in het vak?quote:
Dat zou kunnen. Ik bedoel in ieder geval dat je auto half in het ene, en half in het ANDERE parkeervak staat. Hierdoor kan er geen auto meer bij, terwijl dat normaal wel zou kunnen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:43 schreef ukga het volgende:
[..]
Jij snapt dan niet wat dubbelparkeren inhoudt
Ja dat is asociaalparkeren.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:44 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik bedoel in ieder geval dat je auto half in het ene, en half in het ANDERE parkeervak staat. Hierdoor kan er geen auto meer bij, terwijl dat normaal wel zou kunnen.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:44 schreef banaantjeEE het volgende:
Verkeerde interpretatie van het concept dubbelparkeren heb je
Thnx dat wist ik nog nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:45 schreef ukga het volgende:
[..]
Ja dat is asociaalparkeren.
Dubbelparkeren is dat je zijlings langs reeds geparkeerde auto's gaat staan
Alsnog is je klacht terecht. heb ook een teringhekel aan zulke parkeerders
Geloof me, 100% dat dat een vrouw is!quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:44 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik bedoel in ieder geval dat je auto half in het ene, en half in het ANDERE parkeervak staat. Hierdoor kan er geen auto meer bij, terwijl dat normaal wel zou kunnen.
Ja hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:46 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Wil een modje de TT even veranderen naar "Mensen die asociaal parkeren"?
Moet je in de feedback aanvragen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:46 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Wil een modje de TT even veranderen naar "Mensen die asociaal parkeren"?
thanks!!!!!quote:
Maar dan ook drie bekeuringen geven voor fout parkeren hé!quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:44 schreef Salamando het volgende:
Gewoon vierdubbel parkeren, bij voorkeur op de gehandicaptenplek![]()
[ afbeelding ]
Dat komt omdat alles in nederland klein en op-elkaar-gepropt isquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:25 schreef LoggedIn het volgende:
Parkeerplaatsen zijn vaak ook wel asociaal klein.. Bij mn huis kan je fileparkeren, maar de parkeerplaatsen zijn net iets smaller dan de auto en precies even lang. Dus als je 2 redelijke autos op fatsoenlijke afstand van elkaar wil zetten, moet je wel iets over de lijn staan.
Zo zet ik mijn nieuwe auto ook hoor. Kan er iig niemand naast, want geen deuk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:59 schreef baquelappe het volgende:
OF je geeft het goede voorbeeld!
[ link | afbeelding ]
IMG_0488 by baquelappe, on Flickr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |