quote:
In de praktijk doe ik al niets meer. Ik lees geen mail, handel in het FA-topic enkel een incidentele kutkloon of spammer af en meng me op een gevatte one-liner na nauwelijks in discussies. Maar zoveel verschil is dat niet met de afgelopen maanden, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zeg eens, NJ, wanneer ben je FA-af? En ga je dan echt weer op soewart?
JA EERDER MESELLUF!quote:
Ik ben bij mijn ouders. Anders dan de schoonouders van mijn zwager zijn mijn ouders geen nudistenquote:
Doggy bag!quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:46 schreef Tally het volgende:
Nee dat is inderdaad niet. Ik lig in mijn tieten shirt en zo'n joggingbroek.
De hond.. Das een geval apart.. Zo'n groot uitgevallen kuttenlikker.. Onwijs verwend.
Als mijn ouders van de Mc Donalds eten dan bestellen ze voor haar een Happy meal
Ze is gek op hamburgers en frietZe sabbelt aan het rietje van de cola
ALLEEN MOT ZE AFBLIJVEN VAN MIJN TWIX!!!!!!!
Ze is wel lekker speels. Dus pikte mijn Twix omdat ze wil spelen. Nu nieste ze even mijn Macbook onderquote:
Het zou mijn hond niet wezen na deze 2 acties T.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze is wel lekker speels. Dus pikte mijn Twix omdat ze wil spelen. Nu nieste ze even mijn Macbook onder
Het is mijn hond ook niet. Ik ben nu wel misselijk van de Twixquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:53 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Het zou mijn hond niet wezen na deze 2 acties T.
Voor zulke dingen gebruik ik altijd Mike.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:31 schreef NJ het volgende:
In de praktijk doe ik al niets meer. Ik lees geen mail, handel in het FA-topic enkel een incidentele kutkloon of spammer af en meng me op een gevatte one-liner na nauwelijks in discussies. Maar zoveel verschil is dat niet met de afgelopen maanden, eerlijk gezegd..
De reden dat ik mn kleurtje en rechten nog heb is dat ik het meeste van de admin weet en dus heb aangeboden om wat handleidingen te maken. Daar ga ik van 't weekend even voor zitten en dan is het wel klaar.
Dus als je nog een kutkloon hebt die uit de vuilnisbak gehaald moet worden, dan moet je snel zijn..
Eerm, de schoonouders van jouw zwager zijn niet jouw ouders?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:49 schreef Tally het volgende:
Ik ben bij mijn ouders. Anders dan de schoonouders van mijn zwager zijn mijn ouders geen nudisten
Nee de schoonouders van de broer van mijn man zijn niet mijn oudersquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eerm, de schoonouders van jouw zwager zijn niet jouw ouders?
Oh jammer, ik vind jou wel een beetje het exibo... exhiba... exorbi... naaktlopende type.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:04 schreef Tally het volgende:
Nee de schoonouders van de broer van mijn man zijn niet mijn ouders
Thuis vind ik het heerlijk. Maar niet als er visite is. Tenminste ligt er aan wat voor visitequote:Op vrijdag 10 september 2010 15:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh jammer, ik vind jou wel een beetje het exibo... exhiba... exorbi... naaktlopende type..
Dus jij bent dan straks zo'n naaktlopend MILFje?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:07 schreef Tally het volgende:
Thuis vind ik het heerlijk. Maar niet als er visite is. Tenminste ligt er aan wat voor visite
Maar normale visite nietDan ben ik gewoon gekleed
Heerlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dus jij bent dan straks zo'n naaktlopend MILFje?.
Thuis wel!quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik dacht dat naaktlopende kinderen tegenwoordig niet meer mogen?
*noteert: Gordijnen kopen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, ok. Dan is het goed, wel met de gordijnen dicht dan hè!
Je moeder moet Ceasar Milan eens uitnodigen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:11 schreef Tally het volgende:
Schrik ik me niet de pleuris van de hond die me probeert aan te vallen (lees stoeien) dan wel van mijn moeder die de hele tijd gilt tegen de hond: NEE DAT MAG NIET. NEE DAT OOK NIET! NEE DIE DUS OOK NIET!!
En een goede camera voor als je kind slaapt en jij doorgaat met naaktlopen.quote:
Ik heb zo het gevoel dat deze hond die vent uitlacht.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je moeder moet Ceasar Milan eens uitnodigen.
Die brengt die hond met 3 vingerknippen in een calm submissive state.
Ik zal eens overleggen met hubbie. Natuurlijk om filmpjes te maken van het kleine grut. GRUT!quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En een goede camera voor als je kind slaapt en jij doorgaat met naaktlopen.
Die filmpjes van het grut boeien me niet zo.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:16 schreef Tally het volgende:
Ik zal eens overleggen met hubbie. Natuurlijk om filmpjes te maken van het kleine grut. GRUT!
Ja misschien wel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die filmpjes van het grut boeien me niet zo.
Die van jou misschien wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |