Helemaal gelijkquote:Op maandag 13 september 2010 19:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hai!
Ja ik ben er niet zoveel omdat ik gewoon druk ben met andere dingen.. en m'n inmiddels niet heel nieuwe vriendje meer.. die heeft een groter bed dus daar slapen we meestal.. waardoor ik m'n computer niet bij de hand heb!
Vanavond Project Catwalk!quote:Op maandag 13 september 2010 20:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Woot, morgen OTH, gossip girl en life unexpected
Sterkte CP!quote:Op maandag 13 september 2010 21:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Doet wel veel pijn hoor, elke dag denk ik veel aan haar. Ben overigens niet eens boosZie in dat zij het inderdaad (nog) niet kan begrijpen. Duurt misschien nog wel jaren want goede steun heeft ze thuis niet echt.
Welke theoloog? Een doctor in de patrologie!quote:Op maandag 13 september 2010 22:55 schreef Rituals het volgende:
Hopelijk kun je het zo een beetje afsluiten CP. Veel sterkte!
Ik heb net de eerste bijeenkomst van het tropenblok gehad. Saai! Het was een inleiding, gegeven door een internist en een theoloog. Ik hoop/verwacht dat de komende bijeenkomsten interessanter zijn.
Nou, eschatologisch gezien wel.quote:Op maandag 13 september 2010 23:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dank je...Ik weet dat het wel weer goed komt mja de factor tijd kun je niks over zeggen hé
F. Wijssen. Ken je hem?quote:Op maandag 13 september 2010 23:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Welke theoloog? Een doctor in de patrologie!![]()
Is katholiekengarp!
Nooit colleges van gehad! Waar ging het over?quote:Op maandag 13 september 2010 23:10 schreef Rituals het volgende:
[..]
F. Wijssen. Ken je hem?
Ik moest googlen wat patrologie is![]()
. Ik weet echt te weinig van religie af.
Globaal ging het over healing,healing-churches en de rol van voorouders daarin. Best interessant, alleen zei die man continue hetzelfde. Daarnaast zei hij voornamelijk dingen die ik zelf ook wel had kunnen bedenken of die ik zelf ook wel wist.quote:Op maandag 13 september 2010 23:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nooit colleges van gehad! Waar ging het over?![]()
Bijna niemand weet wat patrologie is, maar mensen denken vaak dat het iets is qua geneeskunde!
Aha, voorouderverering en zulks aanverwante praktijken? Van 'healing' en zulks weet ik niets!quote:Op maandag 13 september 2010 23:35 schreef Rituals het volgende:
[..]
Globaal ging het over healing,healing-churches en de rol van voorouders daarin. Best interessant, alleen zei die man continue hetzelfde. Daarnaast zei hij voornamelijk dingen die ik zelf ook wel had kunnen bedenken of die ik zelf ook wel wist.
Ik speel er echt nooit op. Heel erg zondequote:Op maandag 13 september 2010 23:40 schreef Mikkie het volgende:
Verkoop je nou die piano weer Rituals?Mooi zonde...
En die prijs is ook laag zeg. Als ze voor 500 euro online staan leg je er wel erg veel geld bij (al helemaal als je zegt dat er over te praten is, dat is een impliciete vraagprijs van 250 euro ofzo).
Ja precies! Wat betreft de healing ging het voornamelijk over de traditionals practitioners die, met hun door voorouders ingestraalde kruidendrankjes, HIV e.d. zouden genezen.quote:Op maandag 13 september 2010 23:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, voorouderverering en zulks aanverwante praktijken? Van 'healing' en zulks weet ik niets!
Als ie echt nog zo nieuw is zou ik 'm op 400 of 450 zetten, met nog een eurootje of 50-75 aan onderhandelingsruimte. Maar 350 zou wel een heel eind richting de bodem zijn. Da's bijna 40% korting op een amper gebruikt apparaat.quote:Op maandag 13 september 2010 23:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik speel er echt nooit op. Heel erg zonde.
Ik ben zo slecht met vraagprijzen! Is het echt zo weinig? Ik heb zelf ¤550,- uitgegeven. Heb op marktplaats nu een bod van ¤320,- (maar nog geen mailreactie).
Heb ook een reactie gekregen dat overduidelijk een scam was! Zelfs ik herkende het.
Ik had eerst bedacht dat ik ¤300,- zou vragenquote:Op maandag 13 september 2010 23:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als ie echt nog zo nieuw is zou ik 'm op 400 of 450 zetten, met nog een eurootje of 50-75 aan onderhandelingsruimte. Maar 350 zou wel een heel eind richting de bodem zijn. Da's bijna 40% korting op een amper gebruikt apparaat.
O, een tropentheoloog dus? Veldwerk gedaan in Afrika en zulks?quote:Op maandag 13 september 2010 23:52 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja precies! Wat betreft de healing ging het voornamelijk over de traditionals practitioners die, met hun door voorouders ingestraalde kruidendrankjes, HIV e.d. zouden genezen.
300, dan nog onderhandelen, kom je op 250. Zhe fack, 50% afschrijven!quote:Op maandag 13 september 2010 23:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik had eerst bedacht dat ik ¤300,- zou vragen. Iemand zei dat het ook makkelijk voor ¤350,- kon. Eigenlijk had ik jou even moeten spreken dus
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |