wel origineel jaquote:Op zondag 12 september 2010 20:40 schreef badboynova het volgende:
[..]
Een hamburger met mes en vork ontleden bij kaarslicht (eigen geur kaars van huis mee nemen), is best romantische hoor
Ooh je ben er zo één, aan het einde van de avond iets terug willen verwachten van de damequote:Op zondag 12 september 2010 20:40 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Happymeal is nooit een euroknaller
Ja, als ik er voor betaal wil ik wel het speelgoedje uit het happy meal hebben...quote:Op zondag 12 september 2010 20:42 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ooh je ben er zo één, aan het einde van de avond iets terug willen verwachten van de dame
quote:Op zondag 12 september 2010 20:44 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ja, als ik er voor betaal wil ik wel het speelgoedje uit het happy meal hebben...
Hahaha trutquote:
Ze hebben volgens mij momenteel weel een actionman happy meal, dus dat speelgoedje mag je best hebben!quote:Op zondag 12 september 2010 20:44 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ja, als ik er voor betaal wil ik wel het speelgoedje uit het happy meal hebben...
Nja had hier in het topic nog wel gepost dat ik het niet ging halenquote:Op zondag 12 september 2010 20:54 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
waar was jij gisteren eigenlijk?
okquote:Op zondag 12 september 2010 20:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja had hier in het topic nog wel gepost dat ik het niet ging halen. Familie omstandigheden :/
quote:Op zondag 12 september 2010 20:53 schreef koei het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij momenteel weel een actionman happy meal, dus dat speelgoedje mag je best hebben!
Het was erg gezellig! Tenminste, totdat ik kwam want daarna ging opeens iedereen wegquote:Op zondag 12 september 2010 20:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja had hier in het topic nog wel gepost dat ik het niet ging halen. Familie omstandigheden :/
Maar hoe was het verder eigenlijk?!
Daar spreekt de kennerquote:Op zondag 12 september 2010 20:58 schreef badboynova het volgende:
[..]
![]()
Tweety en batman rotzooi tot 29 september in een happy meal.
In een vuilniszak kan je veel info aan treffen.quote:Op zondag 12 september 2010 21:00 schreef koei het volgende:
[..]
[..]
Daar spreekt de kennerMaar Batman en Actionman is voor mij één pot nat.
Ze vond zich in het begin ook echt ontzettend overdressedquote:Op zondag 12 september 2010 21:00 schreef koei het volgende:
[..]
Het was erg gezellig! Tenminste, totdat ik kwam want daarna ging opeens iedereen wegEn ik was zwaar overdressed in vergelijking met de rest, hoewel met name Poeders vriendin er ook wel tof uit zag
Ja, die was vast heel blij toen ze mij binnen zag komenquote:Op zondag 12 september 2010 21:21 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Ze vond zich in het begin ook echt ontzettend overdressed
Dus er is toch een grensquote:Op zondag 12 september 2010 21:23 schreef koei het volgende:
Wow, gewoon een relatie die spaak loopt in Grenzeloos verliefd
Ik wil dat je je hoofd heel hard tegen een muur slaat en in een coma raakt.quote:
heb jij eigenlijk wel eens aan hulp gedacht?quote:Op zondag 12 september 2010 21:36 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik wil dat je je hoofd heel hard tegen een muur slaat en in een coma raakt.
echt hequote:Op zondag 12 september 2010 21:38 schreef koei het volgende:
Hmm, het is weer een spannende nek aan nek strijd wie er kanslozer is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |