of kleine zeepjesquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als je te hard knijpt wel natuurlijk... of als je een grote douche hebt
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:10 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga straks gewoon naar de plaatselijke snackbar en zeg. Doe mij maar van alles 1 ik kan niet kieze
[ afbeelding ]
Veel plezier met kinderfeestjequote:Op vrijdag 10 september 2010 16:12 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga weekend vieren![]()
operation stofwolk initiated
Ik doe meequote:Op vrijdag 10 september 2010 16:10 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga straks gewoon naar de plaatselijke snackbar en zeg. Doe mij maar van alles 1 ik kan niet kieze
[ afbeelding ]
Wel thuis wokkie, fijn weekendquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:12 schreef wel.o.k het volgende:
fijn weekend wokquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:12 schreef wel.o.k het volgende:
Nee dat is ook weer zo. En als ik dat echt zo doen heb ik een emmer nodig om in te brakenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]huppa panda gelijk 10 kilo zwaarder
dat wil je toch ook niet?
Die uitdaging kan jij wel aanquote:
plaatjequote:Op vrijdag 10 september 2010 16:12 schreef wel.o.k het volgende:
dat mag altijdquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:14 schreef OA het volgende:
GF, er zou zomaar een ietwat gezette jongeman bij je in de zaak kunnen binnenwandelen vandaag...
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:14 schreef OA het volgende:
GF, er zou zomaar een ietwat gezette jongeman bij je in de zaak kunnen binnenwandelen vandaag...
Kijk je wel uit, hij zal waarschijnlijk willen FOK!kenquote:
Wat moet jij bij GF?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:14 schreef OA het volgende:
Dit is wel een mooie:quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
plaatjeplaatje
plaatje
plaatje
plaatje
plaatje
plaatje
plaatje
Als je bij GF in de zaak komt moet ik eerder aan fucken denken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk je wel uit, hij zal waarschijnlijk willen FOK!ken...
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk je wel uit, hij zal waarschijnlijk willen FOK!ken...
| 1 2 3 4 | doen /> in code } |
beste wolk nog 12 min voor mij en dan weeeeeekendquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat moet jij bij GF?
[..]
Dit is wel een mooie:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de belgen zeggen pindasaus
Doe het eerste maarquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo het eten is klaar![]()
vanavond hebben we de keuze uit gebakken aardappeltjes met ui en spekjes of goulash en witte rijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe mij keuze 1 dan maar...quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo het eten is klaar![]()
vanavond hebben we de keuze uit gebakken aardappeltjes met ui en spekjes of goulash en witte rijst.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe het eerste maarik moet nog nieuwe foto's maken van de zaak en die erop zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verder is mijn website heel zakelijk zonder allerlei poespas
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |