Heel erg hard, maar dan ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg hard.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:50 schreef Noek het volgende:
Daar is zeker wel 2 seconden over nagedacht. Ik ben zo benieuwd of ze zelf ook moeten lachen als er een paar verkocht wordt.
Dat dusquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:31 schreef Merel- het volgende:
Het kan toch echt niet, dat ze hier geld mee denken te verdienen?
Gewone uggs, oke
Gewone Jimmy choo's oke
Maar dit.. wtf?
Hoe dan? Veel verder dan een motiefje en wat studs en andere tierlantijntjes kom je niet als je een UGG wil pimpen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:05 schreef tliciouz het volgende:
Ik had hier toch wel veel meer van verwacht.
Je kan er zoveel leuke dingen mee doen, maar dit is gewoon een cheap uitziende schoen die je bij de van haren kan halen.quote:Op zondag 12 september 2010 16:14 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hoe dan? Veel verder dan een motiefje en wat studs en andere tierlantijntjes kom je niet als je een UGG wil pimpen.
Lees eens 3 posts boven je!quote:Op zondag 12 september 2010 18:32 schreef don-diablo het volgende:
Lijken echt cheap rip offs om eerlijk te zijn.. Zo'n Van Haaren kloon.
Ik dacht nog, wat moet ik me daarbij voorstellen? Zo'n lompe hompschoen op een stilettohak?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:14 schreef Myraela het volgende:
Ik vind de stijlen van Jimmy Choo en UGGS absoluut niet bij elkaar passen.
Ja prachtig natuurlijk.quote:Op maandag 13 september 2010 19:41 schreef Mylene het volgende:
Alle Jimmy UGGs op een rijtje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Dat was mijn eerste gedachtequote:Op zondag 12 september 2010 16:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je kan er zoveel leuke dingen mee doen, maar dit is gewoon een cheap uitziende schoen die je bij de van haren kan halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |