEN :o :'( :(

;)
OMG! Ik ga niet meer naar buiten! ;(

Al geloof ik dat verreweg de meeste moorden in de huizelijke kring plaatsvinden :o
  vrijdag 10 september 2010 @ 23:51:35 #14
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_86300358
Wat is er toch aan de hand met de jugend van tegenwoordig? 'Vroeger" als je ruzie met iemand had leende je hem je Suske Wiske albums gewoon niet meer uit, dat deed dan vreselijk pijn bij het "slachtoffer". En nu steken ze of schieten ze een kogel door je ietwat vochtige gelaat. :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_86300671
Ik reed er om 20:45 nog langs, net te vroeg klaarblijkelijk.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_86301416
Keepin' it real in Bijlmer-Buiten.
pi_86301565
Ik las dat het slachtoffer gewond naar het ziekenhuis was gebracht.
Weet niet hoe je erbij komt dat het slachtoffer dood is?
pi_86301635
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 00:22 schreef ZouteSlak het volgende:
Ik las dat het slachtoffer gewond naar het ziekenhuis was gebracht.
Weet niet hoe je erbij komt dat het slachtoffer dood is?
Goede vraag.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_86302091
Ik bedoel maar, er staat nergens gemeld dat het slachtoffer daadwerkelijk overleden is.
Dus wil wel van Ragboer weten, hoe hij aan deze informatie komt.
pi_86302233
Ik heb iets over dit bericht alleen nog maar op Almere Vandaag terug kunnen vinden.
pi_86302447
Ja ik ook en daar stond over dat het slachtoffer naar het ziekenhuis gebracht is en vor iedereen zijn de verwondingen onduidelijk. Dus vind het knap dat Ragboer weet dat hij/zij dood is.
pi_86302581
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 00:44 schreef ZouteSlak het volgende:
Ja ik ook en daar stond over dat het slachtoffer naar het ziekenhuis gebracht is en vor iedereen zijn de verwondingen onduidelijk. Dus vind het knap dat Ragboer weet dat hij/zij dood is.
Jij registreert je zelfs om TS op z'n vingers te tikken.
pi_86302672
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 00:44 schreef ZouteSlak het volgende:
Mwoah, logische conclusie. Daar ligt een lichaam. Stel dat de jongeman (dame?) nog leeft. Waarom staan er dan geen mensen omheen? Al is het maar een agent die de jongeman toespreekt: 'Rustig maar jongen, alles komt goed, hulp is onderweg'.
pi_86302797
Ja Ik hoorde van de steekpartije woon zelf in Almere dus ff kijken of er al meer over vrij was.
En toen zag ik staan over een dooie en moest er gewoon op in gaan haha.. That's me.

@ Faithfullness

Ja oke, dat klinkt logisch, zou ik ook denken. Maar toch staat er overal waar ik zoek nu, dat het slachtoffer naar het ziekenhuis is overgebracht. Nergens dat die gene dood is. Ookal zou ik er in eerste instantie van uit gaan als je het zo ziet liggen. Lijkt me sterk dat er iets anders onderligt dan een lichaam. Dat vind ik wel ja.
pi_86302916
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 00:54 schreef ZouteSlak het volgende:
Ja Ik hoorde van de steekpartije woon zelf in Almere dus ff kijken of er al meer over vrij was.
En toen zag ik staan over een dooie en moest er gewoon op in gaan haha.. That's me.

@ Faithfullness

Ja oke, dat klinkt logisch, zou ik ook denken. Maar toch staat er overal waar ik zoek nu, dat het slachtoffer naar het ziekenhuis is overgebracht. Nergens dat die gene dood is. Ookal zou ik er in eerste instantie van uit gaan als je het zo ziet liggen. Lijkt me sterk dat er iets anders onderligt dan een lichaam. Dat vind ik wel ja.
Doden worden ook naar het ziekenhuis vervoerd. Ook na moord.
Ik spreek -helaas- als ervaringsdeskundige.

*edit*
En mogelijk moeten de nabestaanden nog ingelicht worden.
pi_86303018
Is dat zo? Ik dacht dat dat verboden was in Nederland? Dat het slachtoffer na overlijden niet met ambulance mee mag. Nu ik die foto's nog eens bekijk, ziet het eruit alsof er inderdaad een dood iemand onderligt ja.
Dan vraag ik me af waarom er dan overal op het web staat dat het slachtoffer gewond was, terwijl deze foto's al op internet hangen. :0
pi_86303121
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:00 schreef ZouteSlak het volgende:
Is dat zo? Ik dacht dat dat verboden was in Nederland? Dat het slachtoffer na overlijden niet met ambulance mee mag. Nu ik die foto's nog eens bekijk, ziet het eruit alsof er inderdaad een dood iemand onderligt ja.
Dan vraag ik me af waarom er dan overal op het web staat dat het slachtoffer gewond was, terwijl deze foto's al op internet hangen. :0
Mogelijk een tweede slachtoffer? En om die "dode mag niet met de ambulance mee" is makkelijk heen te werken: Pas doodverklaren in het ziekenhuis. ;)

Ik denk echt dat deze persoon is overleden. Maar hoop dat ik het mis heb. :s)
pi_86303289
Doodverklaren in ziekenhuis? nooit aan gedacht eigenlijk, logische verklaring natuurlijk
Daar kan je gelijk in hebben ja: meerdere slachtoffers.
Inderdaad ik hoop dat er 0 doden zijn gevallen.
Denk zelf dat het maar 1 slachtoffer was, want er werd gezegd dat 1 persoon gewond raakte.
Kennelijk dood, laten we hopen dat het niet zo is ja
pi_86304589
Slachtoffer is ook niet dood, heb zelf nog eerste hulp verleend.Wat er onder de zilver dekens lag dat waren zijn tas, jas en andere eigendommen die zo door de politie drooggehouden werden ivm sporenonderzoek...overigens was het wel kantje boor voor hem wat hij is met een flink mes gestoken.Een groot keuken mes.Het zat in zijn rug en hij heeft het er zelf nog uitgetrokken.Hij was goed aanspreekbaar en is bij kennis afgevoerd door de ambulance.
pi_86305691
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 02:33 schreef deputysherrif het volgende:
Slachtoffer is ook niet dood, heb zelf nog eerste hulp verleend.Wat er onder de zilver dekens lag dat waren zijn tas, jas en andere eigendommen die zo door de politie drooggehouden werden ivm sporenonderzoek...overigens was het wel kantje boor voor hem wat hij is met een flink mes gestoken.Een groot keuken mes.Het zat in zijn rug en hij heeft het er zelf nog uitgetrokken.Hij was goed aanspreekbaar en is bij kennis afgevoerd door de ambulance.
Een idee wat de aanleiding was?
  zaterdag 11 september 2010 @ 08:05:47 #31
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_86305711
quote:
...overigens was het wel kantje boor voor hem wat hij is met een flink mes gestoken.Een groot keuken mes.Het zat in zijn rug en hij heeft het er zelf nog uitgetrokken....
Tip die je hopelijk nooit hoeft te gebruiken:
Messen kan je er beter niet uittrekken.
De kans dat je doodbloedt is dan veel groter.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_86309032
deputysheriff, weet je ook wie het slachtoffer is?
maar het komt goed met het slachtoffer of is hij in levensgevaar?
Wat is de exacte situatie eigenlijk?
pi_86309759
quote:
En wij maar denken dat het een lichaam was. Nou, hartstikke goed dat er geen dode is gevallen in ieder geval. :)
pi_86309833
Er zelf uitgetrokken nog wel?
Hoop voor deze man dat ie niet overlijdt in het ziekenhuis of iets ergs er aan overhoudt

*EDIT*
En ik hoor het liever van de politie zelf wat de situatie en toestand is van het slachtoffer.
Op internet kan iedereen zeggen dat ze eerste hulp hebben verleent, niks persoonlijks.
Heb liever sterke feiten.
pi_86310182
@zoutslak
ik kan het slachtoffer alleen van gezicht, hij is vrij bekend in de omgeving.Ik heb ook enkele van zijn vrienden gesproken die ook hadden gehoord dat hij dood was en heb ze verteld dat er geen lichaam heb gelegen onder die doeken of dekens of hoe je het ook noemt.
Hoe het verder met hem gaat weet ik ook niet.hij is bij kennis de ambulance ingedragen en was goed aanspreekbaar op dat moment.Ik ben geen arts maar volgens mij was de wond nu ook niet dusdanig dat het achteraf alsnog dodeleijk zou zijn.het was een flinke wond dat wel, dus ik denk wel dat hij er voorlopig flink last van zal hebben en hij zal wel een tijdje in hetziekenhuis moeten blijven...maar nogmaals, dat zijn allemaal gissingen van me.
pi_86310395
Oke oke, dus hij leeft gelukkig nog en zal ook blijven leven neem ik aan.
Het is afwachten van wat de politie zegt.
Of het slachtoffer geen interne bloedingen heeft, stervende is of wat dan ook heeft opgelopen.
Laten we hopen dat hij levend het ziekenhuis mag verlaten.

Al iets meer bekend over de dader(s) Deputysheriff ??

[ Bericht 6% gewijzigd door ZouteSlak op 11-09-2010 14:27:27 ]
pi_86316751
Ik heb geen idee omtrent de daders, de politie ook niet overigens als je de nieuwdberichten leest.
pi_86331101
Is er wel al wat bekend omtrent de gezondheid van het slachtoffer ?
pi_86332999
Het gaat om een Ozan hij is turkse afkomst. Wel raar dat er nog een grote bloedvlek zichtbaar is op het glas van de bushalte. En politiebureau is nog geen 20m verwijderd van de plaats delict, maar er zijn geen daders opgepakt? Hangen vast wel camera's daar hoop ik.
pi_86333061
Ik ben zeer benieuwd naar de ongetwijfeld zeer geldige reden ( :') ) waarom het slachtoffer een mes in zijn rug heeft gekregen. Hij zal de dader wel weer verkeerd hebben aangekeken of iets stouts tegen hem hebben gezegd. Oh noes, prikken die handel!

Eer, een heel belangrijk iets wat helaas door een hoog percentage van de wereldbevolking verkeerd wordt geïnterpreteerd. Waardeloos. Veel meer heb ik er niet over te zeggen.
Conscience do cost.
  zondag 12 september 2010 @ 04:23:01 #41
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_86334425
Steekpartijen, schietpartijen! Nou en! Shit happens!
pi_86334441
En 15 jaar geleden hielden we nog een stille tocht als iemand door zinloos geweld overleed. Shit happens? Wel steeds meer ja....
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zondag 12 september 2010 @ 05:21:21 #43
313338 Gklasse
Het rijd niet, het glijdt
pi_86334617
wel heel toevallig dat zouteslak en deputysherif bijna exact op dezelfde tijdstip geregistreerd staan haha

reageert ie nou op zijn eigen berichten?
......
pi_86335097
Kan de TT aangepast worden?
Ik snap dat het sensationeel klinkt, maar er is niemand dood.
pi_86342112
Heel grappig Gklasse, bedankt voor je overbodige reacte.

Maar niemand heeft mn vraag beantwoord, hoe het met het slachtoffer gaat.
Ligt hij in coma? Intensive care? Overleden in ziekenhuis? Kritieke toestand?

Want vind het belachelijk dat iemand zo voor een politie bureau aangevallen kan worden.

[ Bericht 50% gewijzigd door ZouteSlak op 12-09-2010 15:23:12 ]
pi_86362589
Kennelijk weet niemand hoe het met het slachtoffer gaat?
  zondag 12 september 2010 @ 22:24:18 #47
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_86362835
http://www.omroepflevolan(...)ergestoken-in-buiten

Niet echt veel nieuws bekend nog denk ik.

En jaren terug is de bank náást het politiebureau overvallen zonder dat ze de daders hadden en hoeveel problemen er al niet geweest zijn bij die club die daar zit...
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_86363088
Ja de politie van Almere Buiten is een zooitje onregeld.
Misschien in de aankomende dagen dat we meer komen te weten.
pi_86366464
Het politiebureau naast bustation Almere Buiten is maar op bepaalde tijden bemand en dus in de avond niet.Het zegt dus niks dat het naast het bureau gebeurde.En al was het wel bemand dan had het nog kunnen gebeuren.Er staan heus niet de hele dag agenten voor een bureau om te kijken of er rond het bureau geen foute dingen gebeuren...
  maandag 13 september 2010 @ 09:37:48 #50
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_86373458
quote:
Op zondag 12 september 2010 23:29 schreef deputysherrif het volgende:
Het politiebureau naast bustation Almere Buiten is maar op bepaalde tijden bemand en dus in de avond niet.Het zegt dus niks dat het naast het bureau gebeurde.En al was het wel bemand dan had het nog kunnen gebeuren.Er staan heus niet de hele dag agenten voor een bureau om te kijken of er rond het bureau geen foute dingen gebeuren...
Ik heb daar 1x aangifte gedaan van diefstal. Waterdichte zaak afgeleverd. Bewijs, schuldige, alles dr op en aan. Aangifte duurde bjina 3 uur omdat betreffende agent niet kon spellen. We zijn inmiddels 6 jaar verder, en 18 telefoontjes tot op heden hebben geen enkel resultaat opgeleverd. Ik heb niet zo'n hele beste indruk van dat bureau.
pi_86374017
Daders gewoon opsluiten in een echte amerikaanse-stijl gevangenis (waar je je kont moet beschermen ;) en sleutel weggooien voor de komende 10 jaar schijnt wonderen te doen.
pi_86381341
Ik las vanmorgen dit topic en zag dat ie nog leefde? Dus hij is vandaag overleden?
pi_86389953
Niemand weet of hij nog leeft of dood is op dit moment.
pi_86401827
Ben benieuwd of het op nieuws websites komt of hij dood of levend is.
  maandag 13 september 2010 @ 22:26:20 #55
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86402244
wat was het echte motief?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_86402389
Het is allemaal onbekend nog, nergens staat nieuwe informatie.

Er is geen informatie waarom hij gestoken is.
Er is geen informatie of hij nog leeft of dood is.
pi_86404094
quote:
ALMERE - Een 21-jarige Almeerder is vrijdagavond rond 20.45 uur bij het busstation in Almere Buiten gestoken met een voorwerp. Het slachtoffer is ernstig gewond naar het ziekenhuis overgebracht.

De politie startte meteen een onderzoek naar de toedracht en de mogelijke dader(s). Een deel van het busstation is enige tijd ontoegankelijk geweest in verband met onderzoek ter plaatse door de districtsrecherche en de technische recherche. Ook zijn diverse getuigen gehoord. Het onderzoek is in nog in volle gang en de politie wil graag in contact komen met mensen die mogelijk iets verdachts hebben gezien tussen 20.30 en 20.45 uur op of rond het busstation Almere-Buiten. Zij kunnen hiervoor contact opnemen met 0900-8844.
http://www.echo.nl/al-bu/(...)ation.almere.buiten/
pi_86404581
Deze oude informatie zet je neer omdat ............ ?
pi_86405351
quote:
Op maandag 13 september 2010 23:06 schreef ZouteSlak het volgende:
Deze oude informatie zet je neer omdat ............ ?
Omdat deze "oude" info van vandaag is?
En er duidelijk uit wordt dat er niet meer info IS?
pi_86405470
Niet hoe het met het onderzoek gaat enzo.
Is er dan ook geen informatie vrij over het slachtoffer? is dat goed nieuws of slecht nieuws over het slachtoffer als je niks hoort?
pi_86442757
Hij leeft nog en kan al zelfs een beetje lopen hoor ;)
pi_86444999
Hoe weet jij dat?

Houdt hij er iets aan over?
Behalve littekens.
pi_86467472
Dat weet niemand zeker?
pi_86720046
collega's hebben hem al weer zien rondstruinen alsof er niks gebeurt is..dus het zal wel meevallen allemaal ^O^
pi_86721573
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_86721669
quote:
Boulevard bij Kruidenwijk ^O^ Lekker in de zomer daar.
Of toch du vader?
pi_86721909
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:03 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Boulevard bij Kruidenwijk ^O^ Lekker in de zomer daar.
Inderdaad, Beatrixpark is lekker als het warm is!
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_86722521

[ Bericht 100% gewijzigd door 5am op 22-09-2010 19:23:18 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')