HAHA gezinsbak!quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:58 schreef badboynova het volgende:
[..]
Zelf ben ik voor een nissan primera aan het kijken.
Die is idd tofquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Renault toch?
Dacia is wel van Renault meen ik maar heeft wel een eigen logotje![]()
Men er stond ook een Nissan 370Z die zijn zo bruut
ik denk dat je in de war ben met een andere auto.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
HAHA gezinsbak!
Koop je zeker ook nog een labrador of zon golden retriever![]()
![]()
wtfquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:22 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik denk dat je in de war ben met een andere auto.
[ afbeelding ]
Hahaha hoe die kijktquote:
Geen idee, ik weet alleen dat het de favoriete auto van James May isquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Renault toch?
Dacia is wel van Renault meen ik maar heeft wel een eigen logotje![]()
Men er stond ook een Nissan 370Z die zijn zo bruut
Capt. Slowquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:26 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet alleen dat het de favoriete auto van James May is
Haha ach ja, je kunt niet alles hebbenquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:46 schreef RitseB het volgende:
[..]
Of je word uitgemaakt voor een jochie, of een pedo. Weet nou niet helemaal wat beter is, V.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:32 schreef badboynova het volgende:
Het dak kan er al bijna vanaf party people
We vieren dat baas Ross niet meer in een doos hoeft te slapen, en dit allemaal in feest kleding.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:06 schreef bioloogje het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk voor feest zeg. Ik lees hier van alles over pakken...
Aha, housewarming feestje dus. Veel plezier allemaal daar...quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
We vieren dat baas Ross niet meer in een doos hoeft te slapen, en dit allemaal in feest kleding.
Geeft niet!quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ross! Ik ga het niet halen vandaag, komt weer eens vanalles tussen!
Sorry!
Lachen man. Smakeloos figuurquote:
Dat meen je hoop ik niet he? Zielig figuurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |