yamamoto reed weg toen er nog iemand in zijn cockpit aan het rommelen wasquote:Op zondag 12 september 2010 14:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
"pit lane is now clear?" wtf ik was even weg wat is er gebeurd?
Goede vraagquote:Op zondag 12 september 2010 14:49 schreef Googolplexian het volgende:
Hoe kan je niet doorhebben dat er iemand in je cockpit hangt?! O_O
wth?
hij had zijn ogen half dichtquote:Op zondag 12 september 2010 14:49 schreef Googolplexian het volgende:
wth?
Yamamoto zat naar Sky-radio te luisteren en de mechanic wilde de zender veranderen. Daar had Yamamoto geen zin in.quote:Op zondag 12 september 2010 14:49 schreef Googolplexian het volgende:
wth?
Dan is het de schuld van de man met de lollipop toch?quote:Op zondag 12 september 2010 14:53 schreef Googolplexian het volgende:
Ah ... vandaar.
Radio-mechanic zat achter de helm van 'Moto'moto te kloten.
Redelijk grote dode hoek daaro
Dat 't team niet in z'n oor loopt te schreeuwen wat 'ie aan 't doen is snap ik ook niet.quote:Op zondag 12 september 2010 15:00 schreef Bolter het volgende:
Hulkenberg, dwaas. Hij blijft die chicanes maar afsnijden, laat Webber dan gewoon voorbij.
"it's going to the stewards"quote:Op zondag 12 september 2010 15:00 schreef Bolter het volgende:
Hulkenberg, dwaas. Hij blijft die chicanes maar afsnijden, laat Webber dan gewoon voorbij.
Mensen die hun msn online hebben staanquote:Op zondag 12 september 2010 15:02 schreef nils7 het volgende:
kut mensen die met me gaan praten op MSN tijdens de spannendste wedstrijd van t jaar!
quote:Op zondag 12 september 2010 15:02 schreef nils7 het volgende:
kut mensen die met me gaan praten op MSN tijdens de spannendste wedstrijd van t jaar!
vrouwen je weetsquote:Op zondag 12 september 2010 15:03 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Mensen die hun msn online hebben staan
Je kan je computer ook uitzetten, klik op Start en dan op Afsluiten zet vervolgens je TV op BBC1, België1, RTL+ of RTL7 en je wordt niet gestoord.quote:Op zondag 12 september 2010 15:02 schreef nils7 het volgende:
ja is al zo klaar... ik ga het nu weer volgenquote:Op zondag 12 september 2010 15:11 schreef LeaderRoel het volgende:
Deze race duurt veel te kort, 53 laps wtf? Mogen er minstens 60 worden.
Snelle baan hè.quote:Op zondag 12 september 2010 15:11 schreef LeaderRoel het volgende:
Gaat helaas niet om snelheid, maar afstandquote:Op zondag 12 september 2010 15:11 schreef LeaderRoel het volgende:
Zo kan het ook.quote:Op zondag 12 september 2010 15:15 schreef Bolter het volgende:
Als ik Webber was zou ik gewoon die chicane afsnijden en 'em inhalen
Ik voel een enginefailure aankomenquote:Op zondag 12 september 2010 15:17 schreef Bolter het volgende:
Wat is Vettel eigenlijk allemaal aan het doen? Stopt in de laatste ronde of zo? een Schumachertje.
Wat was er dan precies? heb de race maar half zitten kijken eigenlijk.quote:Op zondag 12 september 2010 15:21 schreef DaDude1987 het volgende:
Zo zie je maar dat die teamorders een belachelijk iets is. Zoals vandaag kan je het niet bewijzen....
Vettel had zogezegd een klein probleem in de motor, Webber kon hem langs, en 2 ronden later zat Vettel weer op z'n normaal tempo.quote:Op zondag 12 september 2010 15:21 schreef Bolter het volgende:
[..]
Wat was er dan precies? heb de race maar half zitten kijken eigenlijk.
Maar wat als niemand het was opgevallenquote:Op zondag 12 september 2010 15:21 schreef Hoss het volgende:
Dat van die teamorders bij RB kan nu ook wel de prullenbak in.
Scheelt dat nu echt wat? Lijkt mij dat je ook 34 gram oppiktquote:Op zondag 12 september 2010 15:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Extra gewicht voor de weging van de wagen.
Soms gaat het om grammen denk ik.quote:Op zondag 12 september 2010 15:25 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Scheelt dat nu echt wat? Lijkt mij dat je ook 34 gram oppikt
Ze kijken ook zo lekker vrolijk.quote:Op zondag 12 september 2010 15:26 schreef Type-R het volgende:
elke keer die meisjes die 5 minuten geforceerd moeten klappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |