Dan ben je een noob sorryquote:Op woensdag 22 september 2010 12:59 schreef Afwazig het volgende:
Ultralisk overpowered, alsof de meeste zerg spelers zover komen, die zijn al geowned door MMM voordat ze een Ultra hebben
Ok sorry hoogheid.quote:
Ja ik zat neet Broodwar te spelenquote:Op woensdag 22 september 2010 13:48 schreef Revje1 het volgende:
Onee b.net is down! Wat moet ik nou gaan doen?
Dan maar Starcraft 1 uit de kast halen![]()
Google hetquote:Op woensdag 22 september 2010 14:45 schreef dtech het volgende:
Wanneer komt battle.net weer online?!?! Ik wil spelen!!!
Die is gewoon hetzelfde gebleven, maar omdat ze de Ram ability niet meer hebben doen ze dus normal attack tegen buildings, en dus óok splash. De splash wordt altijd vanuit het centrum van de aangevallen unit gedeeld en is dus imba bij gebouwen omdat ze zo groot zijn. Ik neem aan dat er vlug een patch komt die ervoor zorgt dat er geen splash kan worden gedealt tegen buildings.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:04 schreef BObNL het volgende:
Die demage range van die Ultra's gaat echt helemaal nergens over.
ik kom niet voorbij het inlogschermquote:Op woensdag 22 september 2010 17:25 schreef dtech het volgende:
Ik kan nog steeds niet onliiineMaar jullie dus wel?
vandaar dat mijn hele leger altijd in drie happen afsterft.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:24 schreef .aeon het volgende:
[..]
Die is gewoon hetzelfde gebleven, maar omdat ze de Ram ability niet meer hebben doen ze dus normal attack tegen buildings, en dus óok splash. De splash wordt altijd vanuit het centrum van de aangevallen unit gedeeld en is dus imba bij gebouwen omdat ze zo groot zijn. Ik neem aan dat er vlug een patch komt die ervoor zorgt dat er geen splash kan worden gedealt tegen buildings.
Jeeh ik kan weer! Ga maar eens even mijn void ray leger-tactiek oefenenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:40 schreef zforces het volgende:
[..]
ik kom niet voorbij het inlogscherm
Nee dan ben je geen noob. Als je als terran een klein beetje met je leger overweg kan dan ram je zerg gewoon weg met een MMM. het wordt pas een ander verhaal zodra je hoog in diamond terecht komt, daar gaan T v Z wel even iets anders, maar nog altijd hard in het voordeel van Terran.quote:
alleen als je je leger om een barracks heen laat staan, in het open veld zou dit geen probleem mogen zijn.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:53 schreef BObNL het volgende:
[..]
vandaar dat mijn hele leger altijd in drie happen afsterft.
alle mappen. Kan niet eens bij singleplayer. Kben nu sc2 aant herinstalleren. Wie weet werkt het.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:42 schreef l3laster het volgende:
nee, niet echt vandaag zonder problemen gespeeld... maar heb je het over gewone mappen of over die mod maps @ costum game
CHeckprime denkt er anders over en is het niet met je eensquote:Op woensdag 22 september 2010 20:11 schreef Harlon het volgende:
[..]
Nee dan ben je geen noob. Als je als terran een klein beetje met je leger overweg kan dan ram je zerg gewoon weg met een MMM. het wordt pas een ander verhaal zodra je hoog in diamond terecht komt, daar gaan T v Z wel even iets anders, maar nog altijd hard in het voordeel van Terran.
ok dat heeft ook niet gewerktquote:Op donderdag 23 september 2010 23:14 schreef zforces het volgende:
[..]
alle mappen. Kan niet eens bij singleplayer. Kben nu sc2 aant herinstalleren. Wie weet werkt het.
Mwah T winrate op hoog pro niveau is 55% atm. Zo hard is het allemaal niet als iedereen doet voorkomen. En ik kan het niet vaak genoeg zeggen helemaal niet op dat newbie niveau dat wij spelen. <1200pointsquote:Op woensdag 22 september 2010 20:11 schreef Harlon het volgende:
[..]
Nee dan ben je geen noob. Als je als terran een klein beetje met je leger overweg kan dan ram je zerg gewoon weg met een MMM. het wordt pas een ander verhaal zodra je hoog in diamond terecht komt, daar gaan T v Z wel even iets anders, maar nog altijd hard in het voordeel van Terran.
Van mij mag het blijven, eindelijk een reden om Ultralisks te bouwen. Maar ja, Marauders slachten ze nog afquote:Op woensdag 22 september 2010 17:24 schreef .aeon het volgende:
[..]
Die is gewoon hetzelfde gebleven, maar omdat ze de Ram ability niet meer hebben doen ze dus normal attack tegen buildings, en dus óok splash. De splash wordt altijd vanuit het centrum van de aangevallen unit gedeeld en is dus imba bij gebouwen omdat ze zo groot zijn. Ik neem aan dat er vlug een patch komt die ervoor zorgt dat er geen splash kan worden gedealt tegen buildings.
Mag ik er ook bijquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:38 schreef GoodGawd het volgende:
En over die link in OP, ik denk dat je beter deze erin kan zetten:
http://sc2divisions.com/custom/fok/481?updateall=1
Bij link in OP heb je geen geupdate versie, die is al oud. Met deze link heb je meteen de meest up to date list. (Update automatisch bij openen)
De ladder is inderdaad een cheesefest op het moment.. Ik open op iedere 2 player map nu 11 rax, 11 refinery, 11 depot en 12 OC. Standaard 12 rax is echt te slecht tegen cheeses..quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:46 schreef GoodGawd het volgende:
Stelletje gay Terrans. Dacht net even paar league games te doen naar de 950 punten rammen. Verlies ik nota bene 4x op rij van Terran allemaal vieze cheese. Het ergste is nog dat ik het elke keer zag aankomen.
Volgende keer dat ik weer zoiets meemaak bouw ik letterlijk hele base vol bunkers. Stelletje kansloze skillloze Terrans die geen normale TvT durven te spelen door gebrek aan skill. Pfft.
En verliezen door een simpele cheesy build is geen gebrek aan skill?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:46 schreef GoodGawd het volgende:
Stelletje kansloze skillloze Terrans die geen normale TvT durven te spelen door gebrek aan skill. Pfft.
Marauders zijn imba.... banelings + hydra werkt wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:56 schreef apij4125 het volgende:
Godverdomme ik haat die kut Marauders En marines Weten jullie wat goed werken tegen hun?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |