Dat dus, leuke casual schoen zijn overal wel te vinden, maar dit soort dingen zou ik niet weten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:32 schreef ukga het volgende:
Ik wou serieus reageren, totdat het plaatje geladen was
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:35 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Als je met Matsoe Matsoe voortuinen en achtertuinen maakt, zijn ze wel oke.
gelukkig heb ik een eigen smaak, en heb ik jouw goedkeuring niet nodigquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:32 schreef ukga het volgende:
Ik wou serieus reageren, totdat het plaatje geladen was
oh ik ben benieuwd, laat maar zienquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:23 schreef Stirner het volgende:
Voor een 22-jarige had ik wel enkele goede suggesties, maar ik ben bang dat ik je nu niet verder kan helpen.
Dat wil ik wel graag weten,ik ben namelijk 22quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:23 schreef Stirner het volgende:
Voor een 22-jarige had ik wel enkele goede suggesties, maar ik ben bang dat ik je nu niet verder kan helpen.
Op een core 2 duo 4 gb ram en nog meer van zulks. Bestuurd door Parted magic, omdat mijn besturingssysteem er momenteel uitligtquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:23 schreef Rbpstm het volgende:
[..]
gelukkig heb ik een eigen smaak, en heb ik jouw goedkeuring niet nodig, lol op wat voor computer werk jij dat je het plaatje moet laden...
Stoer.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:50 schreef ukga het volgende:
[..]
Op een core 2 duo 4 gb ram en nog meer van zulks. Bestuurd door Parted magic, omdat mijn besturingssysteem er momenteel uitligt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |