abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 september 2010 @ 02:38:40 #26
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_86304625
De sleutel waar ik het over had is een sleutel met magneten erin. In de "kopkant" van de sleutel zit een magneet en in de onderkant ook. Als je dus een sleutel in een magneetslot steekt die niet gecodeerd is voor dat magneetslot gaat'ie piepen en doet vervolgens niets.

Zal morgen eens een fotootje maken van zo'n sleutel; als ik google op magneetsleutel ziet dat er toch heel anders uit dan wat ik heb......
pi_86306418
Je cilinder en sleutel kunnen nog zo goed zijn, het hele systeem is en blijft net zo sterk als de zwakste schakel in het systeem.
Met alleen een goede en gecertificeerde sleutel ben je er niet, het overige hang en sluitwerk evenals het beslag en type deur zijn vaker een doorslaggevende factor of iets wel of niet veilig is.
pi_86306527
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 02:38 schreef childintime het volgende:
De sleutel waar ik het over had is een sleutel met magneten erin. In de "kopkant" van de sleutel zit een magneet en in de onderkant ook. Als je dus een sleutel in een magneetslot steekt die niet gecodeerd is voor dat magneetslot gaat'ie piepen en doet vervolgens niets.

Zal morgen eens een fotootje maken van zo'n sleutel; als ik google op magneetsleutel ziet dat er toch heel anders uit dan wat ik heb......
Deze bedoel je waarschijnlijk:
pi_86306598
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 01:18 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Die sleutels kosten geen drol maar de systemen zelf zijn flink duur. Certificaat en legitimatie enzo slaat ook nergens op, je kunt gewoon onbeperkt sleutels kopen. Maar die werken pas nadat de administrator ze geactiveerd heeft.
jij snapt ut.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  maandag 13 september 2010 @ 23:26:47 #30
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_86405510
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 09:48 schreef klipper het volgende:

[..]

Deze bedoel je waarschijnlijk:
[ afbeelding ]
Ja die, hoef ik er gelukkig geen foto van te maken :) En de sleutel van het kantoor wat ik sinds kort ook bij me moet dragen ( voel met net een gevangenbewaarder) is een sleutel met allemaal gaatjes erin.
pi_86406199
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 09:39 schreef klipper het volgende:
Je cilinder en sleutel kunnen nog zo goed zijn, het hele systeem is en blijft net zo sterk als de zwakste schakel in het systeem.
Met alleen een goede en gecertificeerde sleutel ben je er niet, het overige hang en sluitwerk evenals het beslag en type deur zijn vaker een doorslaggevende factor of iets wel of niet veilig is.
Klopt helemaal maar vaak is dat nieteens relevant. Ik kan me goed voorstellen dat je bij een sportclub vooral goed wilt beheren wie er naar binnen mag om te zorgen dat er altijd een verantwoordelijke aanwezig is als het gebouw open gaat. Uiteindelijk kan natuurlijk iedereen een baksteen door de ruit gooien, maar daar gaat het lang niet altijd om.
  maandag 13 september 2010 @ 23:48:12 #32
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_86406587
Er zitten geen ramen in het gebouw. ;)

De deur heeft veiligheidsbeslag, anti-diefstal profielen en de deur openzagen doe je ook niet zomaar, omdat er een stalen plaat op de deur zit. :)
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_86406686
...Het is de schietvereniging?
pi_86429379
Alleen van die patentsleutel als Lips Octro, DOM IX etc werken goed. Die zijn gewoon niet na te maken...Nouja, zeg nooit nooit...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')