En dat ERIM-programma is toch ook in het Engels? Ik vond het wel apart dat ook een hoop buitenlandse studenten een uitnodiging voor dat Erasmus honours programme hebben gehad, terwijl het alleen in het Nederlands wordt gegevenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet. Ben wel geinteresseerd in het ERIM honours programme, een die enkel toegankelijk is voor studenten van RSM en ESE.
Dan zou hij liegen, alleen Fokkers kunnen zo kijkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Die andere persoon moet dan wel zo "" kijken
.
We moeten een gangsign hebben. Wijsvinger in de lucht en dan de andere hand een V van victory, maar dan horizontaal, tegen die wijsvinger aan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:23 schreef Kaas- het volgende:
Hehe nee dat was dan toeval. Wat jammer trouwens dat je hem niet aansprak; hoe lullig moet het zijn als je aan iemand vraagt "Heey, ben jij die en die van dat internetforum?" en het niet zo is.
Of mensen die luid zijn. Wil niet de Wilders uithangen maar dat zijn dan meestal Marokkanen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Jezus, wat doen mensen moeilijk als je ze netjes vraagt om over X minuten uit te loggen, omdat het lokaal gereserveerd is voor een workshop. Een paar kunnen er wel begrip voor opbrengen, maar de meesten geven een grote mond of gaan schelden.
Vandaag zat er een groepje dat gewoon weigerde te vertrekken, ook nadat ik ze 3 keer opnieuw had gevraagd om het te doen. En steeds maar schijnheilig "Ja, zal ik doen![]()
![]()
" zeggen, maar achter de computer gekluisterd zitten alsof hun leven er vanaf hangt. Neem dan gewoon een laptop mee (is sowieso veel sneller dan die dingen op de uni) of ga lekker thuis aan je projecten werken. Uiteindelijk moest ik dus een hogere pief halen, en toen die kwam was het opeens heel schijnheilig "Oh... we waren nét van plan om te gaan vertrekken, hoor!". Wat een sneu, onvolwassen gedrag.
T-gebouw. Ik dacht dat je als RSM'er niet in kon loggen in de niet-RSM computers?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:31 schreef Kaas- het volgende:
Waar doen jullie die dingen trouwens, ook in H3?
En vice-versa. Ik dus in H3 als ESE-student.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
T-gebouw. Ik dacht dat je als RSM'er niet in kon loggen in de niet-RSM computers?
Ik vind eigenlijk dat men wel mag blijven zitten, tenzij er natuurlijk onvoldoende plaatsen zijn voor de deelnemers aan het practicum. Maar regelmatig zijn er 4 zalen gereserveerd voor practica, wil je dan op eigen gelegenheid werken dan kun je nergens terecht want de andere zalen zitten dan tjokvol en je weer naar het G-gebouw moet. Dat kan ook niet de bedoeling zijn. Ik heb heel wat op H3 gezeten voor de programmeer en database vakken die ik heb gevolgd en de docenten die ik daar voor had vonden het prima als er mensen bleven zitten mits ze zich maar een beetje gedroegen. Een prettige sfeer moet van beide kanten komen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Jezus, wat doen mensen moeilijk als je ze netjes vraagt om over X minuten uit te loggen, omdat het lokaal gereserveerd is voor een workshop. Een paar kunnen er wel begrip voor opbrengen, maar de meesten geven een grote mond of gaan schelden.
Erasmus is failliet verklaard eergisteren. Ze maken nu een doorstart met pabo-studenten als professoren.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:20 schreef Kaas- het volgende:
Wat is er aan de hand op Erasmus? Zo vroeg al radiostilte op Fok vanwege de tentamens?
Studieboeken...nog zoiets. Bestel ze altijd in de veronderstelling dat ze gebruikt gaan worden tijdens colleges en werkgroepen maar niets is minder waar.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, ik moet nu toch wel echt eens gaan beginnen met het lezen van mijn studieboeken.
Mwoa, daar is het bij mij al te laat voor. Eerdaags maar eens een blik werpen op de collegeslides, wellicht kan ik daar nog wat nuttige informatie uit krijgen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, ik moet nu toch wel echt eens gaan beginnen met het lezen van mijn studieboeken.
Het blijft moeilijk, hè. Keer op keer goede voornemens, maar als puntje bij paaltje komt....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mwoa, daar is het bij mij al te laat voor. Eerdaags maar eens een blik werpen op de collegeslides, wellicht kan ik daar nog wat nuttige informatie uit krijgen.
Hehe true. Sommige boeken zijn overigens ook zo enorm (denkt weer terug aan marketing) dat ik me echt niet kan voorstellen dat er mensen zo ongelooflijk inefficient bezig zijn gegaan om dat echt van A tot Z te gaan lezen. Dat kost je serieus 40 uur per week man.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Studieboeken...nog zoiets. Bestel ze altijd in de veronderstelling dat ze gebruikt gaan worden tijdens colleges en werkgroepen maar niets is minder waar.
Wij hebben dit trimester sowieso veel projectgroepen, dus als die eenmaal af zijn heb ik niet eens zin meer om mijn studieboeken te openenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Studieboeken...nog zoiets. Bestel ze altijd in de veronderstelling dat ze gebruikt gaan worden tijdens colleges en werkgroepen maar niets is minder waar.
Klopt. Toch vind ik het wel fijn om alles in de laatste paar week te doen, wat ik in de eerste paar week van een periode doe ben ik een paar week later toch alweer vergeten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het blijft moeilijk, hè. Keer op keer goede voornemens, maar als puntje bij paaltje komt....
Maar het geeft zo'n kut gevoel, alsof ik voor niks op de universiteit zit.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt. Toch vind ik het wel fijn om alles in de laatste paar week te doen, wat ik in de eerste paar week van een periode doe ben ik een paar week later toch alweer vergeten.
Ik hoorde dat ze nog mensen zoeken om de Media & Entertainment Management opleiding aan hogeschool InHolland te vullen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daar komt nog bij dat de vakken toch wel weer een beetje tegenvallen, er komt weinig concreets en doelgerichts bij kijken.
Nee hoor, je zit op de universiteit om de hele week te zuipen en naar de buitenwereld te doen alsof het wat voorstelt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar het geeft zo'n kut gevoel, alsof ik voor niks op de universiteit zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |