dat is waarquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is nog lang geen winter
Hoi
dat zal niemand meer lukken vandaagquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die haal ik denk ik niet meer in
Zeg nooit nooit.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zal niemand meer lukken vandaag
Ach maakt het uitquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zal niemand meer lukken vandaag
Winter. *rilquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is nog lang geen winter
Hoi
Herst dan, dat is wel te verklarenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is waar![]()
maar door het weer hier begin ik toch te twijfelen
Brrrrrrrr.quote:
quote:
Oh ja, wanneer wordt dat eindelijk eens geleverd?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Brrrrrrrr.
Geef mij maar voorjaar of zomer.
quote:
dit jaar niet meerquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, wanneer wordt dat eindelijk eens geleverd?
Of een mooie nazomer.herfstquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Brrrrrrrr.
Geef mij maar voorjaar of zomer.
Hoerige hoerige kut met wratten erop met pus eruitquote:
Met St. Juttemis, vrees ik. Of anders op de dag dat het zowel Pasen als Pinksteren isquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, wanneer wordt dat eindelijk eens geleverd?
Nee. Ik zie dat niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:43 schreef suikertaartje het volgende:
Zie je wel. Ik moet die Ikeagids NU gaan lezen.
Schandalig hoeveel ik alweer heb gepost vandaag![]()
Als ik mijn herfstbock op het terras kan nuttigen, kan ik daar best mee leven jaquote:
Zul je zien dat we weer driedubbel veel sneeuw en gladheid krijgenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoerige hoerige kut met wratten erop met pus eruitIk had het besteld
En ik heb er duur genoeg voor betaald ook inmiddels
Sneeuwballengevechtquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:47 schreef MPG het volgende:
Zul je zien dat we weer driedubbel veel sneeuw en gladheid krijgen![]()
.
Dat is wel leuk....quote:
Hmja. Gewoon blijven denken aan sneeuwballengevechtquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:53 schreef MPG het volgende:
Dat is wel leuk....
Maar:
- Uitglijden met de fiets op een kruispunt
- Uitglijden in de bus
- Een schuiver maken met de auto
Dat moet je gewoon niet doen. Alleen de leuke dingen. Ik doe mee met het eerstvolgende sneeuwballengevecht hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is wel leuk....
Maar:
- Uitglijden met de fiets op een kruispunt
- Uitglijden in de bus
- Een schuiver maken met de auto
dat valt wel meequote:Op vrijdag 10 september 2010 13:43 schreef suikertaartje het volgende:
Zie je wel. Ik moet die Ikeagids NU gaan lezen.
Schandalig hoeveel ik alweer heb gepost vandaag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |