SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red, violets are blue and oranges are orange :D
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:43 schreef Zwappel het volgende:
Vlug! Scheer hem kaal nu het nog kan!
SPOILER: niet schrikkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red, violets are blue and oranges are orange :D
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:48 schreef Orangeee het volgende:
[..]SPOILER: niet schrikkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:48 schreef Orangeee het volgende:
[..]Helemaal klaar en stop lijm in zijn haarvaten.SPOILER: niet schrikkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
404 - Not Found
wat een triest kutkindjequote:Op zaterdag 11 september 2010 20:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Helemaal niet! Bovendien is Justin gewoon een baas.
http://www.telegraaf.nl/p(...)gent__.html?sn=prive
wat een verlepte kutkneusquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:37 schreef Dhaha het volgende:
HIJ LEEFT HELEMAAL WEL NOG HIJ IS NIET DOOT
HIJ WAS NET NOCH OP MSN
WIL JE HEM OOK OP MSN, DOE DAN TOEVOEGEN DIT ADRESS:
justin_drew_bieberxx@hotmail.com
GROETJES UIT HEEMSTEDE
9-11quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:00 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Is er een vliegtuig op hem ingevlogen?
Telegraaf?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hij laat al zijn tienerfans gewoon weten dat hij er voor hen zal zijn, kan je niet vaak genoeg doen. Eenmaal herhalen voor elke fan die hij heeft.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:16 schreef MYV het volgende:
Bieber![]()
Hij zegt in dat nummer ''I'll tell you one time'' en dat herhaalt ie dan 493 keerEen keer yea right
Neus afgevallen dus?quote:Op zondag 12 september 2010 03:05 schreef LangeJan het volgende:
Zelfde categorie als "micheal jackson is uit elkaar" ?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hij laat al zijn tienerfans gewoon weten dat hij er voor hen zal zijn, kan je niet vaak genoeg doen. Eenmaal herhalen voor elke fan die hij heeft.
Tevens: Justin Bieber.![]()
is MJ dood!?quote:Op zondag 12 september 2010 03:08 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ja! Kan het nog steeds niet gleuven dat ie dood is
quote:Op zondag 12 september 2010 13:26 schreef aight1 het volgende:
Mensen die haten op Justin Bieber
Hebben jullie een video die ruim 320 miljoen keer bekeken is op youtube? Nee he, dat hebben jullie niet!
Haters.
Argumentum ad populum. Alsof kindjes van 14 weten wat cool is.quote:Op zondag 12 september 2010 13:26 schreef aight1 het volgende:
Mensen die haten op Justin Bieber
Hebben jullie een video die ruim 320 miljoen keer bekeken is op youtube? Nee he, dat hebben jullie niet!
Haters.
nee, hij moet zeker eerst 30 worden.quote:Op zondag 12 september 2010 13:36 schreef Editeur het volgende:
Mensen die een jongen van 16 doodwensen
Tegen die tijd heeft hij al minstens 1 miljard views.quote:Op zondag 12 september 2010 13:37 schreef vizible het volgende:
[..]
nee, hij moet zeker eerst 30 worden.
Waar slaat dit nou weer op?quote:Op zondag 12 september 2010 13:52 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jij wenst je vader ook dood?
Vind het eerder props datie dat durft te zeggenquote:Op zondag 12 september 2010 13:54 schreef vizible het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op?Ik bedoelde trouwens dat je blijkbaar echt een fan bent van justin bieber. Dat vind ik nogal zielig/gay.
Nou, dan moet je echt ballen hebben, hoor, als je dat op internet durft te zeggen.quote:Op zondag 12 september 2010 13:55 schreef Editeur het volgende:
[..]
Vind het eerder props datie dat durft te zeggen
Omdat het een irritante domme blaag met kutmuziek is misschien?quote:Op zondag 12 september 2010 13:58 schreef aight1 het volgende:
Echt, waarom is iedereen zo hatelijk over hem![]()
Dan luister je toch niet?quote:Op zondag 12 september 2010 13:59 schreef vizible het volgende:
[..]
Omdat het een irritante domme blaag met kutmuziek is misschien?
Dat hij er uit ziet als een wijf, irritant zingt over dingen waar hij op zijn leeftijd geen verstand van heeft en een kutblaag is heeft er niets mee te maken natuurlijk.quote:Op zondag 12 september 2010 13:58 schreef aight1 het volgende:
Echt, waarom is iedereen zo hatelijk over hemDat kan toch echt alleen maar jaloezie zijn, omdat hij gewoon veel geluk heeft gehad en jullie zelf niet?
Zijn moeder is juist heel beschermend en heeft verschillende malen bekende producenten de deur gewezen omdat Justin, volgens haar, nog niet oud genoeg was.quote:
Omdat ie nogal vaak op tv, radio en andere media (m.n. internet) komt. Tevens zijn er verder weinig irritante kleuters in de muziekindustrie.quote:Op zondag 12 september 2010 14:01 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dan luister je toch niet?
Er zijn miljoenen kutbands of zangers of zangeressen met kutliedjes, waarom krijgt alleen Justin Bieber die aandacht?
De geruchten gaan dat ze een aanbod heeft gehad van de Playboy.quote:
dode mensen zijn beter in muziek maken dan justin bieberquote:Op zondag 12 september 2010 14:03 schreef aight1 het volgende:
Ik luister Michael Jackson, die is dood.
Je hoeft er niet naar te luisteren. Bovendien heeft die jongen gewoon talent.quote:Op zondag 12 september 2010 14:01 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dat hij er uit ziet als een wijf, irritant zingt over dingen waar hij op zijn leeftijd geen verstand van heeft en een kutblaag is heeft er niets mee te maken natuurlijk.
Hij irriteert mij. Talent.quote:Op zondag 12 september 2010 14:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je hoeft er niet naar te luisteren. Bovendien heeft die jongen gewoon talent.
Hij heeft helaas maar 2 CD's.quote:Op zondag 12 september 2010 14:14 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Hij irriteert mij. Talent.Jij hebt zeker al z'n cd's, ben je homo?
Dan ben ik ook talentvol BABY BABY OOOHHHH BABY BABYYYY OOOHHHHH OOHOWOWOOquote:Op zondag 12 september 2010 14:43 schreef Cracka-ass het volgende:
Dit is zeker niet het topic om te vermelden dat ik het een zeer talentvolle jongeman vind.
Dat jij nog niet ontdekt ben.. Doe mee aan Popstars!quote:Op zondag 12 september 2010 16:08 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Dan ben ik ook talentvol BABY BABY OOOHHHH BABY BABYYYY OOOHHHHH OOHOWOWOO
Graag zelfs!quote:
Jij hebt verstand van zaken.quote:Op zondag 12 september 2010 14:43 schreef Cracka-ass het volgende:
Dit is zeker niet het topic om te vermelden dat ik het een zeer talentvolle jongeman vind.
Jaloeziequote:Op zondag 12 september 2010 20:05 schreef Keine__ahnung het volgende:
Ach die Justin Berber, die kennen we over een paar jaar als deze hype voorbij is toch niet meer. En daar moeten we ook blij mee zijn, want hij kan niet zingen. En dat zouden mensen in zijn omgeving ook tegen hem moeten zeggen, maar in plaats daarvan plukt iedereen een hoop geld. En die Justin Berber werkt over een paar jaar in de lokale McDonalds als hamburgerbakker 2e klas of hij zit in de goot of hij werkt als vogelverschrikker bij de lokale boer.
Geldwolven![]()
Justin Berber![]()
Kut muziek
quote:
Dat dus!quote:
Ik weet het goed gemaakt.quote:Op zondag 12 september 2010 13:36 schreef Editeur het volgende:
Mensen die een jongen van 16 doodwensen
Valt wel mee hoor, ben alleen jaloers op de hoeveelheid knaken die, die waarschijnlijk al gekregen heeft. Ik heb een grote hekel aan om in het midden van de aandacht te staan, dus dat mis ik ook niet. Wel kan ik ongeveer net zo goed zingen als die schreeuwlelijk, maar bij mij zeiden ze dat ik voortaan moet playbacken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |