Er komen wel steeds meer mankementen bij is het niet?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:32 schreef Tomaz het volgende:
Hij is uit 1993. Elektrische ramen voor (linkerkant moet gemaakt worden, arm aan de binnenkant van de deur is kapot), airbag, open dakje, abs, centrale deurvergrendeling, remus uitlaat, elektrische buitenspiegels. Zoiets ongeveer
Hey, 't is een auto uit '93, wat wil jequote:Op vrijdag 10 september 2010 12:38 schreef IggyM het volgende:
[..]
Er komen wel steeds meer mankementen bij is het niet?Jammer geen airco
Zeker niet, is de laatste optie idd. Maar weet zeker dat iemand met enige kennis van auto's deze 318i nog op kan knappen tot prima bak. Motorisch is hij uitstekend in orde namelijk. Dus doe 'm niet meteen voor 5 tientjes weg zeg maar..quote:
Ben bang dat het wel die kant op gaat...quote:
Genoeg om mee door de APK te komen, ook geen aantekening gehad, exacte aantal mm hou je tegoed. Koppeling en distributie geen idee van. Ik heb 'm zelf ongeveer een jaar gereden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:33 schreef eAziness het volgende:
Hoeveel profiel zit er op de banden en wanneer is de koppeling en de distributie vervangen?
Niet in de deur. Onder wel iets schade ja, is dat de dorpel?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:46 schreef FransDeens het volgende:
Ik ben geen BMW-rijder, maar ik vind het zeker een tof ding en al helemaal voor die prijs. Maar zie ik nou een enorme deuk in de rechterdeur en dorpel?
Das hendig, daar werk ikquote:
Er moet nogal wat gebeuren aan die auto wat veel geld gaat kosten. Onderdelen van een BMW zijn namelijk duur. Ik moet er ook nog wat aan verdienen he.quote:
Als dat de kokerbalk is moet je die recht laten trekken. Inclusief spuiten kan dat oplopen tot 700 euro, om maar een voorbeeld te geven.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:02 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Niet in de deur. Onder wel iets schade ja, is dat de dorpel?
[ afbeelding ]
Met alle respect, maar welke half-tamme laat dat nog doen bij zo'n auto uit '93?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:01 schreef matthisl het volgende:
[..]
Als dat de kokerbalk is moet je die recht laten trekken. Inclusief spuiten kan dat oplopen tot 700 euro, om maar een voorbeeld te geven.
E36 onderdelen zijn niet echt duur en overal wel 2e hands te vinden, maar dit zijn nog behoorlijk wat punten. Vraag is of dat het wel waard is voor een auto met bijna 3 ton.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:59 schreef matthisl het volgende:
[..]
Er moet nogal wat gebeuren aan die auto wat veel geld gaat kosten. Onderdelen van een BMW zijn namelijk duur. Ik moet er ook nog wat aan verdienen he.
Tuurlijk zag ik 't airbag lampje knipperen en wist ik dat de achterdeuren niet open gingen van binnen. Maar dat zijn niet echt dingen die je meteen laat fixen bij zo'n oude auto. Tuurlijk, de handrem is slap, kleinigheidje. ABS nooit iets van gemerkt, laat staan fuseekogels, weet niet eens wat 't zijnquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:17 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Bovendien begrijp ik niet dat je dit niet zag aankomen. Je ging naar de keuring met de gedachte dat alleen de remklauw kapot was... en je had niet door dat het airbag lampje knipperde? de achterdeuren niet open gingen? de handrem niet werkte? een paar lichten niet werkten? het ABS systeem niet werkt? de fuseekogels versleten zijn?
Als je 'm vandaag komt ophalen vind ik 't een deal. mits je de overschrijvingskosten betaaltquote:
ga direct overleggen!quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:41 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Als je 'm vandaag komt ophalen vind ik 't een deal. mits je de overschrijvingskosten betaalt
Tot 17u is er nog wel een postkantoor in de buurt hier hoor!quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ga direct overleggen!
Maar vandaag lukt het toch niet meer? Is 12 uur geweest
Denk er heel even over, heb namelijk al 2 auto's en een caravanquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:31 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Zucht, ok, mits je ook de overschrijving betaalt!
Top!quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:44 schreef r8ality het volgende:
Heb ws iemand voor mijn tweede auto, dan is er in principe ruimte voor de BMW. Ik laat vanavond even wat weten.
Check!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:58 schreef Turquaz52 het volgende:Me collega ziet de nut er niet van waarom we een 4 pitter zouden kopen..
Hij was op zoek naar een mooie donor voor een 6 cilinder swap en ik voor de motorkap/bumper/zijschermen..
Hierbij ha(a)k(en) wij/ik af..
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:34 schreef Swindler het volgende:
Stuur even een mail naar info@autodemontageblerick.nl
Met je 06- nummer en uiterste vraagprijs. En even deze advertentietekst en foto's erbij + Referentie Patrick. Dan komt het goed
Met jouw sleutel-kennis kun je er vast alsnog iets moois van maken!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:57 schreef powerflux het volgende:
jammer dat het geen toekomstige oldtimer is.. heb het sleutel-virus te pakken!
misschien, en anders leer ik het wel met meer tijd..quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:14 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Met jouw sleutel-kennis kun je er vast alsnog iets moois van maken!
De eerder ie hier weg kan, de beter eerlijk gezegd. Dus probeer 't gerust minder lastig te makenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:29 schreef r8ality het volgende:
Als autosloop Blerick meer betaalt mogen die hem hebben, wordt toch allemaal net iets te lastig....
Sorry.
ik probeer vandaag even langs te fietsen om in real life te kijken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:53 schreef Tomaz het volgende:
[..]
De eerder ie hier weg kan, de beter eerlijk gezegd. Dus probeer 't gerust minder lastig te maken
Prima, mocht je meer info (of koffie) willen kun je altijd ff aanbellen op nr. 14!quote:Op woensdag 15 september 2010 09:35 schreef powerflux het volgende:
[..]
ik probeer vandaag even langs te fietsen om in real life te kijken.
Heb ik zelf zo'n half maandje mee gereden omdat ik de auto eind februari kreeg. Vrij snel de zomerbanden eronder gelegd. De velgen kunnen een poetsbeurtje gebruiken, maar daar heb ik nog wel een half flesje reiniger voor!quote:Op woensdag 15 september 2010 10:15 schreef madco het volgende:
de winterbanden + velgen die je er extra bij hebt, wat is de staat daarvan? en evt. ook los te koop?
3 a 4 mm!quote:Op woensdag 15 september 2010 18:23 schreef madco het volgende:
Hoeveel mm profiel zit er nog op?ongeveer
Ik heb er een aantal dagen mee gereden, dus ga er vanuit dat ze gewoon recht zijnquote:Op donderdag 16 september 2010 07:35 schreef madco het volgende:
Indien velgen in ieder geval recht zijn ¤50 euro voor de winterbanden + velgen (aangezien de auto al voor 100? weg mocht?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |