Je hebt PMquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:33 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou ja ik ben het hier dus niet mee eens maar dat is mijn probleem, ik wilde het gewoon even zeggen
Dikke shitquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga met m'n beste vriendin en we gaan rondtouren met de auto. Beetje de baas uithangen in de Rockies en daarna door naar Vancouver.
Zal ik doen, beer.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:41 schreef Bellatrix het volgende:
D
[..]
Dikke shitEcht leuk zo'n rondtrip. Doe de groeten aan Pamela Anderson.
Ik ken alleen perkele, omdat scheldwoord.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:42 schreef Cee het volgende:
Omenakakkel en mansikka. Dat is als het goed is appeltaart en aardbei in het fonetisch fins.
Gawd, leuk, slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga vanuit bed nog een 5e set tussen Youzhny en Wawrinka kijken. Welterusten!
Nou haar hart zal toch wel door gaan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Zal ik doen, beer.
En als Celine Dion op de weg ligt: bocht eromheen of hobbel erover?
Kijk maar uit voordat ik jou ga PMenquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:42 schreef Bellatrix het volgende:
Symen Avey PMen.Zou Sym haar naar het andere kamp kunnen brengen? Ben benieuwd.
![]()
![]()
Whehehequote:Op vrijdag 10 september 2010 00:42 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
![]()
Die Finnen drinken volgens mij ook liever wodka, dat werkt beterquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Finland is echt tof welal is het bier een beetje aan de prijzige kant. Maar de keerzijde daarvan is dat je de volgende dag ook nog aanspreekbaar bent
Bij deze post hoort gewoon een spannend muziekje....quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:42 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
![]()
Als ik niet beter wist zou ik denken dat je twee russische vriendinnen hun nieuwe aankopen van de Hunkemöller aan je aan 't showen zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga vanuit bed nog een 5e set tussen Youzhny en Wawrinka kijken. Welterusten!
Ja dat doen ze, echt als water.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die Finnen drinken volgens mij ook liever wodka, dat werkt beter
quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou haar hart zal toch wel door gaan.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij deze post hoort gewoon een spannend muziekje....
één van dequote:
Ik ken beide tekenfilms niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die van mij ook
Ooit was het SpongeBob, maar dit evenaart gewoon alles
quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk maar uit voordat ik jou ga PMen
Sexcetera. Of komt dat niet meer.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
één van de![]()
Mijn neefje van 12 vond me laatst kinderachtig omdat ik nog tekenfilms kijk![]()
Ik vroeg me af wat hij dan eigenlijk kijkt
bedankt voor de waarschuwingquote:
Neejoh die heeft een abo op het erotiek pluspakket of hoe dat ook mag hetenquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sexcetera. Of komt dat niet meer.
Ik was aan het schrijvenquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sexcetera. Of komt dat niet meer.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:49 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik was aan het schrijven
Probleem opgelost
quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:49 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik was aan het schrijven
Probleem opgelost
Dom hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:49 schreef crv het volgende:
Pfffkrijg 5 minuten geleden een mail van mijn baas, en ik antwoord nog ook
Ik zal voor deze keer maar even zwijgen iddquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Foei Flash, je weet hoe ik met treinen ben[ afbeelding ]
Ik kan wel proberen jou naar het andere kamp te krijgen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:42 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
![]()
Niet dat ik perse deel uitmaak van één kamp.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:50 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik kan wel proberen jou naar het andere kamp te krijgen?
is zo'n gewoonte om te reagerenquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dom hoor
(owja, doe ik ook regelmatig op rare tijden)
Trusten peopquote:
Je wil niet weten hoeveel mensen echt denken dat dat wel lukt met een goed gesprekquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:50 schreef Avey het volgende:
[..]
quote:
*noteert*quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet dat ik perse deel uitmaak van één kamp.
Oh Behelquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Even denken... per jaar een stuk of 20quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel mensen echt denken dat dat wel lukt met een goed gesprek
Jij bent net een Zwitser die wilden ook geen partij kiezenquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat dat betreft hebben de Zwitsers gelijk, meer vissen in de zee.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:52 schreef crv het volgende:
[..]
Jij bent net een Zwitser die wilden ook geen partij kiezen
Proberen. Ik kan ook wel proberen om de Maan met een enorme knuppel het zonnestelsel uit te meppen en dan krijsend van de pret alle planeten langs te rennen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:50 schreef Avey het volgende:
[..]
Concentratiekampen. Ik ben Joods en Avey haat mij daarvoor.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:52 schreef crv het volgende:
[..]
zigeunerkampenquote:
Ooit Mario Galaxy gespeeld?quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Proberen. Ik kan ook wel proberen om de Maan met een enorme knuppel het zonnestelsel uit te meppen en dan krijsend van de pret alle planeten langs te rennen.
Niks. Ene Avey probeert te doen alsof er verschillende kampen zijn die dan tegen elkaar op gezet kunnen worden en zo. Ruzie stoken zeg maar. Maar daar trappen wij niet inquote:
Terechte vraag.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks. Ene Avey probeert te doen alsof er verschillende kampen zijn die dan tegen elkaar op gezet kunnen worden en zo. Ruzie stoken zeg maar. Maar daar trappen wij niet in
Mijn Zwitser heeft gelukkig wel partij gekozenquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:52 schreef crv het volgende:
[..]
Nou-houquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks. Ene Avey probeert te doen alsof er verschillende kampen zijn die dan tegen elkaar op gezet kunnen worden en zo. Ruzie stoken zeg maar. Maar daar trappen wij niet in
En dat voor een vrouw.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:55 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou-hou
Nu ben ik ineens de boeman?
ja stiekumquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:55 schreef Avey het volgende:
[..]
Mijn Zwitser heeft gelukkig wel partij gekozen
Zolang je niet boven die werkeloze spamking en queen staat: niets aan het handje!quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:55 schreef crv het volgende:
001. 264 iBenny
002. 250 Bellatrix
003. 237 crv
Gaat echt niet goed met me.![]()
En dan te bedenken dat vandaag erg chaotisch en veel niet aanwezig was
Dat zijn Zwitsers toch ook?quote:
Ik heb werk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang je niet boven die werkeloze spamking en queen staat: niets aan het handje!
quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
het heeft toch niets met kiezen te maken
Nee gekquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:55 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou-hou
Je krijgt geld per post?quote:
Jij gebruikt die tong wel veel. Is dit een uiting van een homo erotische verlangen naar mijn beer?quote:
nu welquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat dat betreft hebben de Zwitsers gelijk, meer vissen in de zee.
quote:
Creatief.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij gebruikt die tong wel veel. Is dit een uiting van een homo erotische verlangen naar mijn beer?
Sort ofquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:55 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou-hou
Wellusquote:
Gast.quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sort ofVoor vanavond dan he
Wen er maar aan, het overkomt meerdere mensen
quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trusten Myrquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:00 schreef Myraela het volgende:
Bedjes tijd. Een keer optijd naar bed.
Trusten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:00 schreef Myraela het volgende:
er zijn geen kampenquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dus straks hoef ik niet meer te roepenquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:00 schreef Myraela het volgende:
Slaap lekker Myrtjequote:Op vrijdag 10 september 2010 01:00 schreef Myraela het volgende:
weet ik niet meer, waar ging het over ?quote:
Whehehe, kom eens een weekje modden in KLB, dan weet je wel wie de boemannen zijn, en Avey is dat zeker nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat maar, ik weet niet meer wat ik hier allemaal ooit gezegd hebquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:02 schreef crv het volgende:
[..]
weet ik niet meer, waar ging het over ?
Wie is zich sexueel aan het orientere`?quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:02 schreef Bellatrix het volgende:
Die kampen was toch een metafoor voor sexuele orientatie?
In mijn beleving welquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:02 schreef Bellatrix het volgende:
Jij en die beer?quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:03 schreef crv het volgende:
[..]
Wie is zich sexueel aan het orientere`?
slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:00 schreef Myraela het volgende:
Heb je oplaadbare?quote:
jij toch dacht ik net te lezenquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:03 schreef crv het volgende:
[..]
Wie is zich sexueel aan het orientere`?
Rimmen met die jongen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:04 schreef crv het volgende:
Over sexuele orientatie gesproken: Waar is PatriQue eigenlijk?
ik ben seksueel meer dan voorzienquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:02 schreef Bellatrix het volgende:
Over andermans rug aan het lullen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:04 schreef crv het volgende:
Over sexuele orientatie gesproken: Waar is PatriQue eigenlijk?
Mijne ookquote:
Nou, ik heb mijn afzeik topic voor vandaag alweer gehad hoorquote:
ik persoonlijk niet, slapen is de enige optiequote:
Nee, ik vraag gewoon waar Pat is ?quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over andermans rug aan het lullen.
Is fopje mijn lekker Elzass sletje.quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:04 schreef crv het volgende:
[..]
Nou, ik heb mijn afzeik topic voor vandaag alweer gehad hoor
De subtiele grap niet zienquote:
dus die heeft een funnightquote:
Zo vraag jij je biertje aan je vrouw? Kan dat niet wat aardiger?quote:
weet je hoe laat het isquote:
Welke dag?quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo vraag jij je biertje aan je vrouw? Kan dat niet wat aardiger?
ik ben zo blij dat ik nog nooit echt hoog in dat lijstje heb gestaanquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:55 schreef crv het volgende:
001. 264 iBenny
002. 250 Bellatrix
003. 237 crv
Gaat echt niet goed met me.![]()
En dan te bedenken dat vandaag erg chaotisch en veel niet aanwezig was
quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
8:07 hier.quote:
Lul, mijn toetsenbord, wat doe je?quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal maar niet verder gaan, maar met elf vingers typen vind ik knap!quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lul, mijn toetsenbord, wat doe je?
Die dag is voor mij ook nog niet gekomen. Of ik ben zo zelfingenomen dat ik het niet zie/quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat ik het standaard lijdende voorwerp ben hier
quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is fopje mijn lekker Elzass sletje.
Als dat hier de tijd is moet ik als een gek opstaan anders verslaap ik me echt en komen de kids te laat op schoolquote:
Dat laatste dusquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die dag is voor mij ook nog niet gekomen. Of ik ben zo zelfingenomen dat ik het niet zie/
Enkhuizen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:08 schreef -Miauw- het volgende:
Oh volgende week mķet ik zuipen in Enkhuizen
Jij bent volgens mij de motor hierquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die dag is voor mij ook nog niet gekomen. Of ik ben zo zelfingenomen dat ik het niet zie/
kut mijn wekker gemistquote:
Nou nee draait ook goed zonder mijn toch wel geniale bijdragen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:09 schreef Avey het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij de motor hier,
ga maar eens naar enkhuizen dan weet je hetquote:
Hmm dan ben ik hier meestal nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou nee draait ook goed zonder mijn toch wel geniale bijdragen.
niet teveel het woord geniaal gebruiken, Miauw is er nogquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou nee draait ook goed zonder mijn toch wel geniale bijdragen.
Jij stalkt me ook? Wat peopig.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:10 schreef crv het volgende:
[..]
niet teveel het woord geniaal gebruiken, Miauw is er nog
Hallo, ik ben nieuw hier.quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sommigen lijken altijd aanwezig te zijn hier
Miauw is mijn homebitch. Ze begrijpt het wel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:10 schreef crv het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar klinkt kek.quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De harddraverij![]()
http://www.westfrieslandp(...)erij-enkhuizen-.html
wat heb je nou weer geflikt met de TT?quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:10 schreef crv het volgende:
[..]
Vriendin van mij woont er en heel Enkhuizen is volgens mij vrij om de kroeg in te gaan en om te wedden op paardenraces in het centrumquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Miauw is mijn homebitch. Ze begrijpt het wel.
[..]
Nooit van gehoord, maar klinkt kek.
Ruilen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De harddraverij![]()
http://www.westfrieslandp(...)erij-enkhuizen-.html
Vet tochquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vriendin van mij woont er en heel Enkhuizen is volgens mij vrij om de kroeg in te gaan en om te wedden op paardenraces in het centrum![]()
Ik moet daar bij zijn
quote:
quote:
quote:
Ah, kom jij uit Skagenquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toen ik nog in Schagen woonde, ging ik naar Schagen, Enkhuizen en 't Zand
er staat nog een vraag openquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat heb je nou weer geflikt met de TT?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:16 schreef Koen66 het volgende:
Mensjes ik ga pitten. Laptop heeft het al opgegeven
Dus welterusten vanaf de BB vanuit Zoetermeer
Ciaoooooo
Lady's a
tnxquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:21 schreef -Miauw- het volgende:
Slaap lekker Symph, succes met de hond
:3quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:25 schreef Avey het volgende:
Ik zal jullie twee wel even alleen laten
quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:25 schreef Avey het volgende:
Ik zal jullie twee wel even alleen laten
Ik ook een beetje.quote:
Mac of KFCquote:
Drie keer geweest, een keer zat er een stukje bot ofzo in de hamburger, toen een haar in de kaas en de derde keer was ik stoned en had de munchies dus vrat ik alles.quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hou meer van de Burger King eigenlijk, Twister Fries
oh jakquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Drie keer geweest, een keer zat er een stukje bot ofzo in de hamburger, toen een haar in de kaas en de derde keer was ik stoned en had de munchies dus vrat ik alles.
Ja nee laat maar, ik dacht iets heel andersquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:36 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja nee laat maar, ik dacht iets heel anders
Hamburger is synoniem voor iets?quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:36 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja nee laat maar, ik dacht iets heel anders
sandwich?quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hamburger is synoniem voor iets?
Misschien vagina in lesbotaal.quote:
Nee-heeequote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:43 schreef Bellatrix het volgende:
Ik google lesbotaal en check dit:
http://joop99us.blogspot.com/2009/03/lesbo-taal.html__________!
Ik heb wel een filmpjequote:Op vrijdag 10 september 2010 01:40 schreef -Miauw- het volgende:
langue de lesbeau![]()
please enlighten us
Wtf die stemmen. Wie maakt dit.quote:
Gemaakt in een of andere generator ofzo waar je in moet typen wat er gezegd wordtquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wtf die stemmen. Wie maakt dit.Is het een accuraat?
Wel geniaal.quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:47 schreef Avey het volgende:
[..]
Gemaakt in een of andere generator ofzo waar je in moet typen wat er gezegd wordt
Alle cliché's in een filmpjequote:Op vrijdag 10 september 2010 01:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wel geniaal.Ook nogal eng, over Ikea en Ellen Page.
Hoi.quote:
quote:
Ja die snapte ik niet zo maar dat zal wel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Grappig!I will make fresh humus
En mijn tagline is van Susan Sontag, grappigquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wel geniaal.Ook nogal eng, over Ikea en Ellen Page.
Ach mijn tante bakt cakes als er problemen zijn. Lesbo's maken humusquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja die snapte ik niet zo maar dat zal wel.
O.. oké.quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ach mijn tante bakt cakes als er problemen zijn. Lesbo's maken humus
Trusten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:55 schreef -Miauw- het volgende:
ohhh ik ga slapen![]()
![]()
![]()
slaap lekker liefjes![]()
![]()
Trustenquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:55 schreef -Miauw- het volgende:
ohhh ik ga slapen![]()
![]()
![]()
slaap lekker liefjes![]()
![]()
Neppot.quote:
Dat noem ik positief.quote:
Ik ook, trustenquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat heb je nou weer geflikt met de TT?
Heb geen flauw idee van wat je bedieolt, maar gister sliep ik al tijdens het FOK!en en nu FOK! ik al tijdens het slapenquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er staat nog een vraag open
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 07:09 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Ongesteld geworden
quote:Op vrijdag 10 september 2010 07:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Een goede dag toegewenst, cst. En de anderen ook, bijna weekend!
Crazy is aan de studie en moet minder Fokkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 06:56 schreef crv het volgende:
[..]
Zwabber
Enig idee wat er met El-Loco is. Hij komt zelfs niet eens meer het licht aandoen hier
en goedemorgen allemaalquote:Op vrijdag 10 september 2010 07:09 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Ongesteld geworden
Mogge Miauwquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Crazy is aan de studie en moet minder Fokken
SEX toerismequote:Op vrijdag 10 september 2010 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
nu ben ik gelukkig niet meer ongesteld op de vakantie
Dus we gaan er tegen aan.....
quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:26 schreef charmed_angel het volgende:
Maaruh! Laatste daggie werken
Whoehoe.... nog 3,5 uur! Ik ga aftellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:35 schreef crv het volgende:
[..]
geen afteltopic hier
Kut, zit al weer aan mijn max, Had hem in een nieuwe post willen doen maar mag niet van Bennywel aftellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb koppijn dus ik mag dat![]()
oh noquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wel aftellen
ik heb koppijn dus ik mag dat
Vakantieman, het is hier fantastischquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
nu ben ik gelukkig niet meer ongesteld op de vakantie
Dus we gaan er tegen aan.....
Ohwjaquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:24 schreef D. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Mannen zijn niet lief, die zijn stoer
Nu maar hopen dat je niet teveel moet inleverenquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:27 schreef Loveless85 het volgende:
Maandag beoordeling gehad, nu komt er straks een Pino van HR over het salaris praten, en sowieso wat uitleg, want we gaan over op een ander systeem qua bonussen en salarisschalen
Oh dat sowieso niet, je wordt 1 op 1 overgezet naar het nieuwe systeem.. Maar ik zat eerder op een paar stapjes hoger te azen, zeker aangezien m'n beoordeling gewoon prima wasquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:30 schreef D. het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je niet teveel moet inleveren
Afgelopen week was mijn sjef ongesteld en nu jij, weet niet of ik dat aankanquote:
1 lange dag en nu al moe.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:31 schreef Patje1987 het volgende:
Morge allen, gisteren was weer een lange dag met school dus ben nu moe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Alweerquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:27 schreef Loveless85 het volgende:
Maandag beoordeling gehad, nu komt er straks een Pino van HR over het salaris praten, en sowieso wat uitleg, want we gaan over op een ander systeem qua bonussen en salarisschalen
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:39 schreef crv het volgende:
[..]
AlweerHoezo alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:39 schreef crv het volgende:
[..]
Alweer4 op een rij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:24 schreef D. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Mannen zijn niet lief, die zijn stoer
Oh nee, weekend.quote:
Sorry, ik haalde vakantie en weekend door elkaar.quote:
sorry.... hihihiquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:36 schreef crv het volgende:
[..]
Afgelopen week was mijn sjef ongesteld en nu jij, weet niet of ik dat aankan
Weekendquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sorry, ik haalde vakantie en weekend door elkaar.. Het is nog vroeg.
Maar ik ga wel ergens heen. Naar mijn vriendlief..
Netjes. Welk abonnement heb/had je?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:49 schreef D. het volgende:
Even met Online gebeld
nu betaal ik voortaan 20 euro ipv 45
dat scheelt nogalquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:49 schreef D. het volgende:
Even met Online gebeld
nu betaal ik voortaan 20 euro ipv 45
ADSL extraquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Netjes. Welk abonnement heb/had je?
30.000 agentenquote:ROTTERDAM - De politie begint vandaag met een grote verkeersactie om gevaarlijk rijdende automobilisten in het gareel te krijgen, schrijft het AD. Er worden boetes uitgedeeld aan mensen die zich laten afleiden door bijvoorbeeld hun mobiele telefoon, navigatiesysteem of een broodje proberen te eten achter het stuur.
,,Er vallen jaarlijks tientallen doden door ongelukken als gevolg van afleiding'', zegt korpschef Bert Wijbenga. ,,Er is een hardnekkige groep bij wie dat niet doordringt. Die moeten we in de portemonnee raken om ze bewuster te maken.''
Boetes kunnen oplopen tot 2.500 euro. Voor de vier weken durende actie worden ruim 30.000 agenten ingezet. Binnen twee jaar opent de politie in het verkeer ook de jacht op grote criminelen. Wapenhandelaren, drugsdealers en mensensmokkelaars zullen de hete adem van de agenten voelen. Wijbenga: ,,Die glippen er nu nog doorheen, omdat de agent niet weet waar hij op moet letten of wie hij voor zich heeft." De politie wordt daartoe uitgerust met de nodige elektronische apparatuur.
Ja. Ik schrok er ook vanquote:
Das netjes, ik heb het allemaal bij UPC. Vaste telefonie heb ik niet, maar m'n TV en internet daar. Wel redelijk aan de prijs eigenlijk... geloof 90 euri in de maand voor beidequote:Op vrijdag 10 september 2010 09:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ja. Ik schrok er ook van
Ik zag weleens reclames dus was van plan om eens de abo's onder de loep te nemen, maarr nu zat ik net wat bankzaken door te nemen en zag die afschrijving weer, dus gelijk even naar Online.nl gegaan.
Telefonie eruit gegooid en een ander abo, scheelt dus 300 euro per jaar
Da's behoorlijk wat jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das netjes, ik heb het allemaal bij UPC. Vaste telefonie heb ik niet, maar m'n TV en internet daar. Wel redelijk aan de prijs eigenlijk... geloof 90 euri in de maand voor beide
dan heb je supersnel internet zeker?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das netjes, ik heb het allemaal bij UPC. Vaste telefonie heb ik niet, maar m'n TV en internet daar. Wel redelijk aan de prijs eigenlijk... geloof 90 euri in de maand voor beide
Belachelijk!quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
Wat nou 'personeelstekort' bij Politie. Heul niet joh, en er zijn ook helemaal geen aangiftes e.d. die wegens 'gebrek aan tijd/mankracht' niet opgepakt worden;
[..]
30.000 agenten!
Boetes voor een broodje eten achter het stuur!
Goed dat ze een actie houden hoor, maar dit is natuurlijk weer even de staatskas spekken onder het mom van 'veiligheid'. Net als om 03:30 's nachts op een verlaten snelweg gaan staan flitsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |