Die heb ik niet gezien geloof ik. Nee, een man en een vrouw uit Groningen. Die hadden een heel verhaal dat we bepaalde verplichtingen hadden richting de fans qua optreden enzo.quote:
Ah oke, die heb ik niet gezien. Misschien was ik toen al weg.quote:Op zondag 12 september 2010 20:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien geloof ik. Nee, een man en een vrouw uit Groningen. Die hadden een heel verhaal dat we bepaalde verplichtingen hadden richting de fans qua optreden enzo.
Was die man kaal? Die stond voor mij in het publiek. Op een moment wilde ik zeggen dat hij zijn bek moest houden. Stonden de hele tijd te lullen over 'die jongens stonden op het punt om door te breken' en bla bla. STERF!.quote:Op zondag 12 september 2010 20:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien geloof ik. Nee, een man en een vrouw uit Groningen. Die hadden een heel verhaal dat we bepaalde verplichtingen hadden richting de fans qua optreden enzo.
Ja, als ik mijn spullen kwijtraak heb ik ook een probleem.quote:Op zondag 12 september 2010 20:22 schreef Cynic het volgende:
Als mijn rack kwijt was geweest had ik serieus overwogen om er maar mee te stoppen denk ik. Gezien mijn financiële situatie was dat ook ongeveer de enige optie geweest.
Het viel me op hoeveel geduld je met ze had, ik was er lang klaar mee geweest.quote:Op zondag 12 september 2010 20:09 schreef Cynic het volgende:
Het ging erg leuk gisteren. Oefenen is nergens goed voor!
Twee kleine minpuntjes:
-bij thuiskomst bleek mijn rach niet in de bus te zitten, gelukkig was die achter het podium blijven staan. Maarja, vandaag dus wel opnieuw naar Rotterdam gereden.
-Na het optreden met 2 tamelijk vervelende fans staan praten die maar niet weg wilden gaan.
4 jaar toch?quote:Op zondag 12 september 2010 20:51 schreef The_Dean het volgende:
Nee man, ik wil hem nu ook! Hij staat tenslotte al 3 jaar in de Aardschok!
In haar geval is het eerder plaatjes kijken.quote:
Gelukkig duurt het eerst weer een tijdje voor we een optreden hebbenquote:Op zondag 12 september 2010 20:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Was die man kaal? Die stond voor mij in het publiek. Op een moment wilde ik zeggen dat hij zijn bek moest houden. Stonden de hele tijd te lullen over 'die jongens stonden op het punt om door te breken' en bla bla. STERF!.
Verklaart wel waarom ik geen Cynic zag lopen na de gig. Volgens mij is er echt een complot om te voorkomen dat Cynic en ik na gigs een biertje gaan drinken!.
Sssst!quote:
We stonden niet lang na het einde voor hun merchandisestandje met Cynic te praten, vlakbij Entombed.quote:Op zondag 12 september 2010 22:10 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zat na je optreden een hele tijd voor die tent, daarna ff naar Entombed gelopen, geconstateerd dat ik het niet leuk vond en toen weer bij die tent gebivakkeerd. Hoe ik je gemist heb, geen idee.
Vetquote:Op maandag 13 september 2010 06:01 schreef Under_Score het volgende:
een filmpje
Creeping death. volgende keer maar ff wat tijd nemen om het geluid wat gebalanceerder te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |