Oeh...quote:
Wanneer ga je Q?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:21 schreef Q. het volgende:
Stedentripje Beijing, goed idee! Ik begin wel..
Succes!quote:
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Over een half uur verlaat ik mijn huis om richting Schiphol te gaan.
Heel veel plezier! geniet er van. Heel tofquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:22 schreef Q. het volgende:
[..]
facebook in china?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heel veel plezier! geniet er van. Heel tof
Met wie ga je eigenlijk? En foto's gewoon op facebook?
Nee, geen Facebook, dat wordt daar geblokkeerd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heel veel plezier! geniet er van. Heel tof
Met wie ga je eigenlijk? En foto's gewoon op facebook?
Ken je ze ook al?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, geen Facebook, dat wordt daar geblokkeerd.. Hyves ook trouwens. Heb daar een link naar een weblog geplaatst. En misschien dat ik wat foto's op Flickr ga zetten.
13 mensen trouwens, 4 andere mannen en 8 vrouwen.
Heb er eentje ontmoet. Van de rest ken ik de helft via MSN. Dus helemaal onbekend zijn ze ook weer niet.quote:
Goede reis en veel plezierquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ok tof. Ik ben jaloers.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb er eentje ontmoet. Van de rest ken ik de helft via MSN. Dus helemaal onbekend zijn ze ook weer niet.
En terecht. Maar jij gaat een nog toffere reis maken.quote:
Nice! Via welke organisatie heb je geboekt, Shoestring?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:28 schreef Q. het volgende:
[..]
En terecht. Maar jij gaat een nog toffere reis maken.![]()
Mijn reis is wel heel erg ontopic, als Singles-reis zijnde.
Yep.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:28 schreef STING het volgende:
[..]
Nice! Via welke organisatie heb je geboekt, Shoestring?
Ah, right. Zat er ook nog aan te denken om via hun een Singles reisje te boeken, maar is uiteindelijk dus NY geworden. Misschien volgend jaarquote:
Ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:29 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, right. Zat er ook nog aan te denken om via hun een Singles reisje te boeken, maar is uiteindelijk dus NY geworden. Misschien volgend jaar
Spannend!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog toffer? Anders.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:28 schreef Q. het volgende:
[..]
En terecht. Maar jij gaat een nog toffere reis maken.![]()
Mijn reis is wel heel erg ontopic, als Singles-reis zijnde.
Langer dus toffer.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog toffer? Anders.
Wat toffer is.............. beide leuk en tof.Ik wil ook nog graag een keer naar China.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |