Ik heb dan ook geen kind van 7 dat zijn eigen reet niet durft af te vegen, dus dat scheeltquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:38 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Uit jouw opmerkingen spreekt in ieder geval weinig begrip of liefde voor je kinderen. Dat ze maar zo snel mogelijk zelfstandig worden en het huis uit kunnen! En maar straffen als ze iets fout doen!
Dat die redenering bij een 7-jarig knulletje misschien niet altijd de beste is, lijk je wel eens te vergeten.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus je hebt geen quote? Mooi, subjectieve opmerkingen dus van jouw kant. Noted. Zullen we nu weer ontopic gaan, want je argumentatie is van bedroevend niveau en helpt de TS in kwestie weinig tot niks verder. En ja, deze toonzetting is wat harder, ik weet het. Wel pedagogisch verantwoord, misschien dat je er nu wat van opsteekt.
Top plan, dacht ik ook net aanquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een goed idee eigenlijk.
Ik zou gewoon naar de huisarts gaan, een doorverwijzing eisen en tegen hem zeggen dat je al gezien hebt dat je kind OCD heeft in combinatie met automysofobie omdat mensen op een forum dat hebben gezegdquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wil je me nog meer tips geven, ik vrees namelijk dat er van mijn dochter niet veel terecht zal komen zonder jouw alwetendheid
En ontopic: TS, ga een langs bij de huisarts. Waarschijnlijk krijg je eerst een verwijzing voor de kinderarts om lichamelijke oorzaken te onderzoeken. En mochten jullie daarmee niet geholpen zijn, dan zal er heus verder gekeken worden.
En stel nou eens he, dat kind zit na uren nog op het toilet met vieze bips. Wat dan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou gewoon naar de huisarts gaan, een doorverwijzing eisen en tegen hem zeggen dat je al gezien hebt dat je kind OCD heeft in combinatie met automysofobie omdat mensen op een forum dat hebben gezegddan je kind volproppen met medicijnen en probleem opgelost
Wie had het hier over medicijnen? Je fantasie slaat op hol hier.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou gewoon naar de huisarts gaan, een doorverwijzing eisen en tegen hem zeggen dat je al gezien hebt dat je kind OCD heeft in combinatie met automysofobie omdat mensen op een forum dat hebben gezegddan je kind volproppen met medicijnen en probleem opgelost
Ja dat is de oplossing.. een pilletje voor allesquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:48 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Wie had het hier over medicijnen? Je fantasie slaat op hol hier.
Juist NIET. Le-zenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja dat is de oplossing.. een pilletje voor alles
Ik las het wel correct en quote de verkeerde..quote:
Ahhhhquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik las het wel correct en quote de verkeerde..
@ TS Wat heb je allemaal al geprobeerd? En hoe waren de reacties?
Ding ding ding, u gaat door voor de volgende ronde.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:59 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ahhhh![]()
Ik geloof dat de persoon erboven ook sarcastisch is, maar er is hier helemaal geen "magic pilletje" voor. Hooguit therapie, maar zo ver is het helemaal niet.
Ik heb ook al eerder gezegd dat ik geloof dat het soms met het ouder worden gewoon zal verdwijnen. En ik heb ook gezegd dat therapie enkel nodig is als het echt uit de klauwen loopt, en ik heb een heleboel alternatieven voorgesteld. Scorpie's enige voorstel: kind huilend op toilet laten zitten en succes gegarandeerd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:59 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ahhhh![]()
Ik geloof dat de persoon erboven ook sarcastisch is, maar er is hier helemaal geen "magic pilletje" voor. Hooguit therapie, maar zo ver is het helemaal niet.
Volgens mij snap je echt niet wat sarcasme isquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:07 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Ik heb ook al eerder gezegd dat ik geloof dat het soms met het ouder worden gewoon zal verdwijnen. En ik heb ook gezegd dat therapie enkel nodig is als het echt uit de klauwen loopt, en ik heb een heleboel alternatieven voorgesteld. Scorpie's enige voorstel: kind huilend op toilet laten zitten en succes gegarandeerd.
En dan gaat hij mij en anderen beschuldigen dat ik dat kind aan de medicatie wil helpen!
Als hij het leuk zou vinden zou hij zich er niet voor schamen en zeker niet zichzelf leuke dingen ontnemen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zolang ze hem niet 2 uur lang heeft laten zitten heeft het labeltje plakken wat er hier gedaan wordt een debiele ondertoon. Kinderen proberen vaak zat dingen voor hun te laten doen, zou me niks verbazen als dit eenzelfde gevalletje is. En wat is nou leuker dan een mamma die alles me doet en me zelfs labeltjes opplakt? Hiep hoi, alle dagen feest want ik hoef zelf niks te doen
Een huisarts is er niet alleen voor het lichamelijke, ook voor het psychische.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:26 schreef gegie het volgende:
zo, wat veel verschillende reacties!
ga toch ook even langs de huisarts, kijken of het niet tòch iets lichamelijks is. dan kunnen we dat ook uitsluiten.
iig bedankt voor de reacties en tips!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |