quote:Op zondag 12 september 2010 01:06 schreef 08gnoT. het volgende:
2 of 3En dat meen ik serieus, ik was er al heel vroeg achter dat dat een lekker gevoel gaf
2 of 3?? ik kan me niet eens meer herinneren wat er in die jaren uberhaubt gebeurd is...quote:Op zondag 12 september 2010 01:06 schreef 08gnoT. het volgende:
2 of 3En dat meen ik serieus, ik was er al heel vroeg achter dat dat een lekker gevoel gaf
Dat je met jezelf speelde? Of voor het eerst met iemand naar bed ging... In het tweede geval: hulde! Eerste keer sex en gelijk klaarkomen als vrouw zonder je ooit met jezelf gespeeld hebtquote:Op zondag 12 september 2010 15:30 schreef Serientje het volgende:
ik was pas 18 bij de eerste keer dus ja..
Ik kan me herinneren dat ik het kon toen ik, denk ik, 3 was (ik weet dat ik nog niet op school zat) en dat ik het toen al langer kon. Hoe lang al weet ik niet... maar aangezien de methode nogal, ehm, primitief was kan het al veel eerder geweest zijn. Heeft wel tot m'n tiende of zo geduurd totdat ik wist wat het was!quote:Op zondag 12 september 2010 01:06 schreef 08gnoT. het volgende:
Xenaquote:Op zondag 26 september 2010 13:25 schreef AwesomeFace het volgende:
3-4 (NOT KIDDING)
Xena the princess warrior![]()
Ik was 19quote:Op zondag 12 september 2010 15:30 schreef Serientje het volgende:
ik was pas 18 bij de eerste keer dus ja..
wow, ik wou dat ik dat kon zeggen. dan had ik iets om naar uit te kijken.quote:
Ah, je had het goede knopje al vroeg gevonden. Zeker een beta-vrouwtje?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:11 schreef pasopikbijt het volgende:
volgens mij was is echt een jaar of 8 toen ik begon met "mezelf verkennen" en er al snel achter kwam wat ik er mee kon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |